농업용 건초 및 사료 기계 시장 보고서 : 기계 유형, 판매 채널, 지역별(2025-2033년)
Agricultural Haying and Forage Machinery Market Report by Machinery Type (Mowers, Conditioners, Balers, Forage Harvestors, and Others), Sales Channel (OEMs, Aftermarket), and Region 2025-2033
상품코드:1801106
리서치사:IMARC
발행일:2025년 08월
페이지 정보:영문 145 Pages
라이선스 & 가격 (부가세 별도)
ㅁ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.
한글목차
세계 농업용 건초 및 사료 기계 시장 규모는 2024년 88억 달러에 달했습니다. 향후 IMARC Group은 2033년까지 시장 규모가 110억 달러에 달할 것으로 예상하며, 2025년부터 2033년까지 2.32%의 연평균 성장률(CAGR)을 기록할 것으로 전망하고 있습니다.
농업용 건초 및 사료 기계는 베일러, 디스크 모어 및 모어 컨디셔너, 포리지 수확기, 레이크, 테더, 송풍기, 보관함, 수분 센서로 구성됩니다. 경제적이고 노동 효율적이며, 최종사용자의 요구에 따라 다양한 크기와 용량이 있습니다. 부패하기 쉬운 사료를 건조 제품으로 바꾸어 안전하게 보관하고 쉽게 운반할 수 있습니다. 또한, 건조 및 영양소 손실을 최소화하면서 수분 함량을 낮춥니다.
농업의 자동화와 동물용 식물성 사료에 대한 수요 증가는 시장 성장을 촉진하는 중요한 요인 중 하나입니다. 이와는 별도로, 여러 국가의 행정기관은 농가를 지원하기 위해 직접 지불, 농작물 보험, 대출 등의 형태로 이니셔티브를 도입하고 보조금을 제공하고 있습니다. 이는 식량 안보에 대한 우려의 증가와 함께 농가의 증가하는 수요에 대응하기 위한 농업용 건초 및 사료 기계의 채택을 촉진하고 있습니다. 또한, 농장을 유지하고 농업용 건초 및 사료 기계의 높은 적응성을 가능하게 하는 정밀농업의 새로운 트렌드로 인해 시장이 성장하고 있습니다. 또한, 인건비 상승과 노동력 부족으로 인해 농업용 건초 및 사료 기계에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 이 외에도 주요 시장 기업들은 새로운 기능과 혁신을 갖춘 대용량 제품 변형을 도입하고 있으며, 이는 차례로 시장에 긍정적인 전망을 제공 할 것으로 예상됩니다.
본 보고서에서 다루는 주요 질문
세계 농업용 건초 및 사료 기계 시장은 지금까지 어떻게 성장해 왔으며, 향후 몇 년 동안 어떻게 성장할 것인가?
COVID-19가 전 세계 농업용 건초 및 사료 기계 시장에 미치는 영향은?
주요 지역 시장은?
기계 종류별 시장 분석은?
판매 채널별 시장 현황은?
산업 가치사슬의 다양한 단계는 무엇인가?
업계의 주요 촉진요인과 과제는 무엇인가?
세계 농업용 건초 및 사료 기계 시장 구조와 주요 기업은?
업계 내 경쟁은 어느 정도인가?
목차
제1장 서문
제2장 조사 범위와 조사 방법
조사 목적
이해관계자
데이터 소스
1차 정보
2차 정보
시장 추정
상향식 접근
하향식 접근
조사 방법
제3장 주요 요약
제4장 소개
제5장 세계의 농업용 건초 및 사료 기계 시장
시장 개요
시장 실적
COVID-19의 영향
시장 예측
제6장 시장 내역 : 기계 유형별
잔디깎기기계
컨디셔너
베일러
사료 수확기
기타
제7장 시장 내역 : 판매 채널별
OEM
애프터마켓
제8장 시장 내역 : 지역별
북미
미국
캐나다
아시아태평양
중국
일본
인도
한국
호주
인도네시아
기타
유럽
독일
프랑스
영국
이탈리아
스페인
러시아
기타
라틴아메리카
브라질
멕시코
기타
중동 및 아프리카
제9장 SWOT 분석
제10장 밸류체인 분석
제11장 Porter's Five Forces 분석
제12장 가격 분석
제13장 경쟁 구도
시장 구조
주요 기업
주요 기업 개요
AGCO Corporation
CLAAS
CNH Industrial
Deere & Company(John Deere)
Farm King
Krone North America Inc.(Bernard Krone Holding Company)
Kubota Corporation
Kuhn Group(Bucher Industries AG)
Yanmar Company Limited
KSM
영문 목차
영문목차
The global agricultural haying and forage machinery market size reached USD 8.8 Billion in 2024. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach USD 11.0 Billion by 2033, exhibiting a growth rate (CAGR) of 2.32% during 2025-2033.
Agricultural haying and forage machinery comprise balers, disc mowers and mower conditioners, forage harvestors, rakes, tedders, blowers, storage boxes, and moisture sensors. It is economical, labor efficient and is available in different sizes and capacities, depending on the requirement of the end users. It turns perishable forage into a dry product that can be safely stored and easily transported. It also reduces the moisture content while keeping dry matter and nutrients losses to a minimum.
