시장 점유율 및 예측 : CRM 고객 참여 센터(CRM CEC), 2023-2028년, 전 세계 시장 규모(2개 보고서 번들)
Market Share and Forecast: CRM Customer Engagement Center (CRM CEC), 2023-2028, Worldwide (Bundle of Two Reports)
상품코드:1609504
리서치사:QKS Group
발행일:2024년 12월
페이지 정보:영문 110 Pages
라이선스 & 가격 (부가세 별도)
한글목차
시장 점유율에 대한 설명
Quadrant Knowledge Solutions의 발표에 따르면, CRM 고객 참여 센터(CRM CEC) 시장은 2028년까지 12.10%의 연평균 복합 성장률(CAGR)을 나타낼 전망입니다.
오늘날의 경쟁 시장에서 기업은 일관된 고객 경험을 제공하여 고객의 기대에 부응하기 위해 기술, 프로세스 및 관리 도구를 활용하고 있습니다. 기업이 직면한 가장 큰 과제는 모든 부서에서 일관된 수준의 서비스를 제공하는 것입니다. 또한 고객들은 즉각성, 개인화, 효율성 등에 대한 요구가 증가하고 있습니다. 이는 기업이 적극적인 지원을 제공하고 시장 전반의 변화와 고객의 기대에 부응하는 부가가치 서비스를 제공하는 데 도움이 되는 CRM 고객 참여 센터(CRM CEC) 플랫폼을 채택함으로써 해결될 수 있습니다.
시장 전망
Quadrant Knowledge Solutions의 발표에 따르면, CRM 고객 참여 센터(CRM CEC) 시장은 2028년까지 12.10%의 연평균 복합 성장률(CAGR)을 나타낼 전망입니다.
오늘날의 경쟁 시장에서 기업은 일관된 고객 경험을 제공하여 고객의 기대에 부응하기 위해 기술, 프로세스 및 관리 도구를 활용하고 있습니다. 기업이 직면한 가장 큰 과제는 모든 부서에서 일관된 수준의 서비스를 제공하는 것입니다. 또한 고객들은 즉각성, 개인화, 효율성 등에 대한 요구가 증가하고 있습니다. 이는 기업이 CRM 고객 참여 센터(CRM CEC) 플랫폼을 채택하여 사전 예방적 지원을 제공하고 시장 전반의 변화와 고객의 기대에 부응하는 고부가가치 서비스를 제공하는 데 도움이 되는 CRM 고객 참여 센터(CRM CEC) 플랫폼을 채택함으로써 해결될 수 있습니다.
목차
Market Share:
제1장 주요 요약
주요 조사 결과
주요 예측
주요 동향
시장 개요
제2장 시장 개요
시장 정의와 범위
시장에 영향을 미치는 주요 요인
성장 촉진요인과 억제요인
제3장 세계 시장 점유율 분석
세계의 CRM 고객 관여 센터(CRM CEC) 시장 점유율 분석
제4장 시장 점유율 분석
시장 점유율 : 지역별
시장 점유율 : 세계
시장 점유율 : 미국
시장 점유율 : 캐나다
시장 점유율 : 라틴아메리카
시장 점유율 : 서유럽
시장 점유율 : 중유럽 및 동유럽
시장 점유율 : 중동 및 아프리카
시장 점유율 : 중국
시장 점유율 : 아시아태평양(일본 및 중국 제외)
시장 점유율 : 일본
시장 점유율 : 업계별
시장 점유율 : 미디어 및 엔터테인먼트
시장 점유율 : 소매
시장 점유율 : 은행/금융서비스/보험(BFSI)
시장 점유율 : 여행 및 호스피탈리티
시장 점유율 : 교육
시장 점유율 : 공공 부문
시장 점유율 : 헬스케어 및 생명과학 별
시장 점유율 : 자동차
시장 점유율 : 식품 및 음료
시장 점유율 : 전개 유형별
시장 점유율 : 온프레미스
시장 점유율 : 클라우드
시장 점유율 : 고객 유형별
시장 점유율 : 중소기업
시장 점유율 : 대기업
시장 점유율 : 기업
제5장 기업 개요
기업 개요
애널리스트의 견해와 분석
제6장 부록
조사 방법
Market Forecast:
제1장 주요 요약
주요 조사 결과
주요 예측
주요 동향
시장 개요
제2장 시장 개요
시장 정의와 범위
시장에 영향을 미치는 주요 요인
성장 촉진요인과 억제요인
제3장 시장 분석
CRM 고객 관여 센터(CRM CEC) 세계 시장 예측 분석
제4장 시장 예측 분석
시장 예측 : 지역별
시장 예측 : 세계
시장 예측 : 미국
시장 예측 : 캐나다
시장 예측 : 라틴아메리카
시장 예측 : 서유럽
시장 예측 : 중유럽 및 동유럽
시장 예측 : 중동 및 아프리카
시장 예측 : 중국
시장 예측 : 아시아태평양(일본 및 중국 제외)
시장 예측 : 일본
시장 전망 : 업계별
시장 예측 : 미디어 및 엔터테인먼트
시장 예측 : 소매
시장 예측 : 은행/금융서비스/보험(BFSI)
시장 예측 : 여행 및 호스피탈리티
시장 예측 : 교육
시장 예측 : 공공 부문
시장 예측 : 헬스케어 및 생명과학
시장 예측 : 자동차
시장 예측 : 식품 및 음료
시장 예측 : 전개 유형별
시장 예측 : 온프레미스
시장 예측 : 클라우드
시장 예측 : 고객 유형별
시장 예측 : 중소기업
시장 예측 : 규모별
시장 예측 : 기업
제5장 기업 개요
기업 개요
애널리스트의 견해와 분석
제6장 부록
조사 방법
LSH
영문 목차
영문목차
This product includes two reports: Market Share and Market Forecast.
