세계의 웨이퍼 콘 시장 : 유형·향료·카테고리·소구·최종사용자·유통 채널별 예측(-2032년)
Global Wafer Cones Market Research Report Information by Type, By Flavor type, And by Category, By Claims, End User, Distribution Channel Forecast Till 2032
상품코드:1607751
리서치사:Market Research Future
발행일:2024년 11월
페이지 정보:영문 196 Pages
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한글목차
세계의 웨이퍼 콘 시장 규모는 2023년 29억 5,815만 달러에서 예측 기간 중 3.72%의 CAGR로 추이하며, 2032년에는 41억 1,100만 달러 규모로 성장할 것으로 예측됩니다.
디저트 분야에서는 기술 혁신의 물결이 거세게 일고 있습니다. 그 선두에는 다양한 맛과 식감의 미식가 웨이퍼 콘을 제공하는 장인정신이 깃든 아이스크림 가게가 있습니다. 이러한 추세는 참신하고 흥미로운 미각에 대한 소비자 증가하는 수요를 충족시키고 있습니다. 또한 변화하는 식습관 요건을 충족하는 더 건강한 웨이퍼 콘을 만들기 위해 밀 이외의 분말과 곡물을 시험해보고 있습니다. 또한 디저트의 미적 매력이 점점 더 중요해지고 있으며, 이는 디저트를 먹는 경험을 전반적으로 향상시키는 화려하고 눈길을 끄는 웨이퍼 콘을 생산하도록 동기를 부여하고 있습니다.
지역별 전망
아시아태평양의 웨이퍼 콘 시장은 가처분 소득 증가, 라이프스타일의 변화, 인구 증가로 인해 냉장 디저트에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 이 지역에서는 다양한 유형의 냉장 디저트가 인기를 끌고 있으며, 웨이퍼 콘은 많은 아시아 국가에서 디저트의 필수품으로 자리 잡았습니다. 아시아태평양에서는 길거리 음식 문화가 발달하여 판매자들이 다양한 맛의 아이스크림을 콘에 담아 제공함으로써 웨이퍼 콘의 비즈니스에 도움이 되고 있습니다.
북미에서의 웨이퍼 콘 판매는 이 지역의 냉장 과자 부문의 성장과 소비자 선호도 변화로 인해 상당한 규모를 형성하고 있습니다. 북미에서는 냉장 디저트 시장이 잘 발달되어 있으며, 아이스크림은 소비자들 사이에서 인기 있는 과자입니다. 아이스크림 가게와 디저트 가게가 풍부하고 다양한 냉과자 경험을 중시하는 사회가 북미의 웨이퍼 콘 수요를 주도하고 있습니다.
세계의 웨이퍼 콘 시장을 조사했으며, 시장의 정의와 개요, 시장 성장에 대한 각종 영향요인 분석, 시장 규모 추이·예측, 각종 구분·지역/주요 국가별 내역, 경쟁 환경, 주요 기업의 개요 등을 정리하여 전해드립니다.
목차
제1장 개요
제2장 시장 개요
제3장 조사 방법
제4장 시장 역학
성장 파라미터 지도제작 : 촉진요인
아티장 아이스크림의 인기 상승
맛과 디자인의 다양화
업계 관계자가 직면하고 있는 과제
품질관리와 일관성
억제요인
계절적인 수요 변동
기회
건강지향의 소비자 동향
전략적 인사이트
기술 업데이트
주목해야 할 지역 시장
규제의 최신 정보
시장 동향
COVID-19 : 세계의 웨이퍼 콘 시장에 대한 영향 분석
제5장 시장 요인 분석
밸류체인 분석
Porter's Five Forces 분석
제6장 웨이퍼 콘 시장 : 유형별
와플 콘
설탕 콘
케이크 콘
제7장 웨이퍼 콘 시장 : 향료별
향료
플레인
제8장 웨이퍼 콘 시장 : 카테고리별
유제품 기반
비건
제9장 웨이퍼 콘 시장 : 소구별
설탕 미사용
무글루텐
KETO
레귤러
제10장 웨이퍼 콘 시장 : 최종사용자별
주택
상업
제11장 웨이퍼 콘 시장 : 유통 채널별
슈퍼마켓/하이퍼마켓
전문점
편의점
온라인
기타
제12장 웨이퍼 콘 시장 : 지역별
개요
북미
미국
캐나다
멕시코
유럽
독일
영국
프랑스
스페인
이탈리아
기타
아시아태평양
중국
인도
일본
한국
호주·뉴질랜드
기타
중동 및 아프리카
남미
제13장 경쟁 구도
경쟁 대시보드
시장 리더의 채택 전략
재무 동향 : 기업별 판매
제14장 기업 개요
THE CONE COMPANY
SCANDINAVIAN CONE COMPANY
THE KONERY LLC
ANTONELLI BAKERY
SWEET CREAM COMPANY
LAXMI WAFERS & CONES(LAXMI PRINT & PACKAGING)
GRECO BROTHERS LTD.
