북미의 패키지 검사 : 시장 점유율 분석, 산업 동향 및 통계, 성장 예측(2025-2030년)
North America Package Testing - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2025 - 2030)
상품코드:1628738
리서치사:Mordor Intelligence
발행일:2025년 01월
페이지 정보:영문
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한글목차
북미의 패키지 검사 시장은 예측 기간 동안 CAGR 10%를 기록할 것으로 예상됩니다.
주요 하이라이트
지난 수십 년 동안 소모품 포장은 지난 수십 년 동안 극적인 변화를 겪어 왔으며, 손상된 제품과 관련된 비용을 줄이기 위해 유통 기한을 연장하는 데 중점을 두게 되었습니다. 이러한 집중적인 노력으로 인해 패키지 검사 시장에서 효과적인 패키지 검사에 대한 수요가 증가하고 있습니다.
일부 제품은 식품, 의약품, 의료기기 등 관련 규정에 따라 패키지 검사가 의무화되어 있습니다. 여기에는 설계 적격성 확인, 정기적인 재검사, 포장 공정 관리 등이 포함됩니다. 공정은 HACCP, 통계적 공정 관리, 검증 프로토콜, ISO9000 등 다양한 품질 관리 시스템에 의해 관리될 수 있습니다.
지속가능한 포장에 대한 인식과 수요 증가, 포장된 제품에 대한 수요 증가로 인한 소매 부문의 성장, 새로운 기술의 출현 등의 요인이 성장을 촉진하고 있습니다. 제품의 유통기한 연장에 대한 요구는 패키지 검사 산업의 성장을 촉진하고 있습니다.
포장 크기가 부적절하게 커지는 두드러진 이유 중 하나는 채택된 실험실 테스트 유형입니다. 지나치게 가혹한 실험실 테스트(공급망에서 발견되는 실제 위험을 정확하게 반영하지 못하는 테스트)는 과대 포장을 유발하여 결과적으로 물류 및 포장 비용을 증가시킵니다. 테스트가 특정 지점에서 지나치게 가혹하고 유통에서 흔히 볼 수 있는 특정 손상 입력을 완전히 놓치면 높은 손상률과 과대 포장을 초래하고 결과적으로 비용이 높아집니다.
북미의 패키지 검사 시장 동향
점진적으로 성장하고 있는 유리 부문
포장에 사용되는 유리는 용량, 헤드 스페이스, 코팅 평가, 내충격성, 외압 저항, 내열 충격성, 내충격성, 수직 하중 저항 등 다양한 성능 테스트를 거쳐야 하기 때문에 포장 업계에서는 제품과의 반응성이 낮고 재사용 및 재활용이 가능하기 때문에 유리의 사용이 증가하고 있습니다. 용도가 확대되고 있으며, 이는 패키지 검사 벤더의 증가로 이어지고 있습니다.
이러한 테스트는 관련 국제 표준, 국가 표준, 산업 표준, 사내 표준 및 사양에 대한 제품의 적합성을 판단합니다. 이러한 테스트에는 충격, 열충격, 내압, 수직 하중, 전자 레인지, 식기세척기 및 기타 요구 사항에 대한 테스트가 포함됩니다.
제품 수명주기 전반에 걸친 패키지 검사의 이점이 증가함에 따라 이 지역의 유리 패키지 검사 시장도 성장하고 있습니다.
브랜드는 오랫동안 제품의 선반 진열성을 높이는 방법을 모색해 왔으며, 유리가 특히 적합한 분야로 소비자들 사이에서 인기를 얻고 있으며, 2020년 6월, 업계에서 가장 작은 탄소발자국을 줄이는 데 중점을 둔 감각 외 홈케어 브랜드인 Supernatural은 유리병에 담긴 손 소독제를 출시했습니다. 유리는 플라스틱과 달리 열에 노출되어도 독성으로부터 제품을 보호하고 기존 손 소독제로 인한 일회용 플라스틱 폐기물을 제거합니다.
시장 성장의 중요한 요인 중 하나인 식품
잼, 마요네즈, 피클과 같은 포장 식품은 일반적으로 다양한 종류의 밀폐 플라스틱 마개로 보호되는 병에 보관됩니다. 노동 인구가 증가함에 따라 조리하기 쉬운 포장 식품에 대한 수요가 크게 증가하고 있으며, Global Organic Trade Guide에 따르면이 지역의 유기농 포장 식품 소비량은 2026년까지 2,139억 9 천만 달러에 달할 것으로 예상됩니다. 이는 예측 기간 동안 플라스틱 캡 클로저 시장의 성장을 촉진할 것으로 예상됩니다.
