세계의 소프트 스킬 트레이닝 시장(2025-2029년)
Global Soft Skills Training Market 2025-2029
상품코드 : 1684948
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2025년 03월
페이지 정보 : 영문 221 Pages
 라이선스 & 가격 (부가세 별도)
US $ 2,500 ₩ 3,615,000
PDF (Single User License) help
PDF 보고서를 1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. 인쇄 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.
US $ 4,000 ₩ 5,785,000
PDF (Enterprise License) help
PDF 보고서를 동일 기업의 모든 분이 이용할 수 있는 라이선스입니다. 인쇄는 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.


ㅁ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.

한글목차

소프트 스킬 트레이닝 시장은 2024-2029년 207조 7,850억 달러 증가하고, 예측 기간 동안 34.5%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.

세계의 소프트 스킬 트레이닝 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 포함한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.

현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 비용 효율적인 E-Learning 교육 모듈의 등장, 소프트 스킬 교육의 장점 증가, 중소기업 분야의 확대 등이 시장을 주도하고 있습니다.

시장 범위
기준 연도 2025년
종료 연도 2029년
예측 기간 2025-2029년
성장 모멘텀 가속
전년 대비 2025년 33.3%
CAGR 34.5%
증가액 207조 7,850억 달러

이 조사는 업계 주요 참가자의 의견을 포함하여 1차 및 2차 정보를 객관적으로 결합하여 수행되었습니다. 이 보고서에는 주요 기업 분석, 종합적인 시장 규모 데이터, 지역 분석에 따른 부문, 공급업체 상황, 주요 기업 분석이 포함되어 있습니다. 보고서에는 과거 데이터와 예측 데이터가 있습니다.

이 조사는 컨텐츠의 게임화가 향후 몇 년 동안 소프트 스킬 트레이닝 시장의 성장을 촉진하는 주요 요인 중 하나로 파악했습니다. 또한, 모바일 기술의 확산과 블렌디드 러닝에 대한 관심이 높아지는 것도 시장의 큰 수요로 이어질 것입니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 Technavio 분석

제3장 시장 상황

제4장 시장 규모

제5장 시장 규모 실적

제6장 정성 분석

제7장 Five Forces 분석

제8장 시장 세분화 : 최종사용자별

제9장 시장 세분화 : 배포 방식별

제10장 시장 세분화 : 업계 용도별

제11장 고객 상황

제12장 지역별 상황

제13장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인

제14장 경쟁 구도

제15장 경쟁 분석

제16장 부록

ksm
영문 목차

영문목차

The soft skills training market is forecasted to grow by USD 207785 billion during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 34.5% during the forecast period. The report on the soft skills training market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by the emergence of cost-effective e-learning training modules, rising benefits of soft skills training, and expanding smb sector.

Market Scope
Base Year2025
End Year2029
Series Year2025-2029
Growth MomentumAccelerate
YOY 202533.3%
CAGR34.5%
Incremental Value$207785 bn

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market size data, segment with regional analysis and vendor landscape in addition to an analysis of the key companies. Reports have historic and forecast data.

Technavio's soft skills training market is segmented as below:

By End-user

By Delivery Mode

By Industry Application

By Geographical Landscape

This study identifies the gamification of content as one of the prime reasons driving the soft skills training market growth during the next few years. Also, the increasing popularity of mobile technologies and increased focus on blended learning will lead to sizable demand in the market.

The report on the soft skills training market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading soft skills training market vendors that include Articulate Global Inc., Computer Generated Solutions Inc., CoreAxis, Coursera Inc., Crucial Learning, D2L Inc., edX LLC, Global Training Solutions Inc., GoSkills Ltd., Health and Safety Institute Inc., Interaction Associates Inc., MPS Ltd., New Horizons Computer Learning Centers Inc., NIIT Ltd., Pearson PLC, SGS SA, Skillsoft Corp., Udacity Inc., Udemy Inc., and Wilson Learning Worldwide Inc.. Also, the soft skills training market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Technavio Analysis

3 Market Landscape

4 Market Sizing

5 Historic Market Size

6 Qualitative Analysis

7 Five Forces Analysis

8 Market Segmentation by End-user

9 Market Segmentation by Delivery Mode

10 Market Segmentation by Industry Application

11 Customer Landscape

12 Geographic Landscape

13 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

14 Competitive Landscape

15 Competitive Analysis

16 Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
ⓒ Copyright Global Information, Inc. All rights reserved.
PC버전 보기