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한글목차
기프트 소매 시장은 2024-2029년간 167억 5,230만 달러 확대되고, 예측 기간 동안 3.5%의 연평균 복합 성장률(CAGR)을 나타낼 전망입니다. 세계의 기프트 소매 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더에 대한 벤더 분석 등의 정보를 전해드립니다.
현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 이 시장은 계절 장식에 대한 수요 증가와 선물 문화 증가, 개인 브랜드 인기 상승, 유통 채널 및 소셜 미디어 마케팅의 확대에 의해 주도되고 있습니다.
시장 범위
기준 연도
2025년
종료 연도
2029년
예측 기간
2025-2029년
성장 모멘텀
가속
전년 대비(2025년)
2.2%
CAGR
3.5%
증분 금액
167억 5,230만 달러
이 보고서는 향후 몇 년동안 기프트 소매 시장의 성장을 가속할 주요 요인 중 하나로 특수 제품에 대한 수요 증가를 꼽았습니다. 또한, 개인화된 선물 제공, 고객 서비스 강화, 고객 로열티 프로그램 도입, 3D 프린팅 선물에 대한 수요 증가는 시장의 큰 수요로 이어질 것으로 보입니다.
목차
제1장 주요 요약
시장 개요
제2장 Technavio 분석
가격, 수명주기, 고객 구입 바스켓, 채택 비율, 구입 기준 분석
인풋의 중요성과 차별화 요인
혼란 요인
성장 촉진요인과 과제의 영향
제3장 시장 구도
시장 생태계
시장 특징
밸류체인 분석
제4장 시장 규모
시장의 정의
시장 부문 분석
시장 규모(2024년)
시장 전망(2024-2029년)
제5장 시장 규모 실적
세계의 기프트 소매 시장(2019-2023년)
유통 채널별 부문 분석(2019-2023년)
제품별 부문 분석(2019-2023년)
지역별 부문 분석(2019-2023년)
국가별 부문 분석(2019-2023년)
제6장 정성 분석
AI의 영향 : 세계의 기프트 소매 시장
제7장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
바이어의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 진출업체의 위협
대체품의 위협
경쟁 위협
시장 현황
제8장 시장 세분화 : 유통 채널별
시장 부문
비교 : 유통 채널별
오프라인 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
온라인 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 유통 채널별
제9장 시장 세분화 : 제품별
시장 부문
비교 : 제품별
선물 및 노벨티 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
계절 장식 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
축하 카드 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
기프트 용품 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
기타 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 제품별
제10장 시장 세분화 : 대상자별
시장 부문
비교 : 대상자별
개인 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
기업 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
비영리 단체 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
이벤트 플레너 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
기프트 바스켓 회사 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 대상자별
제11장 시장 세분화 : 유형별
시장 부문
비교 : 유형별
전통적 기프트 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
맞춤형 기프트 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
체험형 기프트 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
디지털 기프트 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
고급 기프트 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
시장 기회 : 유형별
제12장 고객 상황
고객 상황 개요
제13장 지역별 상황
지역별 세분화
이탈리아 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
인도 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
일본 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
남아프리카공화국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
사우디아라비아 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
브라질 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
아르헨티나 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
독일 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
영국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
중국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
캐나다 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
인도 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
프랑스 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
이탈리아 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
일본 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
한국 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
지역 상황에 의한 시장 기회
캐나다 : 시장 규모와 예측(2024-2029년)
제14장 성장 촉진요인, 과제, 기회 및 성장 억제요인
시장 성장 촉진요인
시장이 해결해야 할 과제
성장 촉진요인과 과제의 영향
시장 기회와 성장 억제요인
제15장 경쟁 구도
개요
경쟁 구도
혼란 상황
산업 리스크
제16장 경쟁 분석
기업 개요
기업의 시장 포지셔닝
Aldi Stores Ltd.
Alibaba Group Holding Ltd.
Amazon.com Inc.
American Greetings Corp.
Bed Bath and Beyond Inc.
Card Factory Plc
Costco Wholesale Corp.
Enesco LLC
Ferns N Petals Pvt. Ltd.
Hallmark Card Inc.
House of Fraser Ltd.
Loop Commerce Inc.
Macys Inc.
My Pet Gift Box Ltd
Penney OpCo LLC
Shutterfly Inc.
Spencer Gifts LLC
The Walt Disney Co.
Walmart Inc.
Williams Sonoma Inc.
제17장 부록
LSH
영문 목차
영문목차
The gifts retailing market is forecasted to grow by $ 16752.3 mn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 3.5% during the forecast period. The report on the gifts retailing market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by rise in demand for seasonal decorations and growing gifting culture, growing popularity of private-label brands, and expansion in distribution channels and social media marketing.
Market Scope
Base Year
2025
End Year
2029
Series Year
2025-2029
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2025
2.2%
CAGR
3.5%
Incremental Value
$16752.3 mn
Technavio's gifts retailing market is segmented as below:
By Distribution Channel
Offline
Online
By Product
Souvenirs and novelty items
Seasonal decorations
Greeting cards
Giftware
Others
By Geographical Landscape
Europe
North America
APAC
South America
Middle East and Africa
This study identifies the rise in demand for specialized merchandise as one of the prime reasons driving the gifts retailing market growth during the next few years. Also, offering personalized gifts, enhanced customer service, and introduction of customer loyalty programs and rising demand for 3d-printed gifts will lead to sizable demand in the market.
The report on the gifts retailing market covers the following areas:
Gifts Retailing Market sizing
Gifts Retailing Market forecast
Gifts Retailing Market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading gifts retailing market vendors that include Aldi Stores Ltd., Alibaba Group Holding Ltd., Amazon.com Inc., American Greetings Corp., Bed Bath and Beyond Inc., Card Factory Plc, Costco Wholesale Corp., Enesco LLC, Ferns N Petals Pvt. Ltd., Hallmark Card Inc., House of Fraser Ltd., Loop Commerce Inc., Macys Inc., My Pet Gift Box Ltd, Penney OpCo LLC, Shutterfly Inc., Spencer Gifts LLC, The Walt Disney Co., Walmart Inc., and Williams Sonoma Inc.. Also, the gifts retailing market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Distribution Channel
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Product
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Technavio Analysis
2.1 Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
2.2 Criticality of inputs and Factors of differentiation
Overview on criticality of inputs and factors of differentiation
2.3 Factors of disruption
Overview on factors of disruption
2.4 Impact of drivers and challenges
Impact of drivers and challenges in 2024 and 2029
3 Market Landscape
3.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
3.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
3.3 Value chain analysis
Value chain analysis
4 Market Sizing
4.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
4.2 Market segment analysis
Market segments
4.3 Market size 2024
4.4 Market outlook: Forecast for 2024-2029
Chart on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Data Table on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
5 Historic Market Size
5.1 Global Gifts Retailing Market 2019 - 2023
Historic Market Size - Data Table on Global Gifts Retailing Market 2019 - 2023 ($ million)
5.2 Distribution Channel segment analysis 2019 - 2023