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한글목차
직접 판매 시장은 2024-2029년 9,130만 달러 증가하고, 예측 기간 동안 5.3%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 성장할 것으로 예상됩니다.
세계의 직접판매(Direct Sales) 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 대상으로 한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.
현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 소셜 미디어의 급속한 성장, 건강 및 웰빙 제품에 대한 수요 증가, 유기농 및 천연 제품에 대한 수요 증가에 의해 주도되고 있습니다.
시장 범위
기준 연도
2025년
종료 연도
2029년
예측 기간
2025-2029년
성장 모멘텀
가속
전년 대비 2025년
4.9%
CAGR
5.3%
증가액
9,130만 달러
이 조사는 업계 주요 참가자의 의견을 포함하여 1차 및 2차 정보를 객관적으로 결합하여 수행되었습니다. 보고서에는 주요 기업 분석, 종합적인 시장 규모 데이터, 지역 분석에 따른 부문, 벤더 상황, 주요 기업 분석이 포함되어 있습니다. 보고서에는 과거 데이터와 예측 데이터가 포함되어 있습니다.
이번 조사에서 향후 몇 년동안 직접판매 시장의 성장을 가속하는 주요 요인 중 하나로 개인화된 고객 경험에 대한 관심이 높아지고 있다는 점을 꼽았습니다. 또한, 윤리적 비즈니스 관행에 대한 강조와 신흥 시장으로의 진출은 시장의 큰 수요로 이어질 것입니다.
목차
제1장 주요 요약
시장 개요
제2장 Technavio의 분석
가격, 수명주기, 고객 구입 바스켓, 채택 비율, 구입 기준 분석
인풋의 중요성과 차별화 요인
혼란 요인
성장 촉진요인과 과제의 영향
제3장 시장 구도
시장 생태계
시장 특징
밸류체인 분석
제4장 시장 규모
시장의 정의
시장 부문 분석
시장 규모 2024
시장 전망 2024-2029
제5장 시장 규모 실적
세계의 직접 판매 시장(2019-2023년)
유형별 부문 분석(2019-2023년)
제품별 부문 분석(2019-2023년)
지역별 부문 분석(2019-2023년)
국가별 부문 분석(2019-2023년)
제6장 정성 분석
AI의 영향 : 세계의 직접 판매 시장
제7장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
바이어의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 진출업체의 위협
대체품의 위협
경쟁 위협
시장 현황
제8장 시장 세분화 : 유형별
시장 부문
비교 : 유형별
싱글 레벨 마케팅 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
멀티 레벨 마케팅 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 유형별
제9장 시장 세분화 : 제품별
시장 부문
비교 : 제품별
건강 및 웰니스 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
화장품 및 퍼스널케어 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
가정용품 및 내구소비재 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
기타 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 제품별
제10장 고객 상황
고객 상황 개요
제11장 지역별 상황
지역별 세분화
지역별 비교
아시아태평양 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
북미 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
유럽 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
남미 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
미국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
중국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
한국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
일본 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
독일 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
영국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
호주 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
프랑스 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
인도네시아 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
캐나다 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 지역 상황별
제12장 성장 촉진요인, 과제, 기회 및 성장 억제요인
시장 성장 촉진요인
시장이 해결해야 할 과제
성장 촉진요인과 과제의 영향
시장 기회와 성장 억제요인
제13장 경쟁 구도
개요
경쟁 구도
혼란 상황
업계 리스크
제14장 경쟁 분석
기업 개요
기업 순위 지수
기업의 시장 포지셔닝
Amway Corp.
BELCORP CORPORATE SERVICES S.A.C
Coway Co. Ltd.
eXp World Holdings Inc.
Herbalife International of America Inc.
Mary Kay Inc.
Natura and Co Holding SA
Nu Skin Enterprises Inc.
OPTAVIA LLC
Oriflame Cosmetics S.A.
PM International AG
Primerica Inc.
Telecom Plus PLC
Tupperware Brands Corp.
Vorwerk Deutschland Stiftung and Co. KG
제15장 부록
LSH
영문 목차
영문목차
The direct selling market is forecasted to grow by USD 91.3 million during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 5.3% during the forecast period. The report on the direct selling market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by rapid growth in social media, growing demand for health and wellness products, and rising demand for organic and natural products.
Market Scope
Base Year
2025
End Year
2029
Series Year
2025-2029
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2025
4.9%
CAGR
5.3%
Incremental Value
$91.3 mn
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market size data, segment with regional analysis and vendor landscape in addition to an analysis of the key companies. Reports have historic and forecast data.
Technavio's direct selling market is segmented as below:
By Type
Single-level marketing
Multi-level marketing
By Product
Health and wellness
Cosmetics and personal care
Household goods and durables
Others
By Geographical Landscape
APAC
North America
Europe
South America
Middle East and Africa
This study identifies the increasing focus on personalized customer experience as one of the prime reasons driving the direct selling market growth during the next few years. Also, emphasis on ethical business practices and expansion into emerging markets will lead to sizable demand in the market.
The report on the direct selling market covers the following areas:
Direct Selling Market sizing
Direct Selling Market forecast
Direct Selling Market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading direct selling market vendors that include Amway Corp., ATOMY Co. Ltd., BELCORP CORPORATE SERVICES S.A.C, Coway Co. Ltd., DXN Holdings Bhd, eXp World Holdings Inc., Herbalife International of America Inc., Mary Kay Inc., Natura and Co Holding SA, Nu Skin Enterprises Inc., OPTAVIA LLC, Oriflame Cosmetics S.A., PM International AG, Primerica Inc., Scentsy GB PTY Ltd., Telecom Plus PLC, Tupperware Brands Corp., and Vorwerk Deutschland Stiftung and Co. KG. Also, the direct selling market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Type
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Product
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Technavio Analysis
2.1 Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
2.2 Criticality of inputs and Factors of differentiation
Overview on criticality of inputs and factors of differentiation
2.3 Factors of disruption
Overview on factors of disruption
2.4 Impact of drivers and challenges
Impact of drivers and challenges in 2024 and 2029
3 Market Landscape
3.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
3.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
3.3 Value chain analysis
Value chain analysis
4 Market Sizing
4.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
4.2 Market segment analysis
Market segments
4.3 Market size 2024
4.4 Market outlook: Forecast for 2024-2029
Chart on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Data Table on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
5 Historic Market Size
5.1 Global Direct Selling Market 2019 - 2023
Historic Market Size - Data Table on Global Direct Selling Market 2019 - 2023 ($ million)