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한글목차
교육 앱 시장, 2025-2029년
교육 앱 시장은 2024-2029년에 60억 7,970만 달러, 예측 기간 중 CAGR은 14.5%로 성장할 것으로 예측됩니다. 이 조사 리포트는 교육 앱 시장의 전체 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개의 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 게재하고 있습니다.
현재 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공하고 있습니다. 시장을 촉진하고 있는 것은 디지털 학습에 대한 정부 구상의 증가, stem 기반 교육 앱에 대한 수요 증가, 교육 앱의 인기 증가입니다.
시장 범위
기준년
2025년
종료년
2029년
예측 기간
2025-2029년
성장 모멘텀
가속
전년대비[2025년]
12.4%
CAGR
14.5%
증분액
60억 7,970만 달러
본 조사에서는 웨어러블 기술에 대한 주목의 증가를 향후 수년간 교육 앱 시장의 성장을 촉진하는 주요 요인의 하나로 식별하고 있습니다. 또한 게임 기반 학습에 대한 수요 증가 및 혁신적인 앱과 학습 툴의 통합이 진행되고 있는 것도 시장의 큰 수요로 연결될 것으로 생각되고 있습니다.
목차
제1장 개요
시장 개요
제2장 Technavio 분석
가격·수명주기·고객 구입 바스켓·채택률·구입 기준 분석
인풋의 중요성과 차별화의 요인
혼란의 요인
촉진요인과 과제의 영향
제3장 시장 구도
시장 에코시스템
시장의 특징
밸류체인 분석
제4장 시장 규모
시장 정의
시장 부문 분석
시장 규모 2024년
시장 전망 2024-2029년
제5장 시장 규모 실적
세계의 교육 앱 시장 2019-2023년
최종사용자별 부문 분석 2019-2023년
제품별 부문 분석 2019-2023년
지역별 부문 분석 2019-2023년
국가별 부문 분석 2019-2023년
제6장 정성 분석
AI의 영향 : 세계의 교육 앱 시장
제7장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
바이어의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 진출업체의 위협
대체품의 위협
경쟁의 위협
시장 현황
제8장 시장 세분화 : 최종사용자별
시장 부문
비교 : 최종사용자별
고등교육 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
유치원-고교 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 최종사용자별
제9장 시장 세분화 : 제품별
시장 부문
비교 : 제품별
웹 기반 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
모바일 기반 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
시장 기회 : 제품별
제10장 고객 상황
고객 상황 개요
제11장 지역별 상황
지역별 세분화
비교 : 지역별
북미 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
유럽 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
아시아태평양 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
남미 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
미국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
영국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
중국 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
독일 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
인도 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
캐나다 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
일본 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
프랑스 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
이탈리아 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
브라질 : 시장 규모와 예측 2024-2029년
지역 상황에 의한 시장 기회
제12장 촉진요인·과제·기회·억제요인
시장 성장 촉진요인
시장이 해결해야 할 과제
촉진요인과 과제의 영향
시장 기회·억제요인
제13장 경쟁 구도
개요
경쟁 구도
혼란 상황
산업 리스크
제14장 경쟁 분석
기업 개요
기업 순위 지수
기업의 시장 포지셔닝
Age of Learning Inc.
Alphabet Inc.
Chegg Inc.
Coursera Inc.
Duolingo Inc.
Epic Creations Inc.
Hologo World Inc.
IXL Learning Inc.
Khan Academy Inc.
Lumos Labs Inc.
Memrise Ltd.
Microsoft Corp
Quizlet Inc.
제15장 부록
KSA
영문 목차
영문목차
Education Apps Market 2025-2029
The education apps market is forecasted to grow by USD 6079.7 mn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 14.5% during the forecast period. The report on the education apps market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by growing government initiatives for digital learning, growing demand for stem-based education apps, and growing popularity of education apps.
Market Scope
Base Year
2025
End Year
2029
Series Year
2025-2029
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2025
12.4%
CAGR
14.5%
Incremental Value
$6079.7 mn
Technavio's education apps market is segmented as below:
By End-user
High education
Pre K-12
By Product
Web-based
Mobile-based
By Geographical Landscape
North America
Europe
APAC
South America
Middle East and Africa
This study identifies the growing focus on wearable technology as one of the prime reasons driving the education apps market growth during the next few years. Also, rising demand for game-based learning and increasing integration of innovative apps and learning tools will lead to sizable demand in the market.
The report on the education apps market covers the following areas:
Education Apps Market sizing
Education Apps Market forecast
Education Apps Market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading education apps market vendors that include 2U Inc., 3P Learning Ltd., Age of Learning Inc., Alphabet Inc., Brilliant Worldwide Inc., Chegg Inc., Coursera Inc., Duolingo Inc., Epic Creations Inc., Hologo World Inc., IXL Learning Inc., Khan Academy Inc., Lumos Labs Inc., Memrise Ltd., Microsoft Corp, Quizlet Inc., Sololearn Inc., Udemy Inc., UMU Technology CO. LTD., and WizIQ Inc.. Also, the education apps market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by End-user
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Product
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Technavio Analysis
2.1 Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
2.2 Criticality of inputs and Factors of differentiation
Overview on criticality of inputs and factors of differentiation
2.3 Factors of disruption
Overview on factors of disruption
2.4 Impact of drivers and challenges
Impact of drivers and challenges in 2024 and 2029
3 Market Landscape
3.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
3.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
3.3 Value chain analysis
Value chain analysis
4 Market Sizing
4.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
4.2 Market segment analysis
Market segments
4.3 Market size 2024
4.4 Market outlook: Forecast for 2024-2029
Chart on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Data Table on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ million)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
5 Historic Market Size
5.1 Global Education Apps Market 2019 - 2023
Historic Market Size - Data Table on Global Education Apps Market 2019 - 2023 ($ million)