세계의 사진 이외 맞춤형 기프트 시장(2024-2028년)
Global Non-photo Personalized Gifts Market 2024-2028
상품코드 : 1558430
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 08월
페이지 정보 : 영문 179 Pages
 라이선스 & 가격 (부가세 별도)
US $ 2,500 ₩ 3,580,000
PDF (Single User License) help
PDF 보고서를 1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. 인쇄 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.
US $ 4,000 ₩ 5,728,000
PDF (Enterprise License) help
PDF 보고서를 동일 기업의 모든 분이 이용할 수 있는 라이선스입니다. 인쇄는 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.


ㅁ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.

한글목차

사진 이외 맞춤형 기프트 시장은 2023-2028년에 120억 1,710만 달러, 예측 기간 중 CAGR은 10.44%로 성장할 것으로 예측됩니다. 사진 이외 맞춤형 기프트 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개의 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 게재하고 있습니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공하고 있습니다. 시장은 기프트 문화의 증가와 계절 장식품 수요의 증가, 신흥 국가에서 조직 소매의 확대, 자체브랜드의 인기 증대에 의해 촉진되고 있습니다.

시장 범위
기준년 2024년
종료년 2028년
예측 기간 2024-2028년
성장 모멘텀 가속
전년대비[2024년] 8.64%
CAGR 10.44%
증분액 120억 1,710만 달러

본 조사에서는 향후 수년간 사진 이외 맞춤형 기프트 시장의 성장을 촉진하는 주요 요인의 하나로 벤더에 의한 전문적인 상품을 들고 있습니다. 또한 기프트 퍼스널라이제이션의 기술 혁신 및 3D 프린트에 의한 맞춤형 기프트의 인기 증가도 시장의 큰 수요로 연결될 것으로 생각되고 있습니다.

목차

제1장 개요

제2장 시장 구도

제3장 시장 규모의 평가

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five Forces 분석

제6장 시장 세분화 : 유통 채널별

제7장 시장 세분화 : 유형별

제8장 고객 상황

제9장 지역별 상황

제10장 촉진요인·과제·기회·억제요인

제11장 경쟁 구도

제12장 경쟁 분석

제13장 부록

KSA
영문 목차

영문목차

The non-photo personalized gifts market is forecasted to grow by USD 12017.1 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 10.44% during the forecast period. The report on the non-photo personalized gifts market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by growing gifting culture and increasing demand for seasonal decorations, growing organized retail in emerging countries, and growing popularity of private-label brands.

Technavio's non-photo personalized gifts market is segmented as below:

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 20248.64%
CAGR10.44%
Incremental Value$12017.1 mn

By Distribution Channel

By Type

By Geographical Landscape

This study identifies the specialized merchandise by vendors as one of the prime reasons driving the non-photo personalized gifts market growth during the next few years. Also, innovations in personalization of gifts and rise in popularity of 3D printed personalized gifts will lead to sizable demand in the market.

The report on the non-photo personalized gifts market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading non-photo personalized gifts market vendors that include American Greetings Corp., American Stationery Co. Inc., Bed Bath and Beyond Inc., Card Factory PLC, Chococraft Creations Pvt. Ltd., Cimpress PLC, Etsy Inc., Ferns N Petals Pvt. Ltd., funkypigeon.com Ltd., Hallmark Card Inc., manuBIMsoft Ltd., Redbubble Ltd., Shutterfly Inc., Signature Gifts Ltd., Sixty Stores Ltd., Takara Tomy Co. Ltd., UncommonGoods LLC, Walmart Inc., Yildiz Holding AS, and Zazzle Inc.. Also, the non-photo personalized gifts market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Distribution Channel

7 Market Segmentation by Type

8 Customer Landscape

9 Geographic Landscape

10 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

11 Competitive Landscape

12 Competitive Analysis

13 Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
ⓒ Copyright Global Information, Inc. All rights reserved.
PC버전 보기