Personal Care Wipes Market - Forecasts from 2025 to 2030
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리서치사:Knowledge Sourcing Intelligence
발행일:2025년 02월
페이지 정보:영문 142 Pages
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퍼스널케어용 물티슈 시장은 예측 기간 중 CAGR 5.2%로 강력한 성장을 달성하며, 2025년 87억 7,100만 달러에서 2030년에는 113억 200만 달러에 달할 것으로 예측됩니다.
퍼스널케어용 물티슈 시장은 신흥 국가 사람들의 바쁜 라이프스타일로 인해 편리한 제품에 대한 수요가 증가함에 따라 성장세를 보일 것으로 예상됩니다. 이러한 일회용 물티슈는 환경에 미치는 영향이 적기 때문에 특히 밀레니얼 세대의 여성과 어머니들 사이에서 아기를 적절하게 돌보기 위해 채택이 증가하고 있습니다.
세계 인구 증가, 급속한 도시화, 가처분 소득 증가는 사람들의 생활수준의 변화를 가져왔습니다. 개인 관리 및 위생에 대한 인식이 더욱 높아져 물티슈 사용이 증가하고 있습니다.
시장 동향 :
식물성 소재에 대한 관심이 시장 성장을 촉진: 퍼스널케어용 물티슈 시장의 성장 기회를 가져올 것으로 예상되는 주요 요인은 주요 기업이 식물성 소재를 사용한 제품 시장 개발에 집중하고 있다는 점입니다. 기업은 플라스틱 포장을 줄이는 등 환경 친화적인 노력을 우선순위에 두고 있습니다. 예를 들어 클라리언트(Clariant)는 화장품 및 개인 위생용 물티슈의 보존성을 높이고 오래 사용할 수 있도록 지속가능하고 효과적인 솔루션을 제공합니다.
재생한 대체품에 주목: 퍼스널케어 물티슈 시장에서 환경 지속가능성에 대한 관심이 높아지면서 재생한 대체품에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 예를 들어 미국 농무부(USDA)는 일회용 플라스틱의 매립을 줄이기 위한 지속가능한 솔루션으로 천연 소재의 빨 수 있는 항균 물티슈를 개발했습니다. 이 재사용 가능한 물티슈는 환경에 민감한 소비자들에게 특히 인기가 있습니다.
북미 시장 확대: 북미 퍼스널케어 물티슈 시장은 건강 지향적인 소비자 증가로 인해 성장하고 있으며, 위생용품에 대한 수요가 증가하고 있습니다.
아시아태평양의 큰 성장 잠재력: 아시아태평양은 위생 관련 제품에 대한 소비 지출 증가로 인해 예측 기간 중 퍼스널케어 물티슈 시장이 크게 성장할 것으로 예상됩니다.
이 리포트에서 다루고 있는 주요 기업에는 Albaad, Diamond Wipes International Inc., Johnson &Johnson Services, Inc., Kimberly Clark, The Honest Company, Inc., Procter &Gamble, PDI LTD, Unicharm Corporation, Suominen Corporation, Rockline Industries 등이 있습니다.
이 보고서의 주요 장점
인사이트 분석 : 고객 부문, 정부 정책 및 사회경제적 요인, 소비자 선호도, 산업별, 기타 하위 부문에 초점을 맞춘 주요 지역 및 신흥 지역을 포괄하는 상세한 시장 분석을 얻을 수 있습니다.
경쟁 구도: 세계 주요 기업이 채택하고 있는 전략적 전략을 이해하고, 적절한 전략을 통한 시장 침투 가능성을 파악할 수 있습니다.
시장 동향과 촉진요인 : 역동적인 요인과 매우 중요한 시장 동향, 그리고 이들이 향후 시장 개발을 어떻게 형성할 것인지에 대해 알아봅니다.
실행 가능한 제안: 역동적인 환경에서 새로운 비즈니스 스트림과 매출을 발굴하기 위한 전략적 의사결정에 인사이트를 활용합니다.
다양한 사용자에 대응: 스타트업, 연구기관, 컨설턴트, 중소기업, 대기업에 유익하고 비용 효율적 요소.
어떤 용도로 사용되는가?
