식품 강화제 시장 점유율, 규모, 동향, 산업 분석 리포트 : 유형별, 프로세스별, 용도별, 지역별, 부문별 예측(2024-2032년)
Food Fortifying Agents Market Share, Size, Trends, Industry Analysis Report, By Type; By Process; By Application; By Region; Segment Forecast, 2024 - 2032
상품코드:1512755
리서치사:Polaris Market Research
발행일:2024년 05월
페이지 정보:영문 119 Pages
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Polaris Market Research의 최신 조사에 따르면 세계의 식품 강화제 시장 규모는 2032년까지 2,021억 5,000만 달러에 달할 전망입니다. 이 보고서는 현재 시장 역학에 대한 자세한 인사이트와 미래 시장 성장에 대한 분석을 제공합니다.
식품 강화제에 대한 소비자 수요 증가는 식품 강화제의 주요 동기가 되고 있습니다. 고객의 라이프스타일 변화로 인해 건강 보조 식품에 대한 소비자의 인식이 높아졌습니다. 유기농 제품, 영양 보충제, 면역력 강화 식품, 비타민, 미네랄 및 기타 영양 보충제의 사용이 크게 증가했습니다. 건강 보조 식품으로의 전환은 가처분 소득 증가와 소비자의 건강 의식이 높아짐에 따라 지원되고 있습니다.
또한 2021년 3월, Royal DSM은 빠른 효과가 있는 비타민D 의약품인 ampli-D의 출시를 발표했으며, ampli-D를 통해 호주 고객들은 몇 달이 아닌 며칠에서 몇 주 만에 체내 비타민D 농도를 높여 면역학적 건강을 증진시킬 수 있습니다. 2022년 7월, 만카인드 제약의 비타민 및 미네랄 정제 Health OK는 7-17세 미만 어린이용 구미젤리를 출시하며 제품 라인을 확장했습니다. 라이프스타일이 변화하고 피트니스와 건강에 대한 이해도가 높아짐에 따라 개인은 캡슐이나 정제 형태로 종합비타민과 영양소를 섭취하는 경향이 증가하고 있습니다.
정부 기관도 시장 성장을 가속하고 있습니다. 예를 들어 미국 정부는 유엔 식량 시스템 정상회의에서 중요한 비타민과 미네랄을 공급하기 위한 대규모 식품 강화 개발에 5년간 3,800만 달러를 지출할 계획을 발표했습니다. 또한 유엔식량농업기구(FAO)와 세계보건기구(WHO)는 특히 개발도상국에 만연한 영양실조 문제를 해결하기 위한 중요한 전략 중 하나로 식품 강화에 주력하고 있습니다.
또한 전 세계 많은 식품 생산자들이 식품을 강화하면 경쟁력을 높일 수 있다고 생각하기 시작하면서 식품 강화 화학 물질에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 식품 강화제는 식품의 영양 함량을 놀랍도록 쉽게 높일 수 있으므로 식품 강화 산업의 급속한 기술 혁신도 식품 강화제 수요 증가에 크게 기여하고 있습니다.
식품보강제 시장 보고서 하이라이트
영양보조식품 분야는 만성질환자 증가, 인구 고령화, 건강 및 웰빙에 대한 인식이 높아지면서 견고한 성장률을 기록하고 있습니다.
유제품 및 유제품 부문이 가장 높은 매출 점유율을 차지하고 있습니다. 유제품의 일상적인 소비는 칼슘과 비타민 D와 같은 필수 미네랄을 신체에 공급하기 위한 것입니다.
아시아태평양은 조사 기간 중 가장 높은 성장률을 나타낼 것으로 예상되며, 고객의 건강 인식이 높아지고 식품 강화 성분에 대한 많은 이점이 있습니다.
