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한글목차
유기농 스킨케어 제품 시장은 2024-2029년 34억 4,430만 달러 증가하고, 예측 기간 동안 9.4%의 연평균 복합 성장률(CAGR)을 보일 것으로 예측됩니다.
세계의 유기농 스킨케어 제품 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더에 대한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.
현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 유기농 스킨케어 제품의 장점, 제품 프리미엄화로 이어지는 기술 혁신과 포트폴리오 확대, 특히 밀레니얼 세대의 제품 인지도 상승에 의해 주도되고 있습니다.
시장 범위
기준 연도
2025년
종료 연도
2029년
예측 기간
2025-2029년
성장 모멘텀
가속
YOY 2025
8.4%
CAGR
9.4%
증가액
34억 4,430만 달러
이 조사는 업계 주요 참가자의 의견을 포함하여 1차 및 2차 정보를 객관적으로 결합하여 수행되었습니다. 이 보고서에는 주요 기업 분석, 종합적인 시장 규모 데이터, 지역별 분석에 따른 부문, 공급업체 현황이 포함되어 있습니다. 보고서에는 과거 데이터와 예측 데이터가 있습니다.
이 보고서는 향후 몇 년 동안 유기농 스킨케어 제품 시장의 성장을 가속하는 주요 이유 중 하나로 비건 유기농 화장품의 인기를 꼽았습니다. 또한, 공해 방지 및 안티에이징 유기농 스킨케어 제품의 인기 상승과 소셜 미디어 인플루언서의 부상도 시장 수요를 견인할 것으로 보입니다.
목차
제1장 주요 요약
시장 개요
제2장 Technavio 분석
가격, 수명주기, 고객 구입 바스켓, 채택 비율, 구입 기준 분석
인풋의 중요성과 차별화 요인
혼란 요인
성장 촉진요인과 과제의 영향
제3장 시장 구도
시장 생태계
시장 특징
밸류체인 분석
제4장 시장 규모
시장의 정의
시장 부문 분석
시장 규모(2024년)
시장 전망(2024-2029년)
제5장 시장 규모 실적
세계의 유기농 스킨케어 제품 시장(2019-2023년)
유통 채널별 부문 분석(2019-2023년)
제품별 부문 분석(2019-2023년)
지역별 부문 분석(2019-2023년)
국가별 부문 분석(2019-2023년)
제6장 정성 분석
AI의 영향 : 세계의 유기농 스킨케어 제품 시장
제7장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
바이어의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 진출업체의 위협
대체품의 위협
경쟁 위협
시장 현황
제8장 시장 세분화 : 유통 채널별
시장 부문
비교 : 유통 채널별
오프라인 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
온라인 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 유통 채널별
제9장 시장 세분화 : 제품별
시장 부문
비교 : 제품별
페이셜 케어 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
바디 케어 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
기타 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 제품별
제10장 고객 상황
고객 상황 개요
제11장 지역별 상황
지역별 세분화
지역별 비교
북미 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
유럽 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
아시아태평양 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
남미 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
미국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
중국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
캐나다 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
독일 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
영국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
일본 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
인도 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
프랑스 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
이탈리아 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
한국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 지역 상황별
제12장 성장 촉진요인, 과제, 기회 및 성장 억제요인
시장 성장 촉진요인
시장이 해결해야 할 과제
성장 촉진요인과 과제의 영향
시장 기회와 성장 억제요인
제13장 경쟁 구도
개요
경쟁 구도
혁신 상황
업계 리스크
제14장 경쟁 분석
기업 개요
기업 순위 지수
기업의 시장 포지셔닝
Burts Bees
Dr. Hauschka Skin Care Inc.
ILIA Beauty
Juice Beauty
LOreal SA
Miranda Kerr Pty Ltd.
Natura and Co Holding SA
Nutraceutical Corp.
One Love Organics Inc.
OSEA International LLC
ROCK GROUP
Shiseido Co. Ltd.
Tata Natural Alchemy LLC
The Estee Lauder Co. Inc.
True Botanicals Inc.
제15장 부록
LSH
영문 목차
영문목차
The organic skincare products market is forecasted to grow by USD 3444.3 million during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 9.4% during the forecast period. The report on the organic skincare products market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by benefits of organic skincare products, innovation and portfolio expansion leading to product premiumization, and rising product awareness especially among millennials.
Market Scope
Base Year
2025
End Year
2029
Series Year
2025-2029
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2025
8.4%
CAGR
9.4%
Incremental Value
$3444.3 mn
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market size data, segment with regional analysis and vendor landscape in addition to an analysis of the key companies. Reports have historic and forecast data.
Technavio's organic skincare products market is segmented as below:
By Distribution Channel
Offline
Online
By Product
Facial care
Body care
Others
By Geographical Landscape
North America
Europe
APAC
South America
Middle East and Africa
This study identifies the popularity of vegan organic cosmetics as one of the prime reasons driving the organic skincare products market growth during the next few years. Also, growing popularity of anti-pollution and anti-aging organic skincare products and growing prominence of social media influencers will lead to sizable demand in the market.
The report on the organic skincare products market covers the following areas:
Organic Skincare Products Market sizing
Organic Skincare Products Market forecast
Organic Skincare Products Market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading organic skincare products market vendors that include 100 Percent PURE, Burts Bees, DR. Hauschka Skin Care Inc., IDAM Natural Wellness Pvt. Ltd., ILIA Beauty, Juice Beauty, LOreal SA, Miranda Kerr Pty Ltd., Natura and Co Holding SA, Nutraceutical Corp., One Love Organics Inc., OSEA International LLC, Pai Skincare Ltd., ROCK GROUP, Shiseido Co. Ltd., Tata Natural Alchemy LLC, The Estee Lauder Co. Inc., The Good Glamm Group, True Botanicals Inc., and Weleda. Also, the organic skincare products market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Distribution Channel
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Product
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Technavio Analysis
2.1 Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
2.2 Criticality of inputs and Factors of differentiation
Overview on criticality of inputs and factors of differentiation
2.3 Factors of disruption
Overview on factors of disruption
2.4 Impact of drivers and challenges
Impact of drivers and challenges in 2024 and 2029
3 Market Landscape
3.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
3.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
3.3 Value chain analysis
Value chain analysis
4 Market Sizing
4.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
4.2 Market segment analysis
Market segments
4.3 Market size 2024
4.4 Market outlook: Forecast for 2024-2029
Chart on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Data Table on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
5 Historic Market Size
5.1 Global Organic Skincare Products Market 2019 - 2023
Historic Market Size - Data Table on Global Organic Skincare Products Market 2019 - 2023 ($ million)
5.2 Distribution Channel segment analysis 2019 - 2023