세계의 미용 및 퍼스널케어 제품 시장(2025-2029년)
Global Beauty and Personal Care Products Market 2025-2029
상품코드 : 1756597
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2025년 06월
페이지 정보 : 영문 215 Pages
 라이선스 & 가격 (부가세 별도)
US $ 2,500 ₩ 3,609,000
PDF (Single User License) help
PDF 보고서를 1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. 인쇄 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.
US $ 4,000 ₩ 5,775,000
PDF (Enterprise License) help
PDF 보고서를 동일 기업의 모든 분이 이용할 수 있는 라이선스입니다. 인쇄는 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.


ㅁ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.

한글목차

미용 및 퍼스널케어 제품 시장은 2024-2029년 동안 548억 달러 증가하고, 예측 기간 동안 CAGR 4.5%로 성장할 것으로 예측됩니다.

세계의 미용 및 퍼스널케어 제품 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 대상으로 한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.

현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 오염 방지 스킨케어 제품의 인기 증가, 편리한 디지털 결제 옵션, 남성용 퍼스널케어 제품에 대한 수요 증가에 힘입어 성장하고 있습니다.

시장 범위
기준 연도 2025년
종료 연도 2029
예측 기간 2025-2029년
성장 모멘텀 가속
전년비 4.2%
CAGR 4.5%
증가액 548억 달러

이 조사는 업계 주요 참가자의 의견을 포함하여 1차 및 2차 정보를 객관적으로 결합하여 수행되었습니다. 이 보고서에는 주요 기업 분석, 종합적인 시장 규모 데이터, 지역별 분석에 따른 부문, 공급업체 현황이 포함되어 있습니다. 보고서에는 과거 데이터와 예측 데이터가 있습니다.

이 보고서는 향후 몇 년 동안 미용 및 퍼스널케어 제품 시장의 성장을 촉진하는 주요 요인 중 하나로 천연 성분을 사용한 미용 및 퍼스널케어 제품의 출현을 꼽았습니다. 또한, 살롱과 스파, 주요 기업과의 협업, 유명인이 소유하고 지지하는 브랜드의 도입은 시장의 큰 수요를 창출할 것으로 보입니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 Technavio 분석

제3장 시장 상황

제4장 시장 규모

제5장 시장 규모 실적

제6장 정성 분석

제7장 Five Forces 분석

제8장 시장 세분화 : 제품별

제9장 시장 세분화 : 채널별

제10장 시장 세분화 : 성별

제11장 고객 상황

제12장 지역별 상황

제13장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인

제14장 경쟁 구도

제15장 경쟁 분석

제16장 부록

ksm
영문 목차

영문목차

The beauty and personal care products market is forecasted to grow by USD 54.8 bn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 4.5% during the forecast period. The report on the beauty and personal care products market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by growing popularity of anti-pollution skincare products, convenient digital payment options, and rise in demand for mens personal care products.

Market Scope
Base Year2025
End Year2029
Series Year2025-2029
Growth MomentumAccelerate
YOY 20254.2%
CAGR4.5%
Incremental Value$54.8 bn

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market size data, segment with regional analysis and vendor landscape in addition to an analysis of the key companies. Reports have historic and forecast data.

Technavio's beauty and personal care products market is segmented as below:

By Product

By Channel

By Gender

By Geographical Landscape

This study identifies the emergence of beauty and personal care products with natural ingredients as one of the prime reasons driving the beauty and personal care products market growth during the next few years. Also, collaboration of companies with salons and spas and introduction of brands owned and endorsed by celebrities will lead to sizable demand in the market.

The report on the beauty and personal care products market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading beauty and personal care products market vendors that include AMOREPACIFIC Group Inc., Avon Products, Beiersdorf AG, Chanel Ltd., Coty Inc., Edgewell Personal Care Co., Helios Lifestyle Pvt Ltd., Johnson and Johnson Services Inc., Kao Corp., LOreal SA, LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE, Natura and Co Holding SA, Oriflame Cosmetics S.A., Revlon Inc., Shiseido Co. Ltd., The Estee Lauder Co. Inc., The Procter and Gamble Co., Unilever PLC, and VI JOHN GROUP. Also, the beauty and personal care products market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Technavio Analysis

3 Market Landscape

4 Market Sizing

5 Historic Market Size

6 Qualitative Analysis

7 Five Forces Analysis

8 Market Segmentation by Product

9 Market Segmentation by Channel

10 Market Segmentation by Gender

11 Customer Landscape

12 Geographic Landscape

13 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

14 Competitive Landscape

15 Competitive Analysis

16 Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
ⓒ Copyright Global Information, Inc. All rights reserved.
PC버전 보기