목차
제1장 서론
제2장 주요 요약
제3장 조사 방법
제4장 세계의 식품 강화제 시장 인사이트
식품 강화제 - 업계 스냅숏
식품 강화제 시장 역학
촉진요인과 기회
영양가의 높은 식품의 수요 증가
기능성 음료의 소비량 증가
억제요인과 과제
고비용
PESTEL 분석
식품 강화제 시장의 업계 동향
밸류체인 분석
COVID-19의 영향 분석
제5장 세계의 식품 강화제 시장 : 유형별
주요 조사 결과
서론
프로바이오틱스
비타민
단백질과 아미노산
지질
프리바이오틱스
탄수화물
미네랄
기타
제6장 세계의 식품 강화제 시장 : 프로세스별
주요 조사 결과
서론
파워 인리치먼트
프리믹스와 코팅
드럼 건조
더스팅(Dusting)
마이크로인캡슐레이션 프로세스에서의 스프레이 건조
기타
제7장 세계의 식품 강화제 시장 : 용도별
주요 조사 결과
서론
유아용 조제분유
곡물 및 곡물 기반 제품
지방과 오일
식이보충제
유제품 및 유제품 기반 제품
벌크 식품
사료
기타
제8장 세계의 식품 강화제 시장 : 지역별
주요 조사 결과
서론
식품 강화제 시장 평가 : 지역별, 2019-2032년
북미
북미 : 유형별, 2019-2032년
북미 : 용도별, 2019-2032년
북미 : 프로세스별, 2019-2032년
미국
캐나다
유럽
유럽 : 유형별, 2019-2032년
유럽 : 용도별, 2019-2032년
유럽 : 프로세스별, 2019-2032년
영국
프랑스
독일
이탈리아
스페인
네덜란드
러시아
아시아태평양
아시아태평양 : 유형별, 2019-2032년
아시아태평양 : 용도별, 2019-2032년
아시아태평양 : 프로세스별, 2019-2032
중국
인도
말레이시아
일본
인도네시아
한국
중동 및 아프리카
중동 및 아프리카 : 유형별, 2019-2032년
중동 및 아프리카 : 용도별, 2019-2032년
중동 및 아프리카 : 프로세스별, 2019-2032년
사우디아라비아
아랍에미리트
이스라엘
남아프리카공화국
라틴아메리카
라틴아메리카 : 유형별, 2019-2032년
라틴아메리카 : 용도별, 2019-2032년
라틴아메리카 : 프로세스별, 2019-2032년
멕시코
브라질
아르헨티나
제9장 경쟁 구도
확대와 인수 분석
확대
인수
제휴/협업/합의/공개
제10장 기업 개요
Archer Daniels Midland Company
Advanced Organic Materials
Arla Foods
BASF SE
Cargill Incorporated
DuPont
Evonik Industries
International Flavors & Fragrances
Eastman Chemical Company
Hansen Holdings
Ingredion Incorporated
Kellogg
Kemin Industries
Kalsec
Nestle
Royal DSM
KSA
영문 목차
영문목차
The global food fortifying agents market size is expected to reach USD 202.15 billion by 2032, according to a new study by Polaris Market Research. The report "Food Fortifying Agents Market Share, Size, Trends, Industry Analysis Report, By Type (Probiotic Vitamins, Proteins, and Amino Acids, Lipids Prebiotics, Carbohydrates, Minerals, and Others); By Process; By Application; By Region; Segment Forecast, 2024 - 2032" gives a detailed insight into current market dynamics and provides analysis on future market growth.
Growing consumer demand for dietary supplements is the primary motivator for food-fortifying agents. Due to customer lifestyle changes, there is an increase in consumer awareness of dietary supplements. The use of organic products, dietary supplements, food that boosts immunity, vitamins, mineral, and other nutritional aids has significantly increased. A shift to nutritional supplements, such as dietary supplements, has been supported by increased disposable incomes and increasing consumer health consciousness.
Further, in March 2021, Royal DSM announced the introduction of ampli-D, a fast-acting vitamin D medication. With ampli-D, Australian customers can promote immunological health by increasing their body's levels of vitamin D in days and weeks rather than months. In July 2022, Mankind Pharma's vitamins and minerals tablet Health OK launched the debut of Gummies for Children under the age group of 7-17 years old, expanding its product line. As a result of changes in lifestyle and increasing understanding of fitness and health, individuals are more likely to take a multivitamin and elements in the form of capsules or tablets.
Government bodies have also stimulated the market growth. For instance, The U.S. government announced plans to spend USD 38 million over five years to develop large-scale food fortification to supply vital vitamins and minerals at the United Nations Food Systems Summit. Also, the Food and Agricultural Organization (FAO) and the World Health Organization have identified food fortifying as one of the crucial strategies to end pervasive malnutrition, particularly in developing nations.
Furthermore, the demand for food-fortifying chemicals has increased as more food producers worldwide have started to see how fortifying food can provide them with a competitive edge. Since they make enhancing the diet's nutritive content incredibly simple, rapid innovations in the food fortifying industry have also considerably contributed to the rising demand for food-fortifying agents
Food Fortifying Agents Market Report Highlights
The dietary supplements segment is registered a robust growthn rate, due to the increase in chronic disease cases, an aging population, and a rising awareness in health and wellness.
The dairy and dairy products segment accounted for the highest revenue share. Daily consumption of dairy products aims to give the body essential minerals like calcium and vitamin D. This industry has a high need for a food-fortifying agent because the product is used daily.
Asia-Pacific is anticipated to register the highest growth rate over the study period, rising customer health consciousness and the numerous advantages of food-fortifying ingredients.
The global players include Archer Daniels Midland, Advanced Organic Materials, Cargill Incorporated, Evonik Industries, Eastman Chemical Company, Hansen Holdings, Ingredion Incorporated, Kellogg, Kemin Industries, Kalsec, Nestle, and Royal DSM.
Polaris Market Research has segmented the Food Fortifying Agents market report based on type, process, application, and region:
Food Fortifying Agents, Type Outlook (Revenue - USD Billion, 2019 - 2032)