세계의 온라인 광고비 시장(2025-2029년)
Global Online Ad Spending Market 2025-2029
상품코드 : 1738188
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2025년 05월
페이지 정보 : 영문 236 Pages
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한글목차

온라인 광고비 시장은 2024-2029년 동안 2,866억 달러 증가하고, 예측 기간 동안 CAGR 11.7%로 성장할 것으로 예측됩니다.

세계의 온라인 광고비 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 포함한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.

현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 시장 환경 전반에 대한 최신 분석을 제공합니다. 시장은 오프라인 광고 비용의 감소, 온라인 광고의 저비용화, 소셜 미디어의 광고 이용 증가에 의해 주도되고 있습니다.

시장 범위
기준 연도 2025년
종료 연도 2029
예측 기간 2025-2029년
성장 모멘텀 가속
전년비 10.3%
CAGR 11.7%
증가액 2,866억 달러

이 조사는 업계 주요 참가자의 의견을 포함하여 1차 및 2차 정보를 객관적으로 결합하여 수행되었습니다. 이 보고서에는 주요 기업 분석, 종합적인 시장 규모 데이터, 지역별 분석에 따른 부문, 공급업체 현황이 포함되어 있습니다. 보고서에는 과거 데이터와 예측 데이터가 있습니다.

이 보고서는 향후 몇 년간 온라인 광고비 시장의 성장을 촉진할 주요 요인 중 하나로 온라인 비디오 및 커넥티드 TV(CTV) 광고의 성장을 꼽았습니다. 또한, 쿠키를 사용하지 않는 광고와 실시간 입찰(RTB)이 기하급수적으로 증가하면서 시장의 큰 수요를 창출할 것으로 예상했습니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 Technavio 분석

제3장 시장 상황

제4장 시장 규모

제5장 시장 규모 실적

제6장 정성 분석

제7장 Five Forces 분석

제8장 시장 세분화 : 플랫폼별

제9장 시장 세분화 : 용도별

제10장 시장 세분화 : 유형별

제11장 고객 상황

제12장 지역별 상황

제13장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인

제14장 경쟁 구도

제15장 경쟁 분석

제16장 부록

ksm
영문 목차

영문목차

The online ad spending market is forecasted to grow by USD 286.6 bn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 11.7% during the forecast period. The report on the online ad spending market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by decline in offline ad spending, low cost of online advertising, and increasing use of social media for advertisement.

Market Scope
Base Year2025
End Year2029
Series Year2025-2029
Growth MomentumAccelerate
YOY 202510.3%
CAGR11.7%
Incremental Value$286.6 bn

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market size data, segment with regional analysis and vendor landscape in addition to an analysis of the key companies. Reports have historic and forecast data.

Technavio's online ad spending market is segmented as below:

By Platform

By Application

By Type

By Geographical Landscape

This study identifies the growth of online video and connected tv (CTV) advertising as one of the prime reasons driving the online ad spending market growth during the next few years. Also, advertising without cookies and exponentially rising real-time bidding (RTB) will lead to sizable demand in the market.

The report on the online ad spending market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading online ad spending market vendors that include Alibaba Group Holding Ltd., Alphabet Inc., Amazon.com Inc., Baidu Inc., Dentsu Group Inc., Digital Turbine Inc., Eniro AB, GroupM, Hakuhodo DY Media Partners Inc. Co. Ltd., InterActiveCorp, Meta Platforms Inc., Microsoft Corp., SXM Media, Tencent Holdings Ltd., The Interpublic Group of Companies Inc., Yahoo B2B, and X Corp.. Also, the online ad spending market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Technavio Analysis

3 Market Landscape

4 Market Sizing

5 Historic Market Size

6 Qualitative Analysis

7 Five Forces Analysis

8 Market Segmentation by Platform

9 Market Segmentation by Application

10 Market Segmentation by Type

11 Customer Landscape

12 Geographic Landscape

13 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

14 Competitive Landscape

15 Competitive Analysis

16 Appendix

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