WAFER LIMITED
GIBSONS CORNISH ICE CREAM
TVIN CZ, S.R.O.
DATA CITATIONS
KSA
영문 목차
영문목차
Global Wafer Cones Market Research Report Information by Type (Waffle Cone, Sugar Cone, Cake Cone), By Flavor type (Flavoured, Unflavoured/Plain ), And by Category (Dairy Based, Vegan), By Claims (Sugar Free, Gluten Free, Keto, Regular), End User (Residential, and Commercial) , Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, Convenience Store, Online, and Others Forecast Till 2032
Overview of the Market
In 2023, the wafer cones market was estimated to be worth USD 2,958.15 million. It is anticipated that the global wafer cones market will expand at a compound annual growth rate (CAGR) of 3.72% from 2024 to 2032, reaching USD 4,111.00 million.
There is a surge of innovation in the dessert sector. Leading the way are artisanal ice cream shops, which provide gourmet wafer cones with a variety of tastes and textures. This trend satisfies consumers' increasing need for novel and intriguing flavor sensations. Additionally, other flours and grains are being experimented with to produce healthier wafer cone options that satisfy changing dietary requirements. Lastly, desserts' aesthetic appeal is becoming more and more significant. This is motivating the production of vibrant and eye-catching wafer cones that enhance the dessert experience as a whole. A major market opportunity for the wafer cones business is presented by the growing trend of health-conscious consumers, which gives a strategic avenue for differentiation and growth in response to changing dietary choices and wellness concerns. Demand for food products that align with these health-conscious choices is growing as a result of the growing emphasis on mindful eating and healthier lives.
Perspectives on Market Segments
Waffle cones, sugar cones, and cake cones are the three categories into which the wafer cones market has been divided.
The market for wafer cones has been divided into two segments based on the type of flavor: flavored and unflavored/plain.
The market for wafer cones has been divided into two segments: vegan and dairy-based.
The market for wafer cones has been divided into four segments based on the claim: regular, sugar-free, gluten-free, and keto.
The market for wafer cones has been divided into two segments based on the end user: residential and commercial.
The Wafer Cones Market has been divided into Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, Convenience Stores, Online, and Others based on the distribution channel.
Regional Perspectives
Growing disposable incomes, shifting lifestyles, and an expanding population all contribute to the growing demand for frozen desserts in the Asia Pacific wafer cones market. A wide variety of frozen delicacies are popular in the area, and wafer cones are now a staple of desserts in many Asian nations. The prominence of street food culture in Asia Pacific helps the wafer cones business, as sellers provide a variety of ice cream flavors in cones.
Wafer cone sales in North America are substantial due to the region's thriving frozen dessert sector and changing consumer tastes. The market for frozen desserts is developed and well-established in the area, and ice cream is a favorite treat among customers. The abundance of ice cream stores and dessert shops, as well as a society that values a variety of frozen dessert experiences, are driving the demand for wafer cones in North America.
Key Players
Cone Company, Scandinavian Cone Company, Konery LLC, Antonelli Bakery, Sweet Cream Company, Laxmi Wafers N Cones, Greco Brothers, Wafer Ltd, Gibsons Cornish, and Tvin CZ, s.r.o. are important players in the wafer cones market.
