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한글목차
스킨케어 제품 시장은 2024-2029년에 490억 달러 증가하고, 예측기간 중 CAGR은 5.9%로 성장할 것으로 예측됩니다.
스킨케어 제품 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 게재하고 있습니다.
현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 홈 살롱 및 스파 서비스의 채택 증가, 다기능 스킨케어 제품에 대한 수요 증가, 프리미엄 브랜드의 존재에 의해 주도되고 있습니다.
시장 범위
기준연도
2025년
종료연도
2029년
예측 기간
2025-2029년
성장 모멘텀
가속
전년대비
5.2%
CAGR
5.9%
증가액
490억 달러
이 조사는 업계 주요 참가자의 의견을 포함하여 1차 및 2차 정보를 객관적으로 결합하여 수행되었습니다. 이 보고서에는 주요 기업 분석, 종합적인 시장 규모 데이터, 지역별 분석에 따른 부문, 공급업체 현황이 포함되어 있습니다. 보고서에는 과거 데이터와 예측 데이터가 있습니다.
이 보고서는 향후 수년간 스킨케어 제품 시장의 성장을 가속하는 주요 이유 중 하나로 연구개발 활동 증가와 신제품 출시를 꼽았습니다. 또한 대마(CBD) 스킨케어 제품에 대한 수요 증가와 유기농 스킨케어 제품에 대한 선호도 증가는 시장의 큰 수요로 이어질 것입니다.
목차
제1장 개요
시장 개요
제2장 Technavio 분석
가격·수명주기·고객 구입 바스켓·채택률·구입 기준의 분석
인풋의 중요성과 차별화의 요인
혼란의 요인
촉진요인과 과제의 영향
제3장 시장 구도
시장 에코시스템
시장의 특징
밸류체인 분석
제4장 시장 규모
시장의 정의
시장 부문 분석
시장 규모 2024년
시장 전망 2024-2029년
제5장 시장 규모 실적
세계의 스킨케어 제품 시장 2019-2023년
유통 채널별 부문 분석 2019-2023년
제품별 부문 분석 2019-2023년
제품 사양별 부문 분석 2019-2023년
지역별 부문 분석 2019-2023년
국가별 부문 분석 2019-2023년
제6장 정성 분석
AI의 영향 : 세계의 스킨케어 제품 시장
제7장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
바이어의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 진출업체의 위협
대체품의 위협
경쟁의 위협
시장 현황
제8장 시장 세분화 : 유통 채널별
시장 부문
비교 : 유통 채널별
오프라인 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
온라인 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 유통 채널별
제9장 시장 세분화 : 제품별
시장 부문
비교 : 제품별
얼굴 스킨케어 제품 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
보디 스킨케어 제품 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 제품별
제10장 시장 세분화 : 제품 사양별
시장 부문
비교 : 제품 사양별
보습제 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
안티에이징 스킨케어 제품 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
미백 제품 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
자외선 차단 제품 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
기타 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 제품 사양별
제11장 고객 상황
고객 상황 개요
제12장 지역별 상황
지역별 세분화
지역별 비교
아시아태평양 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
북미 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
유럽 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
남미 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
미국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
중국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
인도 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
일본 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
독일 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
프랑스 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
캐나다 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
한국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
호주 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
영국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 지역 상황별
제13장 촉진요인·과제·기회·억제요인
시장 성장 촉진요인
시장이 해결해야 할 과제
촉진요인과 과제의 영향
시장의 기회·억제요인
제14장 경쟁 구도
개요
경쟁 구도
혼란 상황
업계의 리스크
제15장 경쟁 분석
기업 개요
기업 순위 지수
기업의 시장 포지셔닝
Amorepacific Corp.
Beiersdorf AG
Colgate Palmolive Co.
Coty Inc.
Himalaya Global Holdings Ltd.
Johnson and Johnson Services Inc.
Kao Corp.
LOreal SA
Natura and Co Holding SA
Patanjali Ayurved Ltd.
Revlon Inc.
Shiseido Co. Ltd.
The Estee Lauder Co. Inc.
The Procter and Gamble Co.
Unilever PLC
제16장 부록
KSA
영문 목차
영문목차
The skincare products market is forecasted to grow by USD 49 bn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 5.9% during the forecast period. The report on the skincare products market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by rising adoption of home salon and spa services, rising demand for multifunctional skincare products, and presence of premium brands.
Market Scope
Base Year
2025
End Year
2029
Series Year
2025-2029
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2025
5.2%
CAGR
5.9%
Incremental Value
$49 bn
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market size data, segment with regional analysis and vendor landscape in addition to an analysis of the key companies. Reports have historic and forecast data.
Technavio's skincare products market is segmented as below:
By Distribution Channel
Offline
Online
By Product
Face skincare products
Body skincare products
By Product Specification
Moisturizers
Anti-aging skincare products
Skin brightening products
Sun protection products
Others
By Geographical Landscape
APAC
North America
Europe
South America
Middle East and Africa
This study identifies the increasing research and development activities and introduction of new products as one of the prime reasons driving the skincare products market growth during the next few years. Also, growing demand for cannabidiol (CBD) skincare products and growing preference for organic skincare products will lead to sizable demand in the market.
The report on the skincare products market covers the following areas:
Skincare Products Market sizing
Skincare Products Market forecast
Skincare Products Market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading skincare products market vendors that include Alchimie Forever LLC, Amorepacific Corp., Amway Corp., Bare Necessities Zero Waste Solutions Pvt. Ltd., Beiersdorf AG, Belviso Co., Botanic Organic Products LLC, Chanel Ltd., Colgate Palmolive Co., Coty Inc., Emami Ltd., Himalaya Global Holdings Ltd., Johnson and Johnson Services Inc., Kao Corp., Lancer Skincare LLC, LOreal SA, LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE, Natura and Co Holding SA, Patanjali Ayurved Ltd., Revlon Inc., Shiseido Co. Ltd., The Estee Lauder Co. Inc., The Procter and Gamble Co., Unilever PLC, VLCC Health Care Ltd., and Weleda. Also, the skincare products market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Distribution Channel
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Product
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Product Specification
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Technavio Analysis
2.1 Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
2.2 Criticality of inputs and Factors of differentiation
Overview on criticality of inputs and factors of differentiation
2.3 Factors of disruption
Overview on factors of disruption
2.4 Impact of drivers and challenges
Impact of drivers and challenges in 2024 and 2029
3 Market Landscape
3.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
3.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
3.3 Value chain analysis
Value chain analysis
4 Market Sizing
4.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
4.2 Market segment analysis
Market segments
4.3 Market size 2024
4.4 Market outlook: Forecast for 2024-2029
Chart on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ billion)
Data Table on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ billion)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
5 Historic Market Size
5.1 Global Skincare Products Market 2019 - 2023
Historic Market Size - Data Table on Global Skincare Products Market 2019 - 2023 ($ billion)
5.2 Distribution Channel segment analysis 2019 - 2023