COVID-19의 발생으로 많은 직장인과 다른 사람들이 안전을 위해 포장 식품에 의존하고 있으며, International Food Information Council에 따르면, 2020년에는 약 36%의 미국인이 COVID-19 대유행으로 인해 COVID-19 팬데믹 기간 동안 이전과 같거나 더 많은 양의 포장 식품을 구매했다고 주장합니다.
E-Commerce 산업은 이 지역의 온라인 식품 배송 트렌드를 주도하고 있으며, 온라인 식품 배송 플랫폼의 수가 증가함에 따라 온라인 식품 배송 플랫폼의 수가 급증하여 업계 기업들이 이러한 플랫폼에 등록하여 더 중요한 발판을 마련할 수 있게 되었습니다. 이에 따라 식품의 효과적인 포장을 위해 캡과 마개의 사용이 증가하고 있습니다.
편의식품 제조에 나노기술을 추가하는 것은 보존 절차, 포장 방법, 완제품 가공 등 중요한 기능을 개선하는 데 중요한 역할을 하고 있습니다. 이 기술은 가까운 장래에 포장 식품 용기의 사용을 늘리는 데 중요한 역할을 할 것으로 예상됩니다.
북미의 패키지 검사 산업 개요
북미의 패키지 검사 시장은 적당히 통합되어 있으며, TDDL Inc., Intertek, SGS, CSZ Testing Services Laboratories, CRYOPAK, Advance Packaging, Nefab과 같은 몇몇 주요 기업이 있습니다. 각 업체들은 더 높은 시장 점유율을 확보하기 위해 전략적 파트너십과 제품 개발에 지속적으로 투자하고 있습니다. 최근 시장 개발 동향은 다음과 같습니다.
2021년 10월, 네팹 그룹 AB는 공급망에서 자원 절약에 대한 노력을 더욱 강화하기 위해 지속가능한 열성형 완충재 분야의 세계 선도 기업인 Reflex Packaging Group을 인수했습니다. Nefab Group 내에서 Reflex Packaging은 별도의 회사로 계속 운영됩니다.
2021년 7월, 종합 품질 보증 서비스를 제공하는 저명한 기업 중 하나인 Intertek Group PLC는 JLA Brasil Laboratorio de Analises de Alimentos SA를 인수했다고 발표했습니다. 브라질에 설립된 JLA 브라질은 식품, 농업 및 환경 테스트 솔루션의 선도적인 독립 제공업체 중 하나입니다.
기타 혜택:
엑셀 형식의 시장 예측(ME) 시트
3개월간의 애널리스트 지원
목차
제1장 소개
조사 가정과 시장 정의
조사 범위
제2장 조사 방법
제3장 주요 요약
제4장 시장 인사이트
시장 개요
산업 밸류체인 분석
업계의 매력 - Porter's Five Forces 분석
공급 기업의 교섭력
소비자의 협상력
신규 참여업체의 위협
대체품의 위협
경쟁 기업 간의 경쟁 관계
기술 현황
패키지 완전성 시험
포장 강도 시험
패키지 유통기한 시험
패키지 밸리데이션
패키지 검사 요구
제5장 시장 역학
시장 성장 촉진요인
엄격한 관리 규제와 관리·자격 요구
다양한 조건에서 제품 장기 보존에 대한 요구
시장 과제
패키지 검사에 따른 고비용
COVID-19의 시장에 대한 영향
제6장 업계 정책
ASTM 규격
ISO 규격
ISTA 규격
제7장 시장 세분화
주요 재료별
유리
종이
플라스틱
금속
시험 유형별
물리적 성능 시험
화학 시험
환경 시험
최종 이용 산업별
식품 및 음료
헬스케어
산업 제품
개인·가정용품
기타 최종 이용 산업
국가별
미국
캐나다
제8장 경쟁 구도
기업 개요
DDL Inc.
Intertek
SGS
CSZ Testing Services Laboratories
CRYOPAK
Advance Packaging
Nefab
National Technical Systems
Turner Packaging
Caskadetek
제9장 투자 분석
제10장 시장 전망
ksm
영문 목차
영문목차
The North America Package Testing Market is expected to register a CAGR of 10% during the forecast period.
Key Highlights
The packaging of consumable products has witnessed a drastic transformation over the past few decades, with a higher focus on enhancing the shelf life to reduce the costs associated with damaged goods. This emphasis has created robust demand for effective package testing in the package testing market.
For some products, package testing is mandated by regulations about food, pharmaceuticals, medical devices, etc. This might cover the design qualification, periodic retesting, and control of packaging processes. Processes might be controlled by various quality management systems, such as HACCP, statistical process control, validation protocols, ISO 9000, etc.