TABLE OF CONTENTS
1 EXECUTIVE SUMMARY
1.1 KEY HIGHLIGHTS
2 MARKET INTRODUCTION
2.1 DEFINITION
2.2 SCOPE OF THE STUDY
2.3 RESEARCH OBJECTIVE
2.4 MARKET STRUCTURE
3 RESEARCH METHODOLOGY
3.1 OVERVIEW
3.2 DATA FLOW
3.2.1 DATA MINING PROCESS
3.3 PURCHASED DATABASE:
3.4 SECONDARY SOURCES:
3.4.1 SECONDARY RESEARCH DATA FLOW:
3.5 PRIMARY RESEARCH:
3.5.1 PRIMARY RESEARCH DATA FLOW:
3.5.2 PRIMARY RESEARCH: NUMBER OF INTERVIEWS CONDUCTED
3.5.3 PRIMARY RESEARCH: REGIONAL COVERAGE
3.6 APPROACHES FOR MARKET SIZE ESTIMATION:
3.6.1 CONSUMPTION & NET TRADE APPROACH
3.6.2 REVENUE ANALYSIS APPROACH
3.7 DATA FORECASTING
3.7.1 DATA FORECASTING TECHNIQUE
3.8 DATA MODELING
3.8.1 MICROECONOMIC FACTOR ANALYSIS:
3.8.2 DATA MODELING:
3.9 TEAMS AND ANALYST CONTRIBUTION
4 MARKET DYNAMICS
4.1 INTRODUCTION
4.2 GROWTH PARAMETERS MAPPED - DRIVERS
4.2.1 RISING POPULARITY OF ARTISANAL ICE CREAM
4.2.2 DIVERSIFICATION OF FLAVORS AND DESIGNS
4.3 WHAT ARE THE CHALLENGES FACED BY INDUSTRY PARTICIPANTS?
4.3.1 QUALITY CONTROL AND CONSISTENCY
4.4 RESTRAINTS
4.4.1 SEASONAL DEMAND FLUCTUATIONS
4.5 OPPORTUNITY
4.5.1 HEALTH-CONSCIOUS CONSUMER TRENDS
4.6 STRATEGIC INSIGHTS
4.6.1 TECHNOLOGY UPDATE
4.6.2 REGIONAL MARKETS TO LOOKOUT FOR
4.7 REGULATORY UPDATE
4.8 MARKET TRENDS
4.9 IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 ON GLOBAL WAFER CONES MARKET
4.9.1 IMPACT ON THE OVERALL FOOD & BEVERAGES INDUSTRY
4.9.1.1 ECONOMIC IMPACT
4.9.2 IMPACT ON THE WAFER CONES MARKET
4.9.3 IMPACT ON THE SUPPLY CHAIN OF WAFER CONES
4.9.4 IMPACT ON SUPPLY CHAIN OF WAFER CONES
4.9.4.1 PRICE VARIATION OF KEY RAW MATERIALS
4.9.4.2 PRODUCTION SHUTDOWN
4.9.4.3 CASH FLOW CONSTRAINTS
4.9.4.4 IMPACT ON IMPORT/EXPORT
4.9.5 IMPACT ON MARKET DEMAND OF WAFER CONES
4.9.5.1 IMPACT DUE TO RESTRICTIONS/LOCKDOWN
4.9.5.2 CONSUMER SENTIMENTS
4.9.5.3 IMPACT ON CATEGORY OF WAFER CONES
5 MARKET FACTOR ANALYSIS
5.1 VALUE CHAIN ANALYSIS
5.1.1 PARTICIPANTS
5.1.1.1 RAW MATERIAL SUPPLIERS:
5.1.1.2 MANUFACTURERS:
5.1.1.3 QUALITY CONTROL AND TESTING TEAMS:
5.1.1.4 PACKAGING PROVIDERS:
5.1.1.5 DISTRIBUTION AND LOGISTICS PARTNERS:
5.1.1.6 RETAILERS:
5.1.1.7 CONSUMERS:
5.1.2 VALUE PERCOLATION ACROSS THE CHAIN:
5.1.3 INTEGRATION LEVELS:
5.1.4 KEY ISSUES ADDRESSED:
5.2 PORTER'S FIVE FORCES MODEL
5.2.1 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS
5.2.2 BARGAINING POWER OF BUYERS
5.2.3 THREAT OF NEW ENTRANTS