The increasing automation in the agriculture industry, in confluence with the rising demand for plant-based feed for animals, represents one of the key factors bolstering the market growth. Apart from this, governing agencies of various countries are introducing initiatives and providing subsidies in the form of direct payments, crop insurance and loan to support farmers. This, along with the growing concerns about food security, is promoting the adoption of agricultural haying and forage machinery to meet the increasing needs of farmers. Furthermore, the market is experiencing growth on account of the emerging trend of precision farming that helps sustain the farm and enables greater adaptability of agricultural haying and forage machinery. Moreover, high labor costs or a lack of labor force is escalating the demand for agricultural haying and forage machinery. Besides this, the leading market players are introducing high-capacity product variants with new features and innovations, which, in turn, is anticipated to provide a positive outlook to the market.
Key Market Segmentation:
Breakup by Machinery Type:
Mowers
Conditioners
Balers
Forage Harvestors
Others
Breakup by Sales Channel:
OEMs
Aftermarket
Breakup by Region:
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being AGCO Corporation, CLAAS, CNH Industrial, Deere & Company (John Deere), Farm King, Krone North America Inc. (Bernard Krone Holding Company), Kubota Corporation, Kuhn Group (Bucher Industries AG) and Yanmar Company Limited.
Key Questions Answered in This Report:
How has the global agricultural haying and forage machinery market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global agricultural haying and forage machinery market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the machinery type?
What is the breakup of the market based on the sales channel?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global agricultural haying and forage machinery market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?
Table of Contents
1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Agricultural Haying and Forage Machinery Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Machinery Type
6.1 Mowers
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Conditioners
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Balers
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Forage Harvestors
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Others
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Sales Channel
7.1 OEMs
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Aftermarket
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Region
8.1 North America
8.1.1 United States
8.1.1.1 Market Trends
8.1.1.2 Market Forecast
8.1.2 Canada
8.1.2.1 Market Trends
8.1.2.2 Market Forecast
8.2 Asia-Pacific
8.2.1 China
8.2.1.1 Market Trends
8.2.1.2 Market Forecast
8.2.2 Japan
8.2.2.1 Market Trends
8.2.2.2 Market Forecast
8.2.3 India
8.2.3.1 Market Trends
8.2.3.2 Market Forecast
8.2.4 South Korea
8.2.4.1 Market Trends
8.2.4.2 Market Forecast
8.2.5 Australia
8.2.5.1 Market Trends
8.2.5.2 Market Forecast
8.2.6 Indonesia
8.2.6.1 Market Trends
8.2.6.2 Market Forecast
8.2.7 Others
8.2.7.1 Market Trends
8.2.7.2 Market Forecast
8.3 Europe
8.3.1 Germany
8.3.1.1 Market Trends
8.3.1.2 Market Forecast
8.3.2 France
8.3.2.1 Market Trends
8.3.2.2 Market Forecast
8.3.3 United Kingdom
8.3.3.1 Market Trends
8.3.3.2 Market Forecast
8.3.4 Italy
8.3.4.1 Market Trends
8.3.4.2 Market Forecast
8.3.5 Spain
8.3.5.1 Market Trends
8.3.5.2 Market Forecast
8.3.6 Russia
8.3.6.1 Market Trends
8.3.6.2 Market Forecast
8.3.7 Others
8.3.7.1 Market Trends
8.3.7.2 Market Forecast
8.4 Latin America
8.4.1 Brazil
8.4.1.1 Market Trends
8.4.1.2 Market Forecast
8.4.2 Mexico
8.4.2.1 Market Trends
8.4.2.2 Market Forecast
8.4.3 Others
8.4.3.1 Market Trends
8.4.3.2 Market Forecast
8.5 Middle East and Africa
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Breakup by Country
8.5.3 Market Forecast
9 SWOT Analysis
9.1 Overview
9.2 Strengths
9.3 Weaknesses
9.4 Opportunities
9.5 Threats
10 Value Chain Analysis
11 Porters Five Forces Analysis
11.1 Overview
11.2 Bargaining Power of Buyers
11.3 Bargaining Power of Suppliers
11.4 Degree of Competition
11.5 Threat of New Entrants
11.6 Threat of Substitutes
12 Price Analysis
13 Competitive Landscape
13.1 Market Structure
13.2 Key Players
13.3 Profiles of Key Players
13.3.1 AGCO Corporation
13.3.1.1 Company Overview
13.3.1.2 Product Portfolio
13.3.1.3 Financials
13.3.1.4 SWOT Analysis
13.3.2 CLAAS
13.3.2.1 Company Overview
13.3.2.2 Product Portfolio
13.3.3 CNH Industrial
13.3.3.1 Company Overview
13.3.3.2 Product Portfolio
13.3.3.3 Financials
13.3.4 Deere & Company (John Deere)
13.3.4.1 Company Overview
13.3.4.2 Product Portfolio
13.3.4.3 Financials
13.3.4.4 SWOT Analysis
13.3.5 Farm King
13.3.5.1 Company Overview
13.3.5.2 Product Portfolio
13.3.6 Krone North America Inc. (Bernard Krone Holding Company)