Global Non-photo Personalized Gifts Market 2024-2028
상품코드:1558430
리서치사:TechNavio
발행일:2024년 08월
페이지 정보:영문 179 Pages
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한글목차
사진 이외 맞춤형 기프트 시장은 2023-2028년에 120억 1,710만 달러, 예측 기간 중 CAGR은 10.44%로 성장할 것으로 예측됩니다. 사진 이외 맞춤형 기프트 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개의 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 게재하고 있습니다.
현재의 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공하고 있습니다. 시장은 기프트 문화의 증가와 계절 장식품 수요의 증가, 신흥 국가에서 조직 소매의 확대, 자체브랜드의 인기 증대에 의해 촉진되고 있습니다.
시장 범위
기준년
2024년
종료년
2028년
예측 기간
2024-2028년
성장 모멘텀
가속
전년대비[2024년]
8.64%
CAGR
10.44%
증분액
120억 1,710만 달러
본 조사에서는 향후 수년간 사진 이외 맞춤형 기프트 시장의 성장을 촉진하는 주요 요인의 하나로 벤더에 의한 전문적인 상품을 들고 있습니다. 또한 기프트 퍼스널라이제이션의 기술 혁신 및 3D 프린트에 의한 맞춤형 기프트의 인기 증가도 시장의 큰 수요로 연결될 것으로 생각되고 있습니다.
목차
제1장 개요
시장 개요
제2장 시장 구도
시장 에코시스템
시장의 특징
밸류체인 분석
제3장 시장 규모의 평가
시장의 정의
시장 부문 분석
시장 규모 2023년
시장 전망 2023-2028년
제4장 시장 규모 실적
세계의 사진 이외 맞춤형 기프트 시장 2018-2022년
유통 채널별 부문 분석 2018-2022년
유형별 부문 분석 2018-2022년
지역별 부문 분석 2018-2022년
국가별 부문 분석 2018-2022년
제5장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
바이어의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 진출업체의 위협
대체품의 위협
경쟁의 위협
시장 현황
제6장 시장 세분화 : 유통 채널별
시장 세분화
비교 : 유통 채널별
온라인 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
오프라인 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
시장 기회 : 유통 채널별
제7장 시장 세분화 : 유형별
시장 세분화
비교 : 유형별
웨어러블과 액세서리 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
장식 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
주방용품과 식기 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
문구류와 축하 카드 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
기타 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
시장 기회 : 유형별
제8장 고객 상황
고객 상황 개요
제9장 지역별 상황
지역별 세분화
비교 : 지역별
북미 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
유럽 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
아시아태평양 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
남미 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
미국 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
독일 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
중국 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
영국 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
캐나다 : 시장 규모와 예측 2023-2028년
시장 기회 : 지역 상황별
제10장 촉진요인·과제·기회·억제요인
시장 성장 촉진요인
시장이 해결해야 할 과제
촉진요인과 과제의 영향
시장의 기회·억제요인
제11장 경쟁 구도
개요
경쟁 구도
혼란 상황
업계의 리스크
제12장 경쟁 분석
기업 개요
기업의 시장 포지셔닝
American Greetings Corp.
American Stationery Co. Inc.
Bed Bath and Beyond Inc.
Card Factory Plc
Chococraft Creations Pvt. Ltd.
Cimpress Plc
Etsy Inc.
Ferns N Petals Pvt. Ltd.
funkypigeon.com Ltd.
Hallmark Card Inc.
Shutterfly Inc.
Takara Tomy Co. Ltd.
Walmart Inc.
Yildiz Holding AS
Zazzle Inc.
제13장 부록
KSA
영문 목차
영문목차
The non-photo personalized gifts market is forecasted to grow by USD 12017.1 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 10.44% during the forecast period. The report on the non-photo personalized gifts market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by growing gifting culture and increasing demand for seasonal decorations, growing organized retail in emerging countries, and growing popularity of private-label brands.
Technavio's non-photo personalized gifts market is segmented as below:
Market Scope
Base Year
2024
End Year
2028
Series Year
2024-2028
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2024
8.64%
CAGR
10.44%
Incremental Value
$12017.1 mn
By Distribution Channel
Online
Offline
By Type
Wearables and accessories
Decoration
Kitchenware and tableware
Stationery and greeting cards
Others
By Geographical Landscape
North America
Europe
APAC
South America
Middle East and Africa
This study identifies the specialized merchandise by vendors as one of the prime reasons driving the non-photo personalized gifts market growth during the next few years. Also, innovations in personalization of gifts and rise in popularity of 3D printed personalized gifts will lead to sizable demand in the market.
The report on the non-photo personalized gifts market covers the following areas:
Non-photo personalized gifts market sizing
Non-photo personalized gifts market forecast
Non-photo personalized gifts market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading non-photo personalized gifts market vendors that include American Greetings Corp., American Stationery Co. Inc., Bed Bath and Beyond Inc., Card Factory PLC, Chococraft Creations Pvt. Ltd., Cimpress PLC, Etsy Inc., Ferns N Petals Pvt. Ltd., funkypigeon.com Ltd., Hallmark Card Inc., manuBIMsoft Ltd., Redbubble Ltd., Shutterfly Inc., Signature Gifts Ltd., Sixty Stores Ltd., Takara Tomy Co. Ltd., UncommonGoods LLC, Walmart Inc., Yildiz Holding AS, and Zazzle Inc.. Also, the non-photo personalized gifts market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Distribution Channel
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Type
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Market Landscape
2.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
2.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
2.3 Value chain analysis
Value Chain Analysis
3 Market Sizing
3.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
3.2 Market segment analysis
Market segments
3.3 Market size 2023
3.4 Market outlook: Forecast for 2023-2028
Chart on Global - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
Data Table on Global - Market size and forecast 2023-2028 ($ million)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2023-2028 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2023-2028 (%)
4 Historic Market Size
4.1 Global Non-Photo Personalized Gifts Market 2018 - 2022
Historic Market Size - Data Table on Global Non-Photo Personalized Gifts Market 2018 - 2022 ($ million)
4.2 Distribution Channel segment analysis 2018 - 2022