세계의 클라우드 광고 시장(2024-2028년)
Global Cloud Advertising Market 2024-2028
상품코드 : 1557652
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 08월
페이지 정보 : 영문 184 Pages
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한글목차

클라우드 광고 시장은 2023-2028년간 3,803억 달러 확대되고, 예측 기간 중 연평균 복합 성장률(CAGR)은 21.23%를 나타낼 전망입니다.

클라우드 광고 시장에 대한 전체적인 분석, 시장 규모와 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 대상으로 한 벤더 분석 등의 정보를 게재했습니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향과 촉진요인, 시장 환경 전체에 관한 최신 분석을 제공합니다. 클라우드 서비스 도입 확대, 타겟 마케팅과 소비자 분석 요구 증가, 인터넷 보급과 디지털 광고 확대에 의해 시장 성장이 촉진되고 있습니다.

시장 범위
기준년 2024년
종료년 2028년
예측 기간 2024-2028년
성장 모멘텀 가속
YOY 2024 18.17%
CAGR 21.23%
증분액 3,803억 달러

본 조사에서는 향후 몇 년간 클라우드 광고 시장 성장을 가속하는 주요인 중 하나로서 기존 광고로부터 온라인 광고로의 전환 경향을 들고 있습니다. 또한 소셜미디어 플랫폼의 영향력 증대, 기술적 진보나 파트너십 확대도 시장의 큰 수요로 연결될 것입니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 구도

제3장 시장 규모 평가

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five Forces 분석

제6장 시장 세분화 : 최종사용자별

제7장 시장 세분화 : 전개 형태별

제8장 고객 상황

제9장 지역별 상황

제10장 성장 촉진요인, 과제, 기회 및 성장 억제요인

제11장 경쟁 구도

제12장 경쟁 분석

제13장 부록

LSH
영문 목차

영문목차

The cloud advertising market is forecasted to grow by USD 380.3 bn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 21.23% during the forecast period. The report on the cloud advertising market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by increasing adoption of cloud services, growing need for targeted marketing and consumer analytics, and growing internet penetration and digital advertising.

Technavio's cloud advertising market is segmented as below:

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 202418.17%
CAGR21.23%
Incremental Value$380.3bn

By End-user

By Deployment

By Geography

This study identifies the shifting trend from traditional to online advertising as one of the prime reasons driving the cloud advertising market growth during the next few years. Also, growing impact of social media platforms and growing technological advancements and partnerships will lead to sizable demand in the market.

The report on the cloud advertising market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading cloud advertising market vendors that include Acquia Inc., Adobe Inc., Alphabet Inc., CM Group, Demandbase Inc., Experian Plc, Fair Isaac Corp., HubSpot Inc., Imagine Communications Corp., InMobi Pte. Ltd., International Business Machines Corp., Marin Software Inc., MediaMath Inc., Oracle Corp., Pegasystems Inc., Salesforce Inc., SAP SE, Sitecore Holding II AS, and The Nielsen Co. US LLC. Also, the cloud advertising market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by End-user

7 Market Segmentation by Deployment

8 Customer Landscape

9 Geographic Landscape

10 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

11 Competitive Landscape

12 Competitive Analysis

13 Appendix

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