세계의 미용 음료 시장(2024-2028년)
Global Beauty Drinks Market 2024-2028
상품코드 : 1558439
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 08월
페이지 정보 : 영문 164 Pages
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한글목차

미용 음료 시장은 2023-2028년 2억 3,560만 달러 확대되고, 예측 기간 동안 4.37%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 성장할 것으로 예상됩니다.

본 보고서에서는 미용 음료 시장의 전반적인 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 대상으로 한 벤더 분석 등을 정리하여 전해드립니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 조기 노화의 확산, 신제품 출시 빈도 증가, 온라인 소매업의 성장 등이 시장을 주도하고 있습니다.

시장 범위
기준년도 2024
종료년도 2028
예측 기간 2024-2028년
성장 모멘텀 가속
2024년 대비 전년 대비 4.11%
CAGR 4.37%
증분 금액 2억 3,560만 달러

이 보고서는 밀레니얼 세대의 뷰티 음료에 대한 인기가 높아지는 것이 향후 몇 년간 뷰티 음료 시장 성장을 이끄는 주요 요인 중 하나라고 분석했습니다. 또한 기능성 음료에 대한 수요와 미용에 대한 인식이 높아지는 소비자 증가도 시장의 큰 수요로 이어질 것으로 예상했습니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 구도

제3장 시장 규모 평가

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five Forces 분석

제6장 시장 세분화 : 유통 채널별

제7장 시장 세분화 : 제품별

제8장 고객 상황

제9장 지역별 상황

제10장 성장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인

제11장 경쟁 구도

제12장 경쟁 분석

제13장 부록

LSH
영문 목차

영문목차

The beauty drinks market is forecasted to grow by USD 235.6 mn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 4.37% during the forecast period. The report on the beauty drinks market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by growing prevalence of premature aging, increasing frequency of new product launches, and growth in online retailing.

Technavio's beauty drinks market is segmented as below:

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 20244.11%
CAGR4.37%
Incremental Value$235.6 mn

By Distribution Channel

By Product

By Geographical Landscape

This study identifies the growing popularity of beauty drinks among millennials as one of the prime reasons driving the beauty drinks market growth during the next few years. Also, demand for functional beverages and growing number of beauty-conscious consumers will lead to sizable demand in the market.

The report on the beauty drinks market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading beauty drinks market vendors that include AMC Natural Drinks SL, Asterism Healthcare Group, Bode Pro Inc., Bottled Science Ltd., Duo Wen Pte Ltd., DyDo Group Holdings Inc., Feed Your Skin JV SL, Hangzhou Nutrition Biotechnology Co. Ltd., Juice Generation, Kino Biotech, Lacka Foods Ltd., Minerva Research Labs, Miromed Group SA, pure product GmbH, Sappe Public Co. Ltd., Shiseido Co. Ltd., The Coca Cola Co., Vemma Retail, Vital Proteins LLC, and Wolfson Holdco Ltd.. Also, the beauty drinks market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Distribution Channel

7 Market Segmentation by Product

8 Customer Landscape

9 Geographic Landscape

10 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

11 Competitive Landscape

12 Competitive Analysis

13 Appendix

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