세계의 TV 광고비 시장 : 유통 플랫폼별, 시간별, 지역별
TV Ad Spending Market, By Delivery Platform (Cable TV, Satellite TV, Others), By Time Slot (20 Seconds, 60 Seconds, and More than 60 Seconds), By Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, Middle East and Africa)
상품코드 : 1768079
리서치사 : Coherent Market Insights
발행일 : 2025년 06월
페이지 정보 : 영문
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한글목차

TV 광고비는 2025년에 2,476억 1,000만 달러, 2032년에는 3,530억 8,000만 달러에 이를 것으로 예측되며, 2025-2032년 CAGR은 5.2%를 나타낼 전망입니다.

보고서 대상 범위 보고서 상세
기준 연도 2024년 2025년 시장 규모 2,476억 1,000만 달러
실적 데이터 2020-2024년 예측 기간 2025-2032년
예측 기간 : 2025-2032년 5.20% 2032년 금액 예측 3,530억 8,000만 달러

광고비는 오랫동안 마케팅 전략의 핵심으로 많은 시청자에게 도달하고 브랜드에 대한 인상을 지속시키는 힘을 발휘해 왔습니다. 이 광고의 중요한 측면에는 방송 및 케이블 네트워크에서 광고를 제작하고 방영하기 위한 예산 배분이 포함됩니다. 소비자 행동이 디지털 시대로 진화함에 따라 TV 광고의 효과와 ROI는 전통적 광고 플랫폼과 현대적 광고 플랫폼의 적절한 균형을 추구하는 기업들에게 계속해서 관심과 적응의 주제가 되고 있습니다.

시장 역학

광범위한 시청자 도달 범위, 브랜드 인지도, 인지도 및 정서적 참여는 예측 기간 동안 세계 TV 광고 지출 시장의 성장을 가속할 것으로 예측됩니다. 또한, 프라임 타임과 이벤트 기회도 예측 기간 동안 TV 광고 지출 시장의 성장을 가속할 것으로 예측됩니다. 통합 캠페인, 데이터 기반 인사이트, 어드레서블 TV 광고, 크로스 스크린 캠페인은 예측 기간 동안 TV 광고 지출 시장에 성장 기회를 제공할 것으로 예측됩니다.

그러나 디지털 경쟁, 시청자 세분화, 광고 건너뛰기 및 광고 차단기 등은 예측 기간 동안 TV 광고비 시장의 성장을 저해할 것으로 예측됩니다.

본 조사의 주요 특징

목차

제1장 조사 목적과 전제조건

제2장 시장 전망

제3장 시장 역학, 규제, 동향 분석

제4장 TV 광고 지출 시장, 유통 플랫폼별, 2020-2032년

제5장 TV 광고 지출 시장, 시간별, 2020-2032년

제6장 TV 광고 지출 시장, 지역별, 2020-2032년

제7장 경쟁 구도

제8장 섹션

LSH
영문 목차

영문목차

TV Ad spending Market is estimated to be valued at USD 247.61 Bn in 2025 and is expected to reach USD 353.08 Bn by 2032, growing at a compound annual growth rate (CAGR) of 5.2% from 2025 to 2032.

Report Coverage Report Details
Base Year: 2024 Market Size in 2025: USD 247.61 Bn
Historical Data for: 2020 To 2024 Forecast Period: 2025 To 2032
Forecast Period 2025 to 2032 CAGR: 5.20% 2032 Value Projection: USD 353.08 Bn

advertising spending has long been a cornerstone of marketing strategies, wielding the power to reach mass audiences and create lasting brand impressions. This crucial aspect of the advertising landscape involves allocating budgets to produce and air commercials on broadcast and cable networks. As consumer behaviour evolves in the digital age, the effectiveness and ROI of TV ads continue to be a topic of interest and adaption for businesses aiming to strike the right balance between traditional and modern advertising platforms.

Market Dynamics:

Wide audience reach, brand visibility, and awareness and emotional engagement is anticipated to drive growth of the global TV Ad spending market over the forecast period. Moreover, prime time and event opportunities are also expected to boost the growth of the TV Ad spending market over the forecast period. Integrated campaigns, data-driven insights, addressable TV advertising and cross-screen campaigns are expected to create growth opportunities for the TV Ad spending market during the forecast period.

However, digital competition, fragmented audiences, and Ad skipping and Ad blockers are expected to hamper growth of the TV Ad spending market over the forecast period.

Key features of the study:

Detailed Segmentation:

Table of Contents

1. Research Objectives and Assumptions

2. Market Purview

3. Market Dynamics, Regulations, and Trends Analysis

4. TV Ad Spending Market, By Digital Platform, 2020-2032, (USD Bn)

5. TV Ad Spending Market, By Time Slot, 2020-2032, (USD Bn)

6. TV Ad Spending Market, By Region, 2020-2032, (USD Bn)

7. Competitive Landscape

8. Section

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
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