5.2.4 THREAT OF SUBSTITUTES
5.2.5 INTENSITY OF RIVALRY
6 WAFER CONES MARKET, BY TYPE
6.1 INTRODUCTION
6.1.1 WAFFLE CONE
6.1.2 SUGAR CONE
6.1.3 CAKE CONE
7 GLOBAL WAFER CONES MARKET, BY FLAVOUR
7.1 INTRODUCTION
7.1.1 FLAVORED
7.1.1.1 VANILLA
7.1.1.2 STRAWBERRY
7.1.1.3 BUTTERSCOTCH
7.1.1.4 CHOCOLATE
7.1.1.5 OTHERS
7.1.2 UNFLAVORED/PLAIN
8 GLOBAL WAFER CONES MARKET, BY CATEGORY
8.1 INTRODUCTION
8.1.1 DAIRY BASED
8.1.2 VEGAN
9 GLOBAL WAFER CONES MARKET, BY CLAIMS
9.1 INTRODUCTION
9.1.1 SUGAR FREE
9.1.2 GLUTEN FREE
9.1.3 KETO
9.1.4 REGULAR
10 GLOBAL WAFER CONES MARKET, BY END USER
10.1 INTRODUCTION
10.1.1 RESIDENTIAL
10.1.2 COMMERCIAL
10.1.2.1 HOTELS
10.1.2.2 RESTAURANTS
10.1.2.3 CAFES
10.1.2.4 PARLOR
11 GLOBAL WAFER CONES MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
11.1 INTRODUCTION
11.1.1 SUPERMARKETS/HYPERMARKETS
11.1.2 SPECIALTY STORES
11.1.3 CONVENIENCE STORE
11.1.4 ONLINE
11.1.5 OTHERS
12 GLOBAL WAFER CONES MARKET, BY REGION
12.1 OVERVIEW
12.2 NORTH AMERICA
12.2.1 US
12.2.2 CANADA
12.2.3 MEXICO
12.3 EUROPE
12.3.1 GERMANY
12.3.2 UK
12.3.3 FRANCE
12.3.4 SPAIN
12.3.5 ITALY
12.3.6 REST OF EUROPE
12.4 ASIA PACIFIC
12.4.1 CHINA
12.4.2 INDIA
12.4.3 JAPAN
12.4.4 SOUTH KOREA
12.4.5 AUSTRALIA & NEW ZEALAND
12.4.6 REST OF ASIA PACIFIC
12.5 MIDDLE EAST AND AFRICA
12.6 SOUTH AMERICA
13 COMPETITIVE LANDSCAPE
13.1 INTRODUCTION
13.2 COMPETITION DASHBOARD
13.3 WHAT STRATEGIES ARE BEING ADOPTED BY MARKET LEADERS
13.4 FINANCIAL, BY COMPANY SALES 2022 (USD)
14 COMPANY PROFILES
14.1 THE CONE COMPANY
14.1.1 COMPANY OVERVIEW
14.1.2 FINANCIAL OVERVIEW, BY COUNTRY SALES 2022 (%)
14.1.3 PRODUCTS OFFERED
14.1.4 KEY DEVELOPMENTS
14.1.5 SWOT ANALYSIS
14.1.6 KEY STRATEGY
14.2 SCANDINAVIAN CONE COMPANY
14.2.1 COMPANY OVERVIEW
14.2.2 FINANCIAL OVERVIEW, BY COUNTRY SALES 2022 (%)
14.2.3 PRODUCTS OFFERED
14.2.4 KEY DEVELOPMENTS
14.2.5 SWOT ANALYSIS
14.2.6 KEY STRATEGY
14.3 THE KONERY LLC
14.3.1 COMPANY OVERVIEW
14.3.2 FINANCIAL OVERVIEW, BY COUNTRY SALES 2022 (%)
14.3.3 PRODUCTS OFFERED
14.3.4 KEY DEVELOPMENTS
14.3.5 SWOT ANALYSIS
14.3.6 KEY STRATEGY
14.4 ANTONELLI BAKERY
14.4.1 COMPANY OVERVIEW
14.4.2 FINANCIAL OVERVIEW, BY COUNTRY SALES 2022 (%)
14.4.3 PRODUCTS OFFERED
14.4.4 KEY DEVELOPMENTS
14.4.5 SWOT ANALYSIS
14.4.6 KEY STRATEGY
14.5 SWEET CREAM COMPANY
14.5.1 COMPANY OVERVIEW
14.5.2 FINANCIAL OVERVIEW, BY COUNTRY SALES 2022 (%)