유제품 블렌드 시장 성장, 규모, 동향 분석 : 용도별, 형태별 - 지역별 전망, 경쟁 전략, 부문별 예측(-2034년)
Dairy Blends Market Growth, Size, Trends Analysis - By Application, By Form - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2034
상품코드:1645194
리서치사:SPER Market Research Pvt. Ltd.
발행일:2025년 01월
페이지 정보:영문 256 Pages
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세계의 유제품 블렌드 시장 규모는 2034년까지 55억 3,000만에 달하며, CAGR은 7.76%에 달할 것으로 예측됩니다.
유제품 블렌드는 가공 버터 지방(포화지방을 포함하지 않는) 또는 버터 블렌드와 식물성 오일을 결합하여 제조된 유제품의 조합입니다. 고객의 요구, 취향 및 요청에 따라 유제품 블렌드는 설탕, 소금, 식물성 오일, 향료와 같은 추가 성분과 결합될 수 있습니다. 유제품 블렌드는 또한 다른 단백질 공급원과 결합하여 제품의 풍미를 향상시키고 소비자에게 영양상의 이점을 제공할 수 있습니다.
혼합 유제품은 몇 가지 장점이 있지만, 소비자들은 전통적인 유제품보다 혼합 유제품을 선택하는 것을 주저하고 있습니다. 일부 선진국과 신흥 국가 시장에서 음료 제조업체들은 유제품 혼합물보다 버터, 마가린 및 기타 전통적인 유제품을 사용하는 것을 선호하고 있습니다. 시장 과제 중 하나는 유제품 블렌드가 제품의 맛을 떨어뜨릴 수 있다는 우려를 가지고 있는 음료 제조업체들의 우려입니다.
세계의 유제품 블렌드 시장에 대해 조사했으며, 시장의 개요와 용도별, 형태별, 지역별 동향 및 시장에 참여하는 기업의 개요 등을 제공하고 있습니다.
목차
제1장 서론
제2장 조사 방법
제3장 개요
제4장 시장 역학
촉진요인, 억제요인, 기회, 과제의 분석
제5장 시장 변수와 전망
SWOT 분석
PESTEL 분석
PORTERs Five Forces
히트맵 분석
제6장 경쟁 구도
제7장 세계의 유제품 블렌드 시장, 용도별(100만 달러) 2021-2034년
식품
음료
유아용 조제분유
기타
제8장 세계의 유제품 블렌드 시장, 형태별(100만 달러) 2021-2034년
스프레드
분말
액체
제9장 세계의 유제품 블렌드 시장(100만 달러) 2021-2034년
제10장 세계의 유제품 블렌드 시장, 지역별(100만 달러) 2021-2034년
아시아태평양
호주
중국
인도
일본
한국
기타
유럽
프랑스
독일
이탈리아
스페인
영국
기타
중동 및 아프리카
사우디아라비아 왕국
아랍에미리트
카타르
남아프리카공화국
이집트
모로코
나이지리아
기타
북미
캐나다
멕시코
미국
라틴아메리카
아르헨티나
브라질
기타
제11장 기업 개요
Kerry Group plc
FrieslandCampina
Cargill, Incorporated
Fonterra Co-operative Group Limited
Dohler GmbH
Agropur
AFP advanced food products llc
Cape Food Ingredients
Intermix Australia Pty Ltd
기타
제12장 결론
제13장 약어 리스트
제14장 참고 링크
KSA
영문 목차
영문목차
Dairy Blends Market Introduction and Overview
According to SPER market research, 'Global Dairy Blends Market Size- By Application, By Form - Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033' state that the Global Dairy Blends Market is predicted to reach 5.53 billion by 2034 with a CAGR of 7.76%.
Dairy blends are dairy combinations manufactured from processed butter fat (which is free of saturated fat) or butter blends combined with vegetable oils. Depending on client need, taste, and desire, dairy blend can be combined with additional components such as sugar, salt, vegetable oils, and flavorings. Dairy blends also improve the product's flavor and offer consumers nutritional advantages when combined with another protein source.
Dairy blends have several benefits, yet consumers are hesitant to choose them over conventional dairy products. Food and beverage producers choose to utilize butter, margarine, and other traditional dairy products over dairy mixes in a small number of developed and developing markets. One of the market's challenges is the fear held by food and beverage producers that dairy blends will degrade the flavor of their products.
Scope of the Report:
Report Metric Details
Market size available for years 2021-2034
Base year considered 2024
Forecast period 2025-2034
Segments covered By Application, By Form.
Regions covered
North America, Latin America, Asia-Pacific, Europe, and Middle East & Africa.
Companies Covered
All American Foods, Kerry Group plc, FrieslandCampina, Cargill, Incorporated, Fonterra Co-operative Group Limited, DA¶hler GmbH, Agropur, AFP advanced food products llc, Cape Food Ingredients, Intermix Australia Pty Ltd.
Dairy Blends Market Segmentation:
By Application: Based on the Application, Global Dairy Blends Market is segmented as; ood, Beverages, Infant Formula, others.
By Form: Based on the Form, Global Dairy Blends Market is segmented as; Spreadable, Powder, Liquid.
By Region: This research also includes data for North America, Latin America, Asia-Pacific, Europe, Middle East & Africa.
Table of Contents
1. Introduction
1.1. Scope of the report
1.2. Market segment analysis
2. Research Methodology
2.1. Research data source
2.1.1. Secondary Data
2.1.2. Primary Data
2.1.3. SPERs internal database
2.1.4. Premium insight from KOLs
2.2. Market size estimation
2.2.1. Top-down and Bottom-up approach
2.3. Data triangulation
3. Executive Summary
4. Market Dynamics
4.1. Driver, Restraint, Opportunity and Challenges analysis
4.1.1. Drivers
4.1.2. Restraints
4.1.3. Opportunities
4.1.4. Challenges
5. Market variable and outlook
5.1. SWOT Analysis
5.1.1. Strengths
5.1.2. Weaknesses
5.1.3. Opportunities
5.1.4. Threats
5.2. PESTEL Analysis
5.2.1. Political Landscape
5.2.2. Economic Landscape
5.2.3. Social Landscape
5.2.4. Technological Landscape
5.2.5. Environmental Landscape
5.2.6. Legal Landscape
5.3. PORTERs Five Forces
5.3.1. Bargaining power of suppliers
5.3.2. Bargaining power of buyers
5.3.3. Threat of Substitute
5.3.4. Threat of new entrant
5.3.5. Competitive rivalry
5.4. Heat Map Analysis
6. Competitive Landscape
6.1. Global Dairy Blends Market Manufacturing Base Distribution, Sales Area, Product Type
6.2. Mergers & Acquisitions, Partnerships, Product Launch, and Collaboration in Global Dairy Blends Market
7. Global Dairy Blends Market, By Application (USD Million) 2021-2034
7.1. Food
7.1.1. Bakery
7.1.2. Confectionery
7.1.3. Ice Cream
7.1.4. Cheese
7.1.5. Yogurt
7.2. Beverages
7.3. Infant Formula
7.4. Others
8. Global Dairy Blends Market, By Form (USD Million) 2021-2034
8.1. Spreadable
8.2. Powder
8.3. Liquid
9. Global Dairy Blends Market (USD Million) 2021-2034
9.1. Global Dairy Blends Market Size and Market Share
10. Global Dairy Blends Market, By Region (USD Million) 2021-2034