세계의 디지털 워크플레이스 소프트웨어 시장 : 점유율, 랭킹, 총 매출액, 수요 예측(2025-2031년)
Digital Workplace Software - Global Market Share and Ranking, Overall Sales and Demand Forecast 2025-2031
상품코드 : 1862194
리서치사 : QYResearch
발행일 : 2025년 10월
페이지 정보 : 영문
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한글목차

디지털 워크플레이스 소프트웨어 세계 시장 규모는 2024년 12억 9,600만 달러로 평가되었고, 2025년에서 2031년 예측 기간 동안 CAGR 11.2%로 성장하고, 2031년까지 26억 7,100만 달러로 확대될 것으로 예측됩니다.

디지털 워크플레이스 소프트웨어는 원격 근무 직원이 모든 장치 및 위치에서 필요한 데이터, 도구 및 시스템에 액세스하고 효과적으로 협력할 수 있도록 합니다.

1. 디지털 워크플레이스 소프트웨어는 주로 다음 유형으로 분류됩니다. 기본(사용자당 월 5달러 미만), 표준(사용자당 월 5-9달러), 고급(사용자당 월 9달러 이상)으로 분류되며, 기본(사용자당 월 5달러 미만)이 가장 널리 사용되며 총 매출의 약 41%를 차지합니다.

2. 디지털 워크플레이스 소프트웨어는 정부 및 교육기관, BFSI(은행 및 금융 및 보험), 의료, IT 및 통신 등 폭넓은 분야에서 활용되고 있습니다. 그 중에서도 정부 및 교육기관 분야가 가장 널리 이용되고 있으며, 세계 전체의 약 34.53%를 차지하고 있습니다.

3. 지난 몇 년간 북미는 디지털 워크플레이스 소프트웨어의 세계 최대 지역이며 향후 수년간 계속 성장할 전망입니다. 유럽 시장은 세계 시장의 약 27%를 차지합니다.

4. Basaas, Bitrix, Exo, Unily, Passageways, Jostre Corporation, Axero Solutions, Claromentis, Interact Software, Robin Powered, InvolveSoft, Twine Intranet, New Day at Work, Simplr, Citrix(Sapho), Kissflow, Zoho, Planet, Aurea(Jive), Powell Software, Invotra, Akumina, BMC Software 등이 세계 디지털 워크플레이스 소프트웨어 시장의 주요 공급업체입니다. 상위 5곳 세계 시장 점유율은 12%에 불과합니다.

본 보고서는 디지털 워크플레이스 소프트웨어 세계 시장에 대한 총 매출, 주요 기업의 시장 점유율 및 순위에 초점을 맞추고, 지역별, 국가별, 유형별, 용도별 분석과 함께 종합적인 정보를 제공하는 것을 목적으로 하고 있습니다.

디지털 워크플레이스 소프트웨어 시장 규모, 추정 및 예측은 2024년을 기준으로 하여 2020년부터 2031년까지의 기간의 과거 데이터 및 예측 데이터와 함께 매출액(단위 : 백만 달러)으로 제공되고 있습니다. 정량적 및 정성적 분석 모두 독자가 비즈니스/성장 전략을 수립하고, 시장 경쟁 구도를 평가하고, 현재 마켓플레이스에서 자사의 위치를 분석하고, 디지털 워크플레이스 소프트웨어에 대한 정보를 기반으로 비즈니스 의사 결정을 내릴 수 있도록 도와줍니다.

시장 세분화

기업 규모별

유형별 부문

용도별 부문

지역별

SHW
영문 목차

영문목차

The global market for Digital Workplace Software was estimated to be worth US$ 1296 million in 2024 and is forecast to a readjusted size of US$ 2671 million by 2031 with a CAGR of 11.2% during the forecast period 2025-2031.

Digital Workplace software allows remote employees to effectively collaborate and access all data, tools, and systems they need from any device and location.

1. Digital Workplace Software are mainly classified into the following types: Basic (Under $5/User/Month), Standard ($5-9/User/Month) and Senior ($9+/User/Month). Basic (Under $5/User/Month) is the most widely used type which takes up about 41% of the total sales.

2. Digital Workplace Software have wide range of applications, such as Government and Education, BFSI, Healthcare, IT and Telecoms, etc. And Government and Education was the most widely used area which took up about 34.53% of the global total.

3. North America is the largest region of Digital Workplace Software in the world in the past few years and it will keep increasing in the next few years. Europe market took up about 27% the global marke.

4. Basaas, Bitrix, Exo, Unily, Passageways, Jostle Corporation, Axero Solutions, Claromentis, Interact Software, Robin Powered, InvolveSoft, Twine Intranet, New Day at Work, Simpplr, Citrix (Sapho), Kissflow, Zoho, United Planet, Aurea (Jive), Powell Software, Invotra, Akumina, BMC Software etc. are the key suppliers in the global Digital Workplace Software market. Top 5 took up only 12% of the global market.

This report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for Digital Workplace Software, focusing on the total sales revenue, key companies market share and ranking, together with an analysis of Digital Workplace Software by region & country, by Type, and by Application.

The Digital Workplace Software market size, estimations, and forecasts are provided in terms of sales revenue ($ millions), considering 2024 as the base year, with history and forecast data for the period from 2020 to 2031. With both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analyze their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding Digital Workplace Software.

Market Segmentation

By Company

Segment by Type

Segment by Application

By Region

Chapter Outline

Chapter 1: Introduces the report scope of the report, global total market size. This chapter also provides the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.

Chapter 2: Detailed analysis of Digital Workplace Software company competitive landscape, revenue market share, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.

Chapter 3: Provides the analysis of various market segments by Type, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.

Chapter 4: Provides the analysis of various market segments by Application, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.

Chapter 5: Revenue of Digital Workplace Software in regional level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and introduces the market development, future development prospects, market space, and market size of each country in the world.

Chapter 6: Revenue of Digital Workplace Software in country level. It provides sigmate data by Type, and by Application for each country/region.

Chapter 7: Provides profiles of key players, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product revenue, gross margin, product introduction, recent development, etc.

Chapter 8: Analysis of industrial chain, including the upstream and downstream of the industry.

Chapter 9: Conclusion.

Table of Contents

1 Market Overview

2 Competitive Analysis by Company

3 Segmentation by Type

4 Segmentation by Application

5 Segmentation by Region

6 Segmentation by Key Countries/Regions

7 Company Profiles

8 Industry Chain Analysis

9 Research Findings and Conclusion

10 Appendix

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