세계의 담배 시장(2025-2029년)
Global Tobacco Market 2025-2029
상품코드 : 1645609
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2025년 01월
페이지 정보 : 영문 197 Pages
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한글목차

담배 시장은 2024-2029년간 1,928억 달러 확대되고, 예측 기간 동안 4%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 성장할 것으로 예상됩니다.

세계의 담배 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더에 대한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 신제품 출시 증가, 시가 및 흡연 담배 제품에 대한 수요 증가, 담배 제품을 판매하는 조직화된 소매점 증가에 의해 주도되고 있습니다.

시장 범위
기준 연도 2025년
종료 연도 2029년
예측 기간 2025-2029년
성장 모멘텀 가속
YOY 2025 3.8%
CAGR 4%
증분 금액 1,928억 달러

이 보고서는 향후 몇 년동안 담배 시장 성장을 견인할 주요 요인 중 하나로 M&A 증가를 꼽았습니다. 또한, 담배 제품 제조에 있어 자동화 기술의 사용 증가와 온라인 소매의 확대도 시장의 큰 수요로 이어질 것입니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 Technavio 분석

제3장 시장 구도

제4장 시장 규모

제5장 시장 규모 실적

제6장 정성 분석

제7장 Five Forces 분석

제8장 시장 세분화 : 유통 채널별

제9장 시장 세분화 : 제품별

제10장 고객 상황

제11장 지역별 상황

제12장 성장 촉진요인, 과제, 기회 및 억제요인

제13장 경쟁 구도

제14장 경쟁 분석

제15장 부록

LSH
영문 목차

영문목차

The tobacco market is forecasted to grow by $ 192.8 bn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 4% during the forecast period. The report on the tobacco market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increasing number of new product launches, rising demand for cigars and smoking tobacco products, and increasing number of organized retail outlets selling tobacco products.

Market Scope
Base Year2025
End Year2029
Series Year2025-2029
Growth MomentumAccelerate
YOY 20253.8%
CAGR4%
Incremental Value$192.8 bn

Technavio's tobacco market is segmented as below:

By Distribution Channel

By Product

By Geographical Landscape

This study identifies the rising mergers and acquisitions as one of the prime reasons driving the tobacco market growth during the next few years. Also, increasing use of automated techniques in manufacturing tobacco products and growing online retailing will lead to sizable demand in the market.

The report on the tobacco market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading tobacco market vendors that include British American Tobacco Plc, Eastern Co. SAE, Gold Leaf Tobacco Corp., Golden Tobacco Ltd., Gudang Garam Tbk, Imperial Brands Plc, ITC Ltd., KT and G Corp., Liggett Vector Brands LLC, Modi Enterprises, Philip Morris USA Inc, Poschl Tabak GmbH and Co KG, PT Djarum, Pyxus International Inc., Scandinavian Tobacco Group AS, Swedish Match AB, Swisher International Inc., Universal Corp., and Vietnam National Tobacco Corp.. Also, the tobacco market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Technavio Analysis

3 Market Landscape

4 Market Sizing

5 Historic Market Size

6 Qualitative Analysis

7 Five Forces Analysis

8 Market Segmentation by Distribution Channel

9 Market Segmentation by Product

10 Customer Landscape

11 Geographic Landscape

12 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

13 Competitive Landscape

14 Competitive Analysis

15 Appendix

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