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한글목차
남성용 스킨케어 제품 시장은 2024-2029년 71억 9,590만 달러 증가하고, 예측 기간 동안 7.5%의 연평균 복합 성장률(CAGR)을 보일 것으로 예측됩니다.
세계의 남성용 스킨케어 제품 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더에 대한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.
현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 제품 프리미엄화로 이어지는 기술 혁신과 포트폴리오 확대, 오염 방지 스킨케어 제품의 인기 증가, 남성용 페이셜 스킨케어 제품에 대한 수요 증가에 의해 주도되고 있습니다.
시장 범위
기준 연도
2025년
종료 연도
2029년
예측 기간
2025-2029년
성장 모멘텀
가속
YOY 2025
6.9%
CAGR
7.5%
증가액
71억 9,590만 달러
이 조사는 업계 주요 참가자의 의견을 포함하여 1차 및 2차 정보를 객관적으로 결합하여 수행되었습니다. 보고서에는 주요 기업 분석, 종합적인 시장 규모 데이터, 지역 분석에 따른 부문, 공급업체 현황이 포함되어 있습니다. 보고서에는 과거 데이터와 예측 데이터가 있습니다.
이 보고서는 향후 몇 년 동안 남성용 스킨케어 제품 시장의 성장을 가속할 주요 요인 중 하나로 천연 및 유기농 남성용 스킨케어 제품에 대한 수요 증가를 꼽았습니다. 또한, 다기능 남성용 스킨케어 제품에 대한 수요 증가와 살롱 및 스파와의 제휴는 시장의 큰 수요로 이어질 것으로 보입니다.
목차
제1장 주요 요약
시장 개요
제2장 Technavio 분석
가격, 수명주기, 고객 구입 바스켓, 채택 비율, 구입 기준 분석
인풋의 중요성과 차별화 요인
혼란 요인
성장 촉진요인과 과제의 영향
제3장 시장 구도
시장 생태계
시장 특징
밸류체인 분석
제4장 시장 규모
시장의 정의
시장 부문 분석
시장 규모(2024년)
시장 전망(2024-2029년)
제5장 시장 규모 실적
세계의 남성용 스킨케어 제품 시장(2019-2023년)
유통 채널별 부문 분석(2019-2023년)
제품별 부문 분석(2019-2023년)
유형별 부문 분석(2019-2023년)
지역별 부문 분석(2019-2023년)
국가별 부문 분석(2019-2023년)
제6장 정성 분석
AI의 영향 : 세계의 남성용 스킨케어 제품 시장
제7장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
바이어의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 진출업체의 위협
대체품의 위협
경쟁 위협
시장 현황
제8장 시장 세분화 : 유통 채널별
시장 부문
비교 : 유통 채널별
오프라인 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
온라인 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 유통 채널별
제9장 시장 세분화 : 제품별
시장 부문
비교 : 제품별
페이셜 스킨케어 제품 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
바디 스킨케어 제품 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 제품별
제10장 시장 세분화 : 유형별
시장 부문
비교 : 유형별
지성 피부 케어 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
혼합 피부 케어 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
건성 피부 케어 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
민감 피부 케어 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
일반 피부 케어 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 유형별
제11장 고객 상황
고객 상황 개요
제12장 지역별 상황
지역별 세분화
지역별 비교
북미 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
유럽 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
아시아태평양 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
남미 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
미국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
캐나다 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
독일 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
중국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
영국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
프랑스 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
일본 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
인도 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
이탈리아 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
네덜란드 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 지역 상황별
제13장 성장, 촉진요인, 과제, 기회 및 성장 억제요인
시장 성장 촉진요인
시장이 해결해야 할 과제
성장 촉진요인과 과제의 영향
시장 기회와 성장 억제요인
제14장 경쟁 구도
개요
경쟁 구도
파괴적 혁신 상황
업계 리스크
제15장 경쟁 분석
기업 개요
기업 순위 지수
기업의 시장 포지셔닝
Beiersdorf AG
Coty Inc.
Edgewell Personal Care Co.
Emami Ltd
Galderma SA
Groupe Clarins
Himalaya Wellness Co.
Johnson and Johnson Services Inc.
LOreal SA
Natura Bisse
Quallis Brands Inc.
Susanne Kaufmann
The Estee Lauder Co. Inc.
The Procter and Gamble Co.
Unilever PLC
제16장 부록
LSH
영문 목차
영문목차
The mens skincare products market is forecasted to grow by USD 7195.9 million during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 7.5% during the forecast period. The report on the mens skincare products market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by innovation and portfolio extension leading to product premiumization, growing popularity of anti-pollution skincare products, and rise in demand for mens facial skincare products.
Market Scope
Base Year
2025
End Year
2029
Series Year
2025-2029
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2025
6.9%
CAGR
7.5%
Incremental Value
$7195.9 mn
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market size data, segment with regional analysis and vendor landscape in addition to an analysis of the key companies. Reports have historic and forecast data.
Technavio's mens skincare products market is segmented as below:
By Distribution Channel
Offline
Online
By Product
Facial skincare products
Body skincare products
By Type
Oily skincare
Combination skincare
Dry skincare
Sensitive skincare
Normal skincare
By Geographical Landscape
North America
Europe
APAC
South America
Middle East and Africa
This study identifies the growing demand for natural and organic mens skincare products as one of the prime reasons driving the mens skincare products market growth during the next few years. Also, rising demand for multifunctional mens skincare products and companies partnering with salons and spas will lead to sizable demand in the market.
The report on the mens skincare products market covers the following areas:
Mens Skincare Products Market sizing
Mens Skincare Products Market forecast
Mens Skincare Products Market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading mens skincare products market vendors that include Beiersdorf AG, Brickell Brands LLC, Coty Inc., Edgewell Personal Care Co., Emami Ltd, Galderma SA, Groupe Clarins, Himalaya Wellness Co., JAXON LANE, Johnson and Johnson Services Inc., LOreal SA, Menaji Worldwide LLC, Natura Bisse, Quallis Brands Inc., Skin Co LLC, Susanne Kaufmann, The Estee Lauder Co. Inc., The Procter and Gamble Co., Unilever PLC, and Weleda. Also, the mens skincare products market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Distribution Channel
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Product
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Type
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Technavio Analysis
2.1 Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
2.2 Criticality of inputs and Factors of differentiation
Overview on criticality of inputs and factors of differentiation
2.3 Factors of disruption
Overview on factors of disruption
2.4 Impact of drivers and challenges
Impact of drivers and challenges in 2024 and 2029
3 Market Landscape
3.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
3.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
3.3 Value chain analysis
Value chain analysis
4 Market Sizing
4.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
4.2 Market segment analysis
Market segments
4.3 Market size 2024
4.4 Market outlook: Forecast for 2024-2029
Chart on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Data Table on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
5 Historic Market Size
5.1 Global Mens Skincare Products Market 2019 - 2023
Historic Market Size - Data Table on Global Mens Skincare Products Market 2019 - 2023 ($ million)
5.2 Distribution Channel segment analysis 2019 - 2023