산업 및 시장 인사이트, 사업 기회 평가, 제품 수요 예측, 시장 진출 전략, 지역적 확장, 설비 투자 결정, 규제 프레임워크 및 영향, 신제품 개발, 경쟁의 영향
조사 범위
2022-2024년의 과거 데이터와 2025-2030년의 예측 데이터
성장 기회, 과제, 공급망 전망, 규제 프레임워크 및 동향 분석
경쟁사 포지셔닝, 전략 및 시장 점유율 분석
매출 성장 및 예측 분석(부문 및 국가를 포함한 지역)
기업 프로파일링(특히 재무정보, 주요 개발 동향)
퍼스널케어 물티슈 시장은 다음과 같은 부문으로 분석됩니다. :
제품 유형별
페이셜 와이프
유아 물티슈
항균 물티슈
바디 와이프
기타
유통채널별
온라인
오프라인
지역별
북미
유럽
아시아태평양
남미
중동 및 아프리카
목차
제1장 개요
시장 개요
주요 동향과 인사이트
시장 규모와 예측
제2장 서론
정의와 범위
도시화의 진전
지속가능성의 중요성
제3장 시장 역학
시장 성장 원동력
과제와 장벽
신흥 시장에서의 기회
규제와 환경요인
제4장 세분화 분석
제품 유형별
페이셜 물티슈
베이비 물티슈
항균 물티슈
보디 물티슈
기타
유통 채널별
온라인
오프라인
지역별
북미
유럽
아시아태평양
남미
중동 및 아프리카
제5장 경쟁 구도
주요 시장 기업
기업 개요와 전략
시장 점유율 분석
제6장 시장 동향과 혁신
스마트 스킨케어의 인기 증가
편리성의 향상
제7장 시장 전망과 예측
시장 규모와 성장 예측
지역 시장 전망
제8장 규제 구조
화장품 안전성과 표시 - FDA
임상시험
제9장 사례 연구와 업계 애플리케이션
피부과에 대한 응용
친환경 포장 솔루션
제10장 결론과 권고
주요 포인트
이해관계자에 대한 전략적 제안
제11장 부록
조사 방법
데이터 소스와 참조
용어집
KSA
영문 목차
영문목차
The Personal Care Wipes market is set to witness robust growth at a CAGR of 5.2% during the forecast period, reaching US$11.302 billion in 2030 from US$8.771 billion in 2025.
The market for personal care wipes is projected to grow due to rising demand in developing economies due to the hectic lifestyle of the people, which is increasing the need for convenience products. These disposable wipes have a minimal impact on the environment, encouraging their adoption, particularly among millennial women and mothers, for the proper care of their babies.
The global growth in population, rapid urbanization, and an increase in disposable income further led to a change in people's living standards. Further awareness regarding personal care and hygiene is increasing the use of wipes.
Market Trends:
Focus on plant-based materials driving market growth: A key factor expected to create growth opportunities in the personal care wipes market is the shift by major players toward developing products made from plant-based materials. Companies are increasingly prioritizing environmentally friendly practices, including reducing plastic packaging. For example, Clariant provides sustainable and effective solutions to enhance the preservation and longevity of cosmetic and personal hygiene wipes.
Renewable alternatives gaining traction: The personal care wipes market is seeing a rise in demand for renewable alternatives as environmental sustainability becomes a greater focus. For instance, the USDA has developed natural washable antimicrobial wipes as a sustainable solution to reduce the disposal of single-use plastics in landfills. These reusable wipes are particularly popular among eco-conscious consumers. Additionally, innovation in the industry is being driven by legislative and regulatory efforts, such as the proposed ban on plastic-containing wet wipes in the UK.
North America's market expansion: The personal care wipes market in North America is growing due to the increasing number of health-conscious consumers, which is boosting demand for hygiene products.
Asia Pacific's significant growth potential: The Asia Pacific region is expected to experience substantial growth in the personal care wipes market during the forecast period, driven by rising consumer spending on hygiene-related products.
Some of the major players covered in this report include Albaad , Diamond Wipes International Inc., Johnson & Johnson Services, Inc., Kimberly Clark, The Honest Company, Inc, Procter & Gamble, PDI LTD, Unicharm Corporation, Suominen Corporation, Rockline Industries, among others.
Key Benefits of this Report:
Insightful Analysis: Gain detailed market insights covering major as well as emerging geographical regions, focusing on customer segments, government policies and socio-economic factors, consumer preferences, industry verticals, and other sub-segments.
Competitive Landscape: Understand the strategic maneuvers employed by key players globally to understand possible market penetration with the correct strategy.
Market Drivers & Future Trends: Explore the dynamic factors and pivotal market trends and how they will shape future market developments.
Actionable Recommendations: Utilize the insights to exercise strategic decisions to uncover new business streams and revenues in a dynamic environment.
Caters to a Wide Audience: Beneficial and cost-effective for startups, research institutions, consultants, SMEs, and large enterprises.
What do businesses use our reports for?
Industry and Market Insights, Opportunity Assessment, Product Demand Forecasting, Market Entry Strategy, Geographical Expansion, Capital Investment Decisions, Regulatory Framework & Implications, New Product Development, Competitive Intelligence
Report Coverage:
Historical data from 2022 to 2024 & forecast data from 2025 to 2030