비유제품 크리머 시장 보고서 : 원료, 유형, 형태, 유래, 판매 채널, 지역별(2025-2033년)
Non-Dairy Creamer Market Report by Origin, Type, Form, Nature, Sales Channel, and Region 2025-2033
상품코드 : 1722600
리서치사 : IMARC
발행일 : 2025년 05월
페이지 정보 : 영문 150 Pages
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한글목차

세계 비유제품 크리머 시장 규모는 2024년 18억 달러에 달했습니다. 향후 IMARC Group은 이 시장이 2033년까지 28억 달러에 달할 것으로 예상하며, 2025년부터 2033년까지 4.8%의 연평균 성장률(CAGR)을 보일 것으로 전망하고 있습니다. 비건 및 유당이 없는 식품에 대한 수요 증가, 식습관의 변화, 간편식 트렌드의 증가가 시장을 이끄는 주요 요인 중 하나입니다.

비유제품 크리머는 유당이나 유제품 성분을 포함하지 않는 전통적인 크리머를 대체할 수 있는 인기 있는 제품입니다. 비유제품 크리머는 수소 첨가 식물성 기름, 고체 옥수수 시럽, 그리고 크림 같은 질감과 맛을 내는 기타 첨가물로 만들어집니다. 커피, 차, 기타 따뜻한 음료, 요리, 과자 제조에 자주 사용됩니다. 비유제품 크리머의 가장 큰 장점 중 하나는 유당 불내증이나 유제품 알레르기가 있는 사람들에게 적합하다는 것입니다. 또한, 기존 크리머보다 저칼로리, 저지방이기 때문에 체중 조절을 위한 건강한 선택이 될 수 있습니다. 현재 분말형, 액체형, 향료형, 분말형, 액체형, 향료형이 있습니다. 분말 크리머가 가장 일반적이며 바닐라, 헤이즐넛 등 다양한 맛이 있습니다.

비유제품 크리머 시장 동향:

세계 비유제품 크리머 시장은 비건 및 유당이 없는 식품에 대한 수요 증가, 식습관 변화, 편의식품 트렌드 증가 등 다양한 요인에 의해 주도되고 있습니다. 또한, 유제품 크리머와 같은 맛, 질감, 향을 제공하기 위해 베이커리, 제과, 음료 등 다양한 응용 분야에서 비유제품 크리머의 채택이 증가하고 있는 것도 시장 성장에 기여하고 있습니다. 또한, 식물성 제품 소비에 따른 건강상의 이점에 대한 인식이 높아지면서 시장 성장의 원동력이 되고 있습니다. 또한, 혁신적인 제품 포뮬러와 맛의 출현, 유통 채널의 확대, 다양한 포장 형태로 비유제품 크리머의 가용성 증가가 시장 성장에 기여하고 있습니다.

본 보고서에서 다루는 주요 질문

목차

제1장 서문

제2장 조사 범위와 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 소개

제5장 세계의 비유제품 크리머 시장

제6장 시장 내역 : 원료별

제7장 시장 내역 : 유형별

제8장 시장 내역 : 형태별

제9장 시장 내역 : 유래별

제10장 시장 내역 : 판매 채널별

제11장 시장 내역 : 지역별

제12장 SWOT 분석

제13장 밸류체인 분석

제14장 Porter's Five Forces 분석

제15장 가격 분석

제16장 경쟁 구도

ksm
영문 목차

영문목차

The global non-dairy creamer market size reached USD 1.8 Billion in 2024. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach USD 2.8 Billion by 2033, exhibiting a growth rate (CAGR) of 4.8% during 2025-2033. Increasing demand for vegan and lactose-free food products, changing dietary habits, and the rising trend of convenience foods represent some of the key factors driving the market.

Non-dairy creamers are a popular alternative to traditional creamers that contain no lactose or dairy-based ingredients. They are made from hydrogenated vegetable oils, corn syrup solids, and other additives that give them a creamy texture and taste. They are commonly used in coffee, tea, and other hot beverages, as well as in cooking and baking. One of the main benefits of non-dairy creamer is that it is suitable for people with lactose intolerance or dairy allergies. Additionally, they are lower in calories and fat than traditional creamers, making them a healthier option for weight management. Currently, they are available in powdered, liquid, and flavored varieties. Powdered creamers are the most common and are often available in a variety of flavors, such as vanilla and hazelnut.

Non-Dairy Creamer Market Trends:

The global non-dairy creamer market is being driven by various factors, including the increasing demand for vegan and lactose-free food products, changing dietary habits, and the rising trend of convenience foods. Additionally, the growing adoption of non-dairy creamers in various applications, such as bakery, confectionery, and beverages to provide flavor, texture, and aroma like dairy creamers, is bolstering the market growth. Moreover, the surging awareness regarding the health benefits associated with the consumption of plant-based products is providing an impetus to the market growth. Furthermore, the advent of innovative product formulations and flavors, expanding distribution channels, and the increasing availability of non-dairy creamers in different packaging formats are contributing to the market growth.

Key Market Segmentation:

Origin Insights:

Type Insights:

Form Insights:

Nature Insights:

Sales Channel Insights:

Regional Insights:

Competitive Landscape:

Key Questions Answered in This Report

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

5 Global Non-Dairy Creamer Market

6 Market Breakup by Origin

7 Market Breakup by Type

8 Market Breakup by Form

9 Market Breakup by Nature

10 Market Breakup by Sales Channel

11 Market Breakup by Region

12 SWOT Analysis

13 Value Chain Analysis

14 Porters Five Forces Analysis

15 Price Analysis

16 Competitive Landscape

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