세계의 디지털 마케팅 소프트웨어(DMS) 시장(2025-2029년)
Global Digital Marketing Software (DMS) Market 2025-2029
상품코드 : 1748566
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2025년 06월
페이지 정보 : 영문 219 Pages
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한글목차

디지털 마케팅 소프트웨어(DMS) 시장은 2024-2029년 1,335억 8,820만 달러 증가하고, 예측 기간 동안 CAGR 18.4%로 성장할 것으로 예측됩니다.

디지털 마케팅 소프트웨어(DMS) 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더에 대한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.

현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 시장 환경 전반에 대한 최신 분석을 제공합니다. 새로운 데이터 소스, 시장 성장을 촉진하는 규제 개혁, 확산되고 있는 개인화 마케팅, 디지털 미디어를 지원할 수 있는 기기의 증가와 인터넷 보급률의 증가 등이 시장을 주도하고 있습니다.

시장 범위
기준 연도 2025년
종료 연도 2029년
예측 기간 2025-2029년
성장 모멘텀 가속
전년비 15.6%
CAGR 18.4%
증가액 1,335억 8,820만 달러

이 조사는 업계 주요 참가자의 의견을 포함하여 1차 및 2차 정보를 객관적으로 결합하여 수행되었습니다. 이 보고서에는 주요 기업 분석, 종합적인 시장 규모 데이터, 지역별 분석에 따른 부문, 공급업체 현황이 포함되어 있습니다. 보고서에는 과거 데이터와 예측 데이터가 있습니다.

이 조사는 소셜 미디어와 E-Commerce 플랫폼의 보급이 향후 몇 년간 디지털 마케팅 소프트웨어(DMS) 시장의 성장을 촉진하는 주요 요인 중 하나로 분석했습니다. 또한, 시장 성장을 촉진하는 프로그래매틱 광고와 세계 디지털 혁신은 시장의 큰 수요로 이어질 것입니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 Technavio 분석

제3장 시장 상황

제4장 시장 규모

제5장 시장 규모 실적

제6장 정성 분석

제7장 Five Forces 분석

제8장 시장 세분화 : 최종사용자별

제9장 시장 세분화 : 서비스별

제10장 시장 세분화 : 수익원별

제11장 고객 상황

제12장 지역별 상황

제13장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인

제14장 경쟁 구도

제15장 경쟁 분석

제16장 부록

ksm
영문 목차

영문목차

The digital marketing software (DMS) market is forecasted to grow by USD 133,588.2 mn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 18.4% during the forecast period. The report on the digital marketing software (DMS) market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by new data sources, regulatory innovations boosting market growth, personalized marketing gaining traction, and increase in number of devices capable of supporting digital media and increasing internet penetration.

Market Scope
Base Year2025
End Year2029
Series Year2025-2029
Growth MomentumAccelerate
YOY 202515.6%
CAGR18.4%
Incremental Value$133,588.2 mn

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market size data, segment with regional analysis and vendor landscape in addition to an analysis of the key companies. Reports have historic and forecast data.

Technavio's digital marketing software (DMS) market is segmented as below:

By End-user

By Service

By Revenue Stream

By Geographical Landscape

This study identifies the spread of social media and e-commerce platforms as one of the prime reasons driving the digital marketing software (DMS) market growth during the next few years. Also, programmatic advertising boosting market growth and global digital transformation will lead to sizable demand in the market.

The report on the digital marketing software (DMS) market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading digital marketing software (DMS) market vendors that include Adobe Inc., BlueConic Inc., CM Group, Demandbase Inc., HP Inc., HubSpot Inc., International Business Machines Corp., Keap, Microsoft Corp., Oracle Corp., Redpoint Global Inc., Salesforce Inc., SAP SE, SAS Institute Inc., SimplyCast Interactive Marketing Ltd., The Nielsen Co. US LLC, TransUnion, Viant Technology LLC, Vivial Inc., and Zeta Global Holdings Corp.. Also, the digital marketing software (DMS) market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Technavio Analysis

3 Market Landscape

4 Market Sizing

5 Historic Market Size

6 Qualitative Analysis

7 Five Forces Analysis

8 Market Segmentation by End-user

9 Market Segmentation by Service

10 Market Segmentation by Revenue Stream

11 Customer Landscape

12 Geographic Landscape

13 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

14 Competitive Landscape

15 Competitive Analysis

16 Appendix

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