세계의 광고 지출 시장(2025-2029년)
Global Ad Spending Market 2025-2029
상품코드 : 1645488
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2025년 01월
페이지 정보 : 영문 177 Pages
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한글목차

광고 지출 시장은 2024-2029년간 3,638억 달러 확대되고, 예측 기간 동안 8.7%의 연평균 복합 성장률(CAGR)을 나타낼 전망입니다. 세계의 광고 지출 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더에 대한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 광고 교환 플랫폼 증가, 모바일 애플리케이션의 확산, 스마트폰 및 태블릿의 출하량 증가에 의해 주도되고 있습니다.

시장 범위
기준 연도 2025년
종료 연도 2029년
예측 기간 2025-2029년
성장 모멘텀 가속
전년 대비(2025년) 8%
CAGR 8.7%
증분 금액 3,638억 달러

본 조사에서는 향후 몇 년간 광고 지출 시장의 성장을 가속하는 주요 요인 중 하나로 광고에 ar을 도입하는 것을 꼽았습니다. 또한, 광고 도구로서 인공지능의 활용이 증가하고, 프로그래매틱 광고의 도입이 진행되고 있는 것도 시장의 큰 수요로 작용할 것으로 보입니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 Technavio 분석

제3장 시장 구도

제4장 시장 규모

제5장 시장 규모 실적

제6장 정성 분석

제7장 Five Forces 분석

제8장 시장 세분화 : 유형별

제9장 고객 상황

제10장 지역별 상황

제11장 성장 촉진요인, 과제, 기회 및 성장 억제요인

제12장 경쟁 구도

제13장 경쟁 분석

제14장 부록

LSH
영문 목차

영문목차

The ad spending market is forecasted to grow by $ 363.8 bn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 8.7% during the forecast period. The report on the ad spending market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increase in number of ad-exchange platforms, proliferation of mobile applications, and growth in smartphone and tablet shipments.

Market Scope
Base Year2025
End Year2029
Series Year2025-2029
Growth MomentumAccelerate
YOY 20258%
CAGR8.7%
Incremental Value$363.8 bn

Technavio's ad spending market is segmented as below:

By Type

By Geographical Landscape

This study identifies the incorporation of ar in advertising as one of the prime reasons driving the ad spending market growth during the next few years. Also, increase in use of ai as tool for advertisement and high adoption of programmatic advertising will lead to sizable demand in the market.

The report on the ad spending market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading ad spending market vendors that include Baidu Inc., Burkhart Advertising Inc., Captivate LLC, Clear Channel Outdoor Holdings Inc., Comcast Corp., Daniel J. Edelman Holdings Inc., Fairway Outdoor LLC, Focus Media Information Technology Co. Ltd., Google LLC, JCDecaux SE, Meta Platforms Inc., Microsoft Corp., Omnicom Group Inc., OUTFRONT Media Inc., Publicis Groupe SA, Stroer SE and Co. KGaA, The Interpublic Group of Companies Inc., Verizon Communications Inc., WPP Plc, and X Corp.. Also, the ad spending market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Technavio Analysis

3 Market Landscape

4 Market Sizing

5 Historic Market Size

6 Qualitative Analysis

7 Five Forces Analysis

8 Market Segmentation by Type

9 Customer Landscape

10 Geographic Landscape

11 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

12 Competitive Landscape

13 Competitive Analysis

14 Appendix

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