Nitro-infused Beverages Market Report by Product (Nitro Coffee, Nitro Tea, Nitro Soft Drinks, and Others), Distribution Channel (Supermarket and Hypermarkets, Convenience Stores, Online Stores, and Others), and Region 2025-2033
상품코드:1636290
리서치사:IMARC
발행일:2025년 01월
페이지 정보:영문 130 Pages
라이선스 & 가격 (부가세 별도)
ㅁ Add-on 가능: 고객의 요청에 따라 일정한 범위 내에서 Customization이 가능합니다. 자세한 사항은 문의해 주시기 바랍니다.
한글목차
니트로 음료 시장 세계 시장 규모는 2024년에 1억 2,240만 달러에 달했습니다. 향후 IMARC Group은 2033년까지 시장이 5억 2,960만 달러에 달할 것으로 예상하며, 2025-2033년간 17.7%의 연평균 성장률(CAGR)을 나타낼 것으로 전망하고 있습니다. 소비자의 선호도가 간편하고 바로 마실 수 있는 음료(RTD)로 옮겨가고 있는 점, 프리미엄급 음료에 대한 수요가 증가하고 있는 점, 다양한 제품 혁신이 시장 성장을 가속하는 주요 요인으로 꼽힙니다.
니트로 음료는 질소 가스를 주입하여 작은 탄산 거품을 생성하여 풍미를 향상시키고 더 달콤하고 새로운 향을 제공하는 음료입니다. 맥주, 커피, 차, 청량음료는 일반적으로 판매되는 니트로 음료 중 일부입니다. 질소를 주입하면 풍부하고 부드러운 질감과 풍부하고 크림 같은 거품이 만들어집니다. 이러한 음료는 제공되기 전에 니트로 탱크에서 액체를 가압하여 음료에 질소 거품을 넣어 만들어집니다. 기존 음료에 비해 니트로 음료는 산도가 낮아 위장의 불편함을 줄일 수 있습니다. 또한, 이 음료에는 항산화 물질이 많이 함유되어 있어 정신적, 육체적 성능을 향상시키고 설탕과 감미료의 필요성을 줄여줍니다.
니트로 음료 시장 동향 :
소비자의 선호도가 간편한 RTD(Ready-To-Drink) 음료로 이동하고 있는 것은 시장 성장을 가속하는 중요한 요인 중 하나입니다. 이와 함께, 음료 소비 패턴의 변화, 바쁜 일정과 바쁜 라이프스타일로 인한 니트로 커피, 니트로 차, 청량음료에 대한 수요 증가가 시장 성장을 견인하고 있습니다. 또한, 니트로를 첨가한 커피는 커피의 산미와 쓴맛을 감소시켜 커피를 마시지 않는 사람들에게도 매력적이기 때문에 니트로를 첨가한 커피에 대한 수요가 증가하고 있는 것도 성장을 가속하는 요인으로 작용하고 있습니다. 이와는 별도로, 새로운 프리미엄 제품 출시에 대한 투자 증가와 다양한 소셜 미디어 플랫폼을 통한 니트로 커피 및 기타 제품 홍보 확대가 시장 성장에 박차를 가하고 있습니다. 또한, 주요 기업들은 커피의 맛과 질감을 개선하는 데 주력하고 있으며, 이는 시장 성장을 가속하고 있습니다. 또한, 급속한 도시화와 꾸준히 증가하는 젊은 인구 기반이 시장을 주도하고 있으며, 니트로 음료를 포함한 혁신적인 음료 옵션에 대한 선호도가 높아지고 있습니다. 이와 더불어, 개인 건강 및 체중 관리에 대한 관심이 높아지면서 무알코올 음료에 대한 수요가 증가하고 있는 것도 시장 전망을 밝게 하고 있습니다. 소비자의 소비 여력 증가, 온라인 판매 플랫폼을 통한 제품 구매 용이성, 신선도, 맛, 맛의 향상으로 인한 프리미엄급 음료에 대한 수요 증가 등 다른 요인들도 시장 성장을 가속할 것으로 예상됩니다.
본 보고서에서 다룬 주요 질문
니트로 음료 시장 세계 시장 규모는?
2025-2033년 세계 니트로 음료 시장의 예상 성장률은?
세계 니트로 음료 시장을 이끄는 주요 요인은?
코로나19가 전 세계 니트로 음료 시장에 미치는 영향은?
세계 니트로 음료 시장의 제품별 시장 현황은?
세계 니트로 음료 시장의 유통 채널별 현황은?
세계 니트로 음료 시장의 주요 지역은?
세계 니트로 음료 시장의 주요 기업은?
목차
제1장 서문
제2장 조사 범위와 조사 방법
조사 목적
이해관계자
데이터 소스
1차 정보
2차 정보
시장 추정
보텀업 접근
톱다운 접근
조사 방법
제3장 주요 요약
제4장 서론
개요
주요 업계 동향
제5장 세계의 니트로 음료 시장
시장 개요
시장 실적
COVID-19의 영향
시장 예측
제6장 시장 분석 : 제품별
니트로 커피
시장 동향
시장 예측
니트로 티
시장 동향
시장 예측
니트로 소프트드링크
시장 동향
시장 예측
기타
시장 동향
시장 예측
제7장 시장 분석 : 유통 채널별
슈퍼마켓/하이퍼마켓
시장 동향
시장 예측
편의점
시장 동향
시장 예측
온라인 스토어
시장 동향
시장 예측
기타
시장 동향
시장 예측
제8장 시장 분석 : 지역별
북미
미국
캐나다
아시아태평양
중국
일본
인도
한국
호주
인도네시아
기타
유럽
독일
프랑스
영국
이탈리아
스페인
러시아
기타
라틴아메리카
브라질
멕시코
기타
중동 및 아프리카
제9장 성장 촉진요인 및 억제요인과 기회
개요
성장 촉진요인
성장 억제요인
기회
제10장 밸류체인 분석
제11장 Porter의 Five Forces 분석
개요
바이어의 교섭력
공급 기업의 교섭력
경쟁 정도
신규 진출업체의 위협
대체품의 위협
제12장 가격 분석
제13장 경쟁 구도
시장 구조
주요 기업
주요 기업 개요
Beanly Beverages Private Limited
Bona Fide Nitro Coffee and Tea
Caveman Coffee Company
Funkin Cocktails
H&H Products Company
King's Row Coffee
La Colombe Coffee Roasters
Left Hand Brewing Company
Lucky Jack Cold Brew Coffee
NITRO Beverage Co.
Quivr
RISE Brewing Co.
Starbucks Corporation
LSH
영문 목차
영문목차
The global nitro-infused beverages market size reached USD 122.4 Million in 2024. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach USD 529.6 Million by 2033, exhibiting a growth rate (CAGR) of 17.7% during 2025-2033. The shifting consumer preferences toward convenience and ready-to-drink (RTD) beverages, the escalating demand for premium quality beverages, and various product innovations represent some of the key factors driving the market growth.
Nitro-infused beverages are drinks infused with nitrogen gas, creating tiny, carbonated bubbles that enhance their flavor profile and provide a sweeter, new aroma. Beer, coffee, tea, and soft drinks are some of the commonly available nitro-infused beverages. The nitrogen infusion process produces a rich, silky texture and a thick, creamy foam head. These beverages are made by pressurizing the liquid with a nitro tank before it is served, which gives the drink nitrogen bubbles. As compared to traditional beverages, nitro-infused beverages have a lower acidity level and reduce the risk of stomach discomfort. Besides this, these beverages are high in antioxidants, improve mental and physical performance, and reduce the need for sugar or sweeteners.
Nitro-infused Beverages Market Trends:
The shifting consumer preferences toward convenience and ready-to-drink (RTD) beverages is one of the key factors driving the market growth. In line with this, the changing beverage consumption pattern and the increasing demand for nitro coffee, nitro tea, and soft drinks due to busy schedules and hectic lifestyles are favoring the market growth. Moreover, the rising demand for nitro-infused coffee as it gives a creamy, thick texture, and it also generates a thick frothy head and decreases acidity and bitterness in coffee, making it more appealing to non-coffee drinkers is acting as another growth-inducing factor. Apart from this, increasing investment in new premium product launches and expanding promotion of nitro coffee and other products through various social media platforms is providing an impetus to the market growth. Additionally, key players are focusing on improving the taste and texture of the brew, which, in turn, is propelling the market growth. The market is also being driven by the rapid urbanization and the steadily expanding young population base, which is increasingly inclined toward innovative beverage options, including nitro-infused beverages. Along with this, the growing demand for non-alcoholic beverages due to the rising concerns regarding personal health and weight management is creating a positive outlook for the market. Other factors, including the rising expenditure capacities of consumers, the easy product availability on online sales platforms, and the escalating demand for premium quality beverage products due to their enhanced freshness, taste, and mouthfeel, are anticipated to drive the market growth.
Key Market Segmentation:
Product Insights:
Nitro Coffee
Nitro Tea
Nitro Soft Drinks
Others
Distribution Channel Insights:
Supermarket and Hypermarkets
Convenience Stores
Online Stores
Others
Regional Insights:
North America
United States
Canada
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa
The report has also provided a comprehensive analysis of all