Factors such as growing awareness and demand for sustainable packaging, growth of the retail sector with increasing demand for packed products, and the emergence of new technologies are driving growth. The requirement for a longer shelf-life of products helps drive the growth of the package testing industry.
One of the prominent reasons for inappropriately large package size is the type of laboratory tests employed. Significantly harsh laboratory tests (ones that don't accurately reflect the actual hazards found within the supply chain) can cause excessive packaging, thus increasing the logistics and packaging costs. If tests are overly harsh in certain respects and completely miss specific damaging inputs commonly found in distribution, it would result in high damage rates and excessive packaging, thus, resulting in higher costs.
North America Package Testing Market Trends
Glass Segment Observing Gradual Growth
With increasing applications of glass in the packaging industry due to various reasons such as low reactivity with the product, reusability and recyclability are growing and leading to an increase in packaging testing vendors as the glass used for packaging has to undergo various performance tests, such as capacity and headspace, coating assessment, impact resistance, external pressure resistance, thermal shock resistance, and vertical load resistance.
These tests determine the product's suitability against relevant international, national, industrial, or in-house standards and specifications. They include tests for impact, thermal shock, internal pressure, vertical load, microwave, dishwasher, and other requirements.
The increasing benefits of package testing throughout the product lifecycle are also driving the region's glass packaging testing market.
Brands have long sought ways to enhance their products' shelf appeal, an area where glass is particularly well suited and is also experiencing popularity among consumers. In June 2020, Supernatural, the extrasensory home care brand focused on having the smallest carbon footprint in the industry, launched hand sanitizer in a glass bottle. The glass protects the product from toxicity when exposed to heat, unlike plastic, and also eliminates the single-use plastic waste caused by traditional hand sanitizers.
Food Among the Significant Factors for Market Growth
Packaged food products, such as jams, mayonnaise, pickles, etc., are usually stored in bottles that are protected using various kinds of airtight plastic closures. With an increase in the working population, there has been a substantial increase in the demand for easy-to-cook and packaged food. According to Global Organic Trade Guide, organic packaged food consumption value in the region is expected to reach USD 21.39 billion by 2026. This is expected to fuel the growth of the plastic caps and closures market over the forecast period.
With the outbreak of COVID-19, many working professionals and others have been depending on packaged food for safety purposes. According to International Food Information Council, due to the COVID-19 pandemic, in 2020, around 36% of Americans claimed to have purchased the same or higher amount of packaged foods during the COVID-19 pandemic than before.
The e-commerce industry led to the trend of online food delivery in the region, experiencing an upsurge due to the rising number of online food delivery platforms, enabling industry players to gain a more significant foothold by registering on such platforms. This has led to the increased usage of caps and closure for the effective packaging of food.
The addition of nanotechnology in convenience food manufacturing has been playing a crucial role in improving critical functions, including preservation procedures, packaging methods, and finished goods processing. This technology is anticipated to play a significant role in increasing the use of containers for packaged food products in the near future.
North America Package Testing Industry Overview
The North American package testing market is moderately consolidated, with a few major companies like TDDL Inc., Intertek, SGS, CSZ Testing Services Laboratories, CRYOPAK, Advance Packaging, and Nefab. The companies are continuously investing in strategic partnerships and product developments to gain a higher market share. Some of the recent developments in the market include:
In October 2021, to further enhance its commitment to saving resources in supply chains, Nefab Group AB acquired Reflex Packaging Group, the world's leading company for sustainable thermoformed cushioning. Within the Nefab Group, Reflex Packaging will continue to function as a distinct entity.
In July 2021, Intertek Group PLC, one of the prominent providers of Total Quality Assurance services, reported the acquisition of JLA Brasil Laboratorio de Analises de Alimentos SA. JLA Brazil, established in Brazil, is one of the leading independent providers of food, agricultural, and environmental testing solutions.
Additional Benefits:
The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support
TABLE OF CONTENTS
1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Study
2 RESEARCH METHODOLOGY
3 EXECUTIVE SUMMARY
4 MARKET INSIGHTS
4.1 Market Overview
4.2 Industry Value Chain Analysis
4.3 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
4.3.1 Bargaining Power of Suppliers
4.3.2 Bargaining Power of Consumers
4.3.3 Threat of New Entrants
4.3.4 Threat of Substitute Products
4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry
4.4 Technology Snapshot
4.4.1 Package Integrity Testing
4.4.2 Package Strength Testing
4.4.3 Package Shelf Life Studies
4.4.4 Package Validation
4.5 Package Testing Needs
5 MARKET DYNAMICS
5.1 Market Drivers
5.1.1 Rigorous Control Regulations and Administration and Qualification Demands
5.1.2 Demand for Longer Shelf Life of Products Under Varying Conditions