ㅁ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.
한글목차
광고 지출 시장은 2024-2029년간 3,638억 달러 확대되고, 예측 기간 동안 8.7%의 연평균 복합 성장률(CAGR)을 나타낼 전망입니다. 세계의 광고 지출 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더에 대한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.
현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 광고 교환 플랫폼 증가, 모바일 애플리케이션의 확산, 스마트폰 및 태블릿의 출하량 증가에 의해 주도되고 있습니다.
시장 범위
기준 연도
2025년
종료 연도
2029년
예측 기간
2025-2029년
성장 모멘텀
가속
전년 대비(2025년)
8%
CAGR
8.7%
증분 금액
3,638억 달러
본 조사에서는 향후 몇 년간 광고 지출 시장의 성장을 가속하는 주요 요인 중 하나로 광고에 ar을 도입하는 것을 꼽았습니다. 또한, 광고 도구로서 인공지능의 활용이 증가하고, 프로그래매틱 광고의 도입이 진행되고 있는 것도 시장의 큰 수요로 작용할 것으로 보입니다.
목차
제1장 주요 요약
시장 개요
제2장 Technavio 분석
가격, 수명주기, 고객 구입 바스켓, 채택 비율, 구입 기준 분석
인풋의 중요성과 차별화 요인
혼란 요인
성장 촉진요인과 과제의 영향
제3장 시장 구도
시장 생태계
시장 특징
밸류체인 분석
제4장 시장 규모
시장의 정의
시장 부문 분석
시장 규모(2024년)
시장 전망(2024-2029년)
제5장 시장 규모 실적
세계의 광고 지출 시장 2019-2023년
유형별 부문 분석(2019-2023년)
지역별 부문 분석(2019-2023년)
국가별 부문 분석(2019-2023년)
제6장 정성 분석
AI의 영향 : 세계의 광고 지출 시장
제7장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
바이어의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 진출업체의 위협
대체품의 위협
경쟁 위협
시장 현황
제8장 시장 세분화 : 유형별
시장 부문
비교 : 유형별
디지털 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
TV : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
OOH : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
인쇄 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 유형별
제9장 고객 상황
고객 상황 개요
제10장 지역별 상황
지역별 세분화
비교 : 지역별
북미 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
아시아태평양 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
유럽 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
남미 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
미국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
중국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
캐나다 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
일본 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
영국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
독일 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
인도 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
프랑스 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
브라질 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
아랍에미리트(UAE) : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
지역 상황에 의한 시장 기회
제11장 성장 촉진요인, 과제, 기회 및 성장 억제요인
시장 성장 촉진요인
시장이 해결해야 할 과제
성장 촉진요인과 과제의 영향
시장 기회와 성장 억제요인
제12장 경쟁 구도
개요
경쟁 구도
혼란 상황
산업 리스크
제13장 경쟁 분석
기업 개요
기업 순위 지수
기업의 시장 포지셔닝
Baidu Inc.
Clear Channel Outdoor Holdings Inc.
Comcast Corp.
Daniel J. Edelman Holdings Inc.
Google LLC
JCDecaux SE
Meta Platforms Inc.
Omnicom Group Inc.
Publicis Groupe SA
The Interpublic Group of Companies Inc.
제14장 부록
LSH
영문 목차
영문목차
The ad spending market is forecasted to grow by $ 363.8 bn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 8.7% during the forecast period. The report on the ad spending market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increase in number of ad-exchange platforms, proliferation of mobile applications, and growth in smartphone and tablet shipments.
Market Scope
Base Year
2025
End Year
2029
Series Year
2025-2029
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2025
8%
CAGR
8.7%
Incremental Value
$363.8 bn
Technavio's ad spending market is segmented as below:
By Type
Digital
TV
OOH
Print
By Geographical Landscape
North America
APAC
Europe
South America
Middle East and Africa
This study identifies the incorporation of ar in advertising as one of the prime reasons driving the ad spending market growth during the next few years. Also, increase in use of ai as tool for advertisement and high adoption of programmatic advertising will lead to sizable demand in the market.
The report on the ad spending market covers the following areas:
Ad Spending Market sizing
Ad Spending Market forecast
Ad Spending Market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading ad spending market vendors that include Baidu Inc., Burkhart Advertising Inc., Captivate LLC, Clear Channel Outdoor Holdings Inc., Comcast Corp., Daniel J. Edelman Holdings Inc., Fairway Outdoor LLC, Focus Media Information Technology Co. Ltd., Google LLC, JCDecaux SE, Meta Platforms Inc., Microsoft Corp., Omnicom Group Inc., OUTFRONT Media Inc., Publicis Groupe SA, Stroer SE and Co. KGaA, The Interpublic Group of Companies Inc., Verizon Communications Inc., WPP Plc, and X Corp.. Also, the ad spending market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Type
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Technavio Analysis
2.1 Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
2.2 Criticality of inputs and Factors of differentiation
Overview on criticality of inputs and factors of differentiation
2.3 Factors of disruption
Overview on factors of disruption
2.4 Impact of drivers and challenges
Impact of drivers and challenges in 2024 and 2029
3 Market Landscape
3.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
3.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
3.3 Value chain analysis
Value chain analysis
4 Market Sizing
4.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
4.2 Market segment analysis
Market segments
4.3 Market size 2024
4.4 Market outlook: Forecast for 2024-2029
Chart on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ billion)
Data Table on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ billion)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
5 Historic Market Size
5.1 Global Ad Spending Market 2019 - 2023
Historic Market Size - Data Table on Global Ad Spending Market 2019 - 2023 ($ billion)