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한글목차
온라인 의류 소매 시장은 2024-2029년 3,432억 달러 증가하고, 예측 기간 동안 CAGR 16.2%로 성장할 것으로 예측됩니다.
세계의 온라인 의류 소매 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 포함한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.
현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 시장 환경 전반에 대한 최신 분석을 제공합니다. 시장은 디지털 결제 시스템의 보급, 온라인 소비와 스마트폰 보급률의 증가, E-Commerce 산업의 성장에 의해 주도되고 있습니다.
시장 범위
기준 연도
2025년
종료 연도
2029년
예측 기간
2025-2029년
성장 모멘텀
가속
전년비
13.8%
CAGR
16.2%
증가액
3,432억 달러
이 조사는 업계 주요 참가자의 의견을 포함하여 1차 및 2차 정보를 객관적으로 결합하여 수행되었습니다. 이 보고서에는 주요 기업 분석, 종합적인 시장 규모 데이터, 지역 분석에 따른 부문, 공급업체 현황이 포함되어 있습니다. 보고서에는 과거 데이터와 예측 데이터가 있습니다.
본 조사에서는 모바일 커머스와 네트워크 마케팅이 향후 몇 년 동안 온라인 의류 소매 시장의 성장을 촉진하는 주요 요인 중 하나로 확인되었습니다. 또한, 소셜 미디어의 존재, M&A 활동 및 전략적 제휴의 증가는 시장의 큰 수요로 이어질 것으로 보입니다.
목차
제1장 주요 요약
시장 개요
제2장 Technavio 분석
가격·수명주기·고객 구입 바스켓·채용률·구입 기준 분석
인풋의 중요성과 차별화 요인
혼란 요인
성장 촉진요인과 과제의 영향
제3장 시장 상황
시장 생태계
시장 특징
밸류체인 분석
제4장 시장 규모
시장 정의
시장 부문 분석
시장 규모 2024년
시장 전망 2024-2029년
제5장 시장 규모 실적
온라인 의류 소매 세계 시장 2019-2023년
최종사용자별 부문 분석 2019-2023년
제품별 부문 분석 2019-2023년
사업별 부문 분석 2019-2023년
지역별 부문 분석 2019-2023년
국가별 부문 분석 2019-2023년
제6장 정성 분석
AI의 영향 : 온라인 의류 소매 세계 시장
제7장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
구매자의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 참여업체의 위협
대체품의 위협
경쟁의 위협
시장 상황
제8장 시장 세분화 : 최종사용자별
시장 부문
비교 : 최종사용자별
남성용 의류 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
여성용 의류 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
유아용 의류 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 최종사용자별
제9장 시장 세분화 : 제품별
시장 부문
비교 : 제품별
상의 의류 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
하의 의류 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
기타 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 제품별
제10장 시장 세분화 : 사업별
시장 부문
비교 : 사업별
B2C : 시장 규모와 예측 2024-2029년
B2B : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 사업별
제11장 고객 상황
고객 상황 개요
제12장 지역별 상황
지역별 세분화
비교 : 지역별
아시아태평양 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
유럽 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
북미 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
남미 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
미국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
중국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
영국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
독일 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
스페인 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
인도 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
프랑스 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
일본 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
이탈리아 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
한국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
지역 상황에 의한 시장 기회
제13장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인
시장 성장 촉진요인
시장 과제
성장 촉진요인과 과제의 영향
시장 기회·억제요인
제14장 경쟁 구도
개요
경쟁 구도
혼란 상황
산업 리스크
제15장 경쟁 분석
기업 개요
기업 순위 지수
기업의 시장 포지셔닝
Adidas AG
Alibaba Group Holding Ltd.
Amazon.com Inc.
ASOS Plc
Banggood Technology Co. Ltd.
Cotton On Group
Dolce and Gabbana Srl
Gildan Activewear Inc.
Giordano International Ltd.
Kering SA
Levi Strauss and Co.
M. H. Alshaya Co. WLL
OTB Spa
Ralph Lauren Corp.
Walmart Inc.
제16장 부록
KSM
영문 목차
영문목차
The online apparel retailing market is forecasted to grow by USD 343.2 bn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 16.2% during the forecast period. The report on the online apparel retailing market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by rising popularity of digital payment system, rise in online spending and smartphone penetration, and growth in e-commerce industry.
Market Scope
Base Year
2025
End Year
2029
Series Year
2025-2029
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2025
13.8%
CAGR
16.2%
Incremental Value
$343.2 bn
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market size data, segment with regional analysis and vendor landscape in addition to an analysis of the key companies. Reports have historic and forecast data.
Technavio's online apparel retailing market is segmented as below:
By End-user
Men apparel
Women apparel
Children apparel
By Product
Upper wear apparel
Bottom wear apparel
Others
By Business Segment
Business-to-consumer (B2C)
Business-to-business (B2B)
By Geographical Landscape
APAC
Europe
North America
South America
Middle East and Africa
This study identifies the mobile commerce and network marketing as one of the prime reasons driving the online apparel retailing market growth during the next few years. Also, social media presence and increase in merger and acquisitions activities and strategic alliances will lead to sizable demand in the market.
The report on the online apparel retailing market covers the following areas:
Online Apparel Retailing Market sizing
Online Apparel Retailing Market forecast
Online Apparel Retailing Market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading online apparel retailing market vendors that include Adidas AG, Alibaba Group Holding Ltd., Amazon.com Inc., ASOS Plc, Banggood Technology Co. Ltd., Cotton On Group, Dolce and Gabbana Srl, Gildan Activewear Inc., Giordano International Ltd., JD.com Inc., Kering SA, Levi Strauss and Co., LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE, M. H. Alshaya Co. WLL, OTB Spa, Ralph Lauren Corp., SSENSE, Staples Inc., The Gap Inc., and Walmart Inc.. Also, the online apparel retailing market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by End-user
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Product
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Business Segment
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Technavio Analysis
2.1 Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
2.2 Criticality of inputs and Factors of differentiation
Overview on criticality of inputs and factors of differentiation
2.3 Factors of disruption
Overview on factors of disruption
2.4 Impact of drivers and challenges
Impact of drivers and challenges in 2024 and 2029
3 Market Landscape
3.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
3.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
3.3 Value chain analysis
Value chain analysis
4 Market Sizing
4.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
4.2 Market segment analysis
Market segments
4.3 Market size 2024
4.4 Market outlook: Forecast for 2024-2029
Chart on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ billion)
Data Table on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ billion)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
5 Historic Market Size
5.1 Global Online Apparel Retailing Market 2019 - 2023
Historic Market Size - Data Table on Global Online Apparel Retailing Market 2019 - 2023 ($ billion)