Market Share Description:
Quadrant Knowledge Solutions Reveals that CRM Customer Engagement Center Market is Projected to Register a CAGR of 12.10% by 2028.
In today's competitive market, companies are making use of their technology, process and management tools to meet the customer's expectations by delivering a consistent customer experience. The biggest challenge that the companies are facing is to deliver a consistent level of service across all departments. And with customers' growing needs which include immediacy, personalized treatment, and efficiency. This is solved by adopting the CRM Customer Engagement Center platforms that helps businesses to deliver proactive support and offer extra value-added services to meet the overall market changes and customer expectations.
Quadrant Knowledge Solutions defines CRM Customer Engagement Center as "a centralised and integrated software solution for customer service and support. It offers both assisted and self-service assistance to consumers proactively and reactively by answering questions, resolving issues, and providing advice across several platforms. Customers receive personalised interactions and help with this application, which allows support personnel to reduce several redundant administrative tasks while also having access to collaborative tools and real-time analysis. On the whole, it enhances customer satisfaction, streamlines workflows, and supports strategies for building customer loyalty."
Market Forecast Description:
Quadrant Knowledge Solutions Reveals that CRM Customer Engagement Center (CRM CEC) Projected to Register a CAGR of 12.10% by 2028.
In today's competitive market, companies are making use of their technology, process and management tools to meet the customer's expectations by delivering a consistent customer experience. The biggest challenge that the companies are facing is to deliver a consistent level of service across all departments. And with customers' growing needs which include immediacy, personalized treatment, and efficiency. This is solved by adopting the CRM Customer Engagement Center platforms that helps businesses to deliver proactive support and offer extra value-added services to meet the overall market changes and customer expectations.
TABLE OF CONTENTS
Market Share:
Chapter 01: Executive Summary
Key Research Findings
Top Predictions
Top Trends
Market Summary
Chapter 02: Market Overview
Market Definition and Scope
Key Factors Impacting the Market
Drivers & Restraints
Chapter 03: Market Share Analysis- Worldwide
Global CRM CEC Market Share Analysis
Chapter 04: Market Share Analysis
Market Share by Region
Market Share Worldwide
Market Share USA
Market Share Canada
Market Share Latin America
Market Share Western Europe
Market Share Central & Eastern Europe
Market Share Middle East & Africa
Market Share China
Market Share APAC Ex Japan & China
Market Share Japan
Market Share by Industry Verticals
Market Share by Media & Entertainment
Market Share by Retail
Market Share by BFSI
Market Share by Travel & Hospitality
Market Share by Education
Market Share by Public Sector
Market Share by Healthcare & Life Science
Market Share by Automotive
Market Share by Food & Beverage
Market Share by Deployment Type
Market Share by Deployment Type: On prem
Market Share by Deployment Type: Cloud
Market Share by Customer Type
Market Share by SMB
Market Share by Large
Market Share by Enterprise
Chapter 05: Company Profile
Company Overview
Analyst Perspectives and Analysis
Chapter 06: Appendix
Research Methodologies
Market Forecast:
Chapter 01: Executive Summary
Key Research Findings
Top Predictions
Top Trends
Market Summary
Chapter 02: Market Overview
Market Definition and Scope
Key Factors Impacting the Market
Drivers & Restraints
Chapter 03: Market Analysis
Global CRM Customer Engagement Center (CRM CEC) Market Forecast Analysis