TV Ad Spending Market, By Delivery Platform (Cable TV, Satellite TV, Others), By Time Slot (20 Seconds, 60 Seconds, and More than 60 Seconds), By Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, Middle East and Africa)
상품코드:1768079
리서치사:Coherent Market Insights
발행일:2025년 06월
페이지 정보:영문
라이선스 & 가격 (부가세 별도)
ㅁ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.
한글목차
TV 광고비는 2025년에 2,476억 1,000만 달러, 2032년에는 3,530억 8,000만 달러에 이를 것으로 예측되며, 2025-2032년 CAGR은 5.2%를 나타낼 전망입니다.
보고서 대상 범위
보고서 상세
기준 연도
2024년
2025년 시장 규모
2,476억 1,000만 달러
실적 데이터
2020-2024년
예측 기간
2025-2032년
예측 기간 : 2025-2032년
5.20%
2032년 금액 예측
3,530억 8,000만 달러
광고비는 오랫동안 마케팅 전략의 핵심으로 많은 시청자에게 도달하고 브랜드에 대한 인상을 지속시키는 힘을 발휘해 왔습니다. 이 광고의 중요한 측면에는 방송 및 케이블 네트워크에서 광고를 제작하고 방영하기 위한 예산 배분이 포함됩니다. 소비자 행동이 디지털 시대로 진화함에 따라 TV 광고의 효과와 ROI는 전통적 광고 플랫폼과 현대적 광고 플랫폼의 적절한 균형을 추구하는 기업들에게 계속해서 관심과 적응의 주제가 되고 있습니다.
시장 역학
광범위한 시청자 도달 범위, 브랜드 인지도, 인지도 및 정서적 참여는 예측 기간 동안 세계 TV 광고 지출 시장의 성장을 가속할 것으로 예측됩니다. 또한, 프라임 타임과 이벤트 기회도 예측 기간 동안 TV 광고 지출 시장의 성장을 가속할 것으로 예측됩니다. 통합 캠페인, 데이터 기반 인사이트, 어드레서블 TV 광고, 크로스 스크린 캠페인은 예측 기간 동안 TV 광고 지출 시장에 성장 기회를 제공할 것으로 예측됩니다.
그러나 디지털 경쟁, 시청자 세분화, 광고 건너뛰기 및 광고 차단기 등은 예측 기간 동안 TV 광고비 시장의 성장을 저해할 것으로 예측됩니다.
본 조사의 주요 특징
본 보고서는 TV 광고비 시장을 상세하게 분석하여 2024년을 기준 연도로 하여 2025-2032년까지의 예측 기간 동안 시장 규모와 연평균 성장률(CAGR)을 정리하여 전해드립니다.
또한, 다양한 부문의 잠재적 수익 기회를 밝히고, 이 시장의 매력적인 투자 제안 매트릭스를 설명합니다.
또한 시장 성장 촉진요인, 억제요인, 기회, 신제품 출시 및 승인, 시장 동향, 지역별 전망, 주요 기업의 경쟁 전략 등에 대한 주요 고찰을 제공합니다.
이 보고서에서는 기업 개요, 제품 포트폴리오, 주요 특징, 재무 성과, 전략 등의 매개 변수를 기반으로 TV 광고비 시장의 주요 기업 프로파일을 제공합니다.
이 보고서의 통찰력을 통해 마케팅 담당자와 기업 경영진은 향후 제품 출시, 유형화, 시장 확대, 마케팅 전술에 대한 정보에 입각한 의사결정을 내릴 수 있습니다.
이 보고서는 투자자, 공급업체, 제품 제조업체, 유통업체, 신규 시장 진출기업, 재무 분석가 등 이 산업의 다양한 이해관계자를 대상으로 합니다.
이해관계자들은 TV 광고비 시장 분석에 사용되는 다양한 전략 매트릭스를 통해 의사결정을 쉽게 할 수 있습니다.
목차
제1장 조사 목적과 전제조건
조사 목적
전제조건
약어
제2장 시장 전망
보고서 설명
시장 정의와 범위
주요 요약
Coherent Opportunity Map (COM)
제3장 시장 역학, 규제, 동향 분석
시장 역학
성장 촉진요인
성장 억제요인
기회
규제 시나리오
제품 발매 및 승인
PEST 분석
Porter's Five Forces 분석
합병, 인수, 제휴
제4장 TV 광고 지출 시장, 유통 플랫폼별, 2020-2032년
서론
케이블 TV
위성 TV
기타
제5장 TV 광고 지출 시장, 시간별, 2020-2032년
서론
20초
60초
60초 이상
제6장 TV 광고 지출 시장, 지역별, 2020-2032년
서론
북미
미국
캐나다
유럽
독일
영국
프랑스
러시아
이탈리아
스페인
기타 유럽
아시아태평양
중국
인도
일본
한국
ASEAN 국가
기타 아시아태평양
라틴아메리카
브라질
아르헨티나
멕시코
기타 라틴아메리카
중동 및 동아프리카
GCC 국가
이스라엘
남아프리카공화국
중앙아프리카
북아프리카
기타 중동
제7장 경쟁 구도
기업 개요
Procter & Gamble
Amazon
Comcast
AT&T
General Motors
Verizon Communications
L'Oreal
The Walt Disney Company
Ford Motor Company
Samsung Electronics
Unilever
Toyota Motor Corporation
NBCUniversal(Comcast 산하)
Alphabet Inc.(Google)
Johnson & Johnson
제8장 섹션
참고 문헌
조사 방법
출판사에 대해
LSH
영문 목차
영문목차
TV Ad spending Market is estimated to be valued at USD 247.61 Bn in 2025 and is expected to reach USD 353.08 Bn by 2032, growing at a compound annual growth rate (CAGR) of 5.2% from 2025 to 2032.
Report Coverage
Report Details
Base Year:
2024
Market Size in 2025:
USD 247.61 Bn
Historical Data for:
2020 To 2024
Forecast Period:
2025 To 2032
Forecast Period 2025 to 2032 CAGR:
5.20%
2032 Value Projection:
USD 353.08 Bn
advertising spending has long been a cornerstone of marketing strategies, wielding the power to reach mass audiences and create lasting brand impressions. This crucial aspect of the advertising landscape involves allocating budgets to produce and air commercials on broadcast and cable networks. As consumer behaviour evolves in the digital age, the effectiveness and ROI of TV ads continue to be a topic of interest and adaption for businesses aiming to strike the right balance between traditional and modern advertising platforms.
Market Dynamics:
Wide audience reach, brand visibility, and awareness and emotional engagement is anticipated to drive growth of the global TV Ad spending market over the forecast period. Moreover, prime time and event opportunities are also expected to boost the growth of the TV Ad spending market over the forecast period. Integrated campaigns, data-driven insights, addressable TV advertising and cross-screen campaigns are expected to create growth opportunities for the TV Ad spending market during the forecast period.
However, digital competition, fragmented audiences, and Ad skipping and Ad blockers are expected to hamper growth of the TV Ad spending market over the forecast period.
Key features of the study:
This report provides in-depth analysis of the TV Ad spending market, and provides market size (US$ Bn) and compound annual growth rate (CAGR %) for the forecast period 2025-2032, considering 2024 as the base year.
It elucidates potential revenue opportunities across different segments and explains attractive investment proposition matrices for this market.
This study also provides key insights about market drivers, restraints, opportunities, new product launches or approval, market trends, regional outlook, and competitive strategies adopted by key players.
It profiles key players in the TV Ad spending market based on the following parameters - company highlights, products portfolio, key highlights, financial performance, and strategies.
Key companies covered as a part of this study include Procter & Gamble, Amazon, Comcast, AT&T, General Motors, Verizon Communications, L'Oreal, The Walt Disney Company, Ford Motor Company, Samsung Electronics, Unilever, Toyota Motor Corporation, NBCUniversal (owned by Comcast), Alphabet Inc. (Google), and Johnson & Johnson.
Insights from this report would allow marketers and the management authorities of the companies to make informed decisions regarding their future product launches, type up-gradation, market expansion, and marketing tactics.
The TV Ad spending market report caters to various stakeholders in this industry including investors, suppliers, product manufacturers, distributors, new entrants, and financial analysts.
Stakeholders would have ease in decision-making through various strategy matrices used in analyzing the TV Ad spending market.
Detailed Segmentation:
TV Ad spending Market, By Delivery Platform:
Cable TV
Satellite TV
Others
TV Ad spending Market, By Time Slot:
20 Seconds
60 Seconds
More than 60 Seconds
TV Ad spending Market, By Region:
North America
Europe
Asia Pacific
Latin America
Middle East and Africa
Key Players Insights
Procter & Gamble
Amazon
Comcast
AT&T
General Motors
Verizon Communications
L'Oreal
The Walt Disney Company
Ford Motor Company
Samsung Electronics
Unilever
Toyota Motor Corporation
NBCUniversal (owned by Comcast)
Alphabet Inc. (Google)
Johnson & Johnson
Table of Contents
1. Research Objectives and Assumptions
Research Objectives
Assumptions
Abbreviations
2. Market Purview
Report Description
Market Definition and Scope
Executive Summary
Market Snippet, By Delivery Platform
Market Snippet, By Time Slot
Market Snippet, By Region
Coherent Opportunity Map (COM)
3. Market Dynamics, Regulations, and Trends Analysis
Market Dynamics
Drivers
Restraints
Opportunities
Key Highlights
Regulatory Scenario
Recent Trends
Product Launches/Approvals
PEST Analysis
PORTER's Analysis
Mergers, Acquisitions, and Collaborations
4. TV Ad Spending Market, By Digital Platform, 2020-2032, (USD Bn)
Introduction
Market Share Analysis, 2025 and 2032 (%)
Y-o-Y Growth Analysis, 2021 - 2032
Segment Trends
Cable TV
Introduction
Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2021-2032, (USD Bn)
Satellite TV
Introduction
Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2021-2032, (USD Bn)
Others
Introduction
Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2021-2032, (USD Bn)
5. TV Ad Spending Market, By Time Slot, 2020-2032, (USD Bn)
Introduction
Market Share Analysis, 2025 and 2032 (%)
Y-o-Y Growth Analysis, 2021 - 2032
Segment Trends
20 Seconds
Introduction
Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2021-2032, (USD Bn)
60 Seconds
Introduction
Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2021-2032, (USD Bn)
More than 60 Seconds
Introduction
Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2021-2032, (USD Bn)
6. TV Ad Spending Market, By Region, 2020-2032, (USD Bn)
Introduction
Market Share Analysis, By Sub-region, 2025 and 2032 (%)
Y-o-Y Growth Analysis, For Sub-region, 2021 -2032
Country Trends
North America
Introduction
Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Digital Platform, 2021-2032, (USD Bn)
Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Time Slot, 2021-2032, (USD Bn)
Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Country, 2021-2032, (USD Bn)
U.S.
Canada
Europe
Introduction
Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Digital Platform, 2021-2032, (USD Bn)
Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Time Slot, 2021-2032, (USD Bn)
Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Country, 2021-2032, (USD Bn)
Germany
U.K.
France
Russia
Italy
Spain
Rest of Europe
Asia Pacific
Introduction
Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Digital Platform, 2021-2032, (USD Bn)
Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Time Slot, 2021-2032, (USD Bn)
Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Country, 2021-2032, (USD Bn)
China
India
Japan
South Korea
ASEAN
Rest of Asia Pacific
Latin America
Introduction
Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Digital Platform, 2021-2032, (USD Bn)
Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Time Slot, 2021-2032, (USD Bn)
Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Country, 2021-2032, (USD Bn)
Brazil
Argentina
Mexico
Rest of Latin America
Middle & East Africa
Introduction
Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Digital Platform, 2021-2032, (USD Bn)
Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Time Slot, 2021-2032, (USD Bn)
Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Country/Sub-region, 2021-2032, (USD Bn)
GCC Countries
Israel
South Africa
Central Africa
North Africa
Rest of Middle East
7. Competitive Landscape
Company Profile
Procter & Gamble
Company Highlights
Product Portfolio
Key Highlights
Financial Performance
Strategies
Amazon
Company Highlights
Product Portfolio
Key Highlights
Financial Performance
Strategies
Comcast
Company Highlights
Product Portfolio
Key Highlights
Financial Performance
Strategies
AT&T
Company Highlights
Product Portfolio
Key Highlights
Financial Performance
Strategies
General Motors
Company Highlights
Product Portfolio
Key Highlights
Financial Performance
Strategies
Verizon Communications
Company Highlights
Product Portfolio
Key Highlights
Financial Performance
Strategies
L'Oreal
Company Highlights
Product Portfolio
Key Highlights
Financial Performance
Strategies
The Walt Disney Company
Company Highlights
Product Portfolio
Key Highlights
Financial Performance
Strategies
Ford Motor Company
Company Highlights
Product Portfolio
Key Highlights
Financial Performance
Strategies
Samsung Electronics
Company Highlights
Product Portfolio
Key Highlights
Financial Performance
Strategies
Unilever
Company Highlights
Product Portfolio
Key Highlights
Financial Performance
Strategies
Toyota Motor Corporation
Company Highlights
Product Portfolio
Key Developments
Financial Performance
Strategies
NBCUniversal (owned by Comcast)
Company Highlights
Product Portfolio
Key Highlights
Financial Performance
Strategies
Alphabet Inc. (Google)
Company Highlights
Product Portfolio
Key Highlights
Financial Performance
Strategies
Johnson & Johnson
Company Highlights
Product Portfolio
Key Highlights
Financial Performance
Strategies
Analyst Views
8. Section
References
Research Methodology
About us
(주)글로벌인포메이션02-2025-2992kr-info@giikorea.co.kr ⓒ Copyright Global Information, Inc. All rights reserved.