세계의 인앱 광고 시장(2024-2028년)
Global In-app Advertising Market 2024-2028
상품코드 : 1557509
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2024년 08월
페이지 정보 : 영문 163 Pages
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한글목차

인앱 광고 시장은 2023-2028년 3,383억 달러 규모, 예측 기간 동안 26.06%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.

본 보고서에서는 인앱 광고 시장에 대한 전반적인 분석, 시장 규모 및 예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 포함한 벤더 분석 등을 수록하고 있습니다.

현재 시장 시나리오, 최신 동향 및 촉진요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 스마트폰 사용 확대, 앱 사용 증가, 높은 광고 참여율 등이 시장을 주도하고 있습니다.

시장 범위
기준 연도 2024
종료 연도 2028
예측 기간 2024-2028
성장 모멘텀 가속
전년 대비 2024년 21.63%
CAGR 26.06%
증분 금액 3,383억 달러

이 보고서는 향후 몇 년 동안 인앱 광고 시장의 성장을 촉진할 주요 요인 중 하나로 인앱 결제의 증가를 꼽았습니다. 또한, 인앱 광고의 개인화 사용 증가, E-Commerce와 소셜 미디어의 인기 증가는 인앱 광고 시장의 큰 수요를 창출할 것으로 보입니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 상황

제3장 시장 규모 평가

제4장 시장 규모 실적

제5장 Five Forces 분석

제6장 시장 세분화 : 용도별

제7장 시장 세분화 : 유형별

제8장 고객 상황

제9장 지역별 상황

제10장 촉진요인, 과제, 기회, 억제요인

제11장 경쟁 상황

제12장 경쟁 분석

제13장 부록

ksm
영문 목차

영문목차

The in-app advertising market is forecasted to grow by USD 338.3 bn during 2023-2028, accelerating at a CAGR of 26.06% during the forecast period. The report on the in-app advertising market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by growing use of smartphones, increasing app usage, and high engagement rates in advertising.

Technavio's in-app advertising market is segmented as below:

Market Scope
Base Year2024
End Year2028
Series Year2024-2028
Growth MomentumAccelerate
YOY 202421.63%
CAGR26.06%
Incremental Value$338.3 bn

By Application

By Type

By Geographical Landscape

This study identifies the growing in-app purchases as one of the prime reasons driving the in-app advertising market growth during the next few years. Also, increasing use of personalization in-app ads and rising popularity of E-commerce and social media will lead to sizable demand in the market.

The report on the in-app advertising market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading in-app advertising market vendors that include Adscompass, Alphabet Inc., Amazon.com Inc., Azerion Group N.V, Bidease inc., BYYD Inc, Coalition Technologies LLC, Digital Hamster SL, Dot Com Infoway, Flatline Agency, Hitapps , IDS Logic, InMobi Pte. Ltd., Mobio Global Ltd., PubMatic Inc., RevX , Tremor International Ltd., TUNE Inc., Yahoo, and zoomd technologies Ltd.. Also, the in-app advertising market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast the accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Market Landscape

3 Market Sizing

4 Historic Market Size

5 Five Forces Analysis

6 Market Segmentation by Application

7 Market Segmentation by Type

8 Customer Landscape

9 Geographic Landscape

10 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

11 Competitive Landscape

12 Competitive Analysis

13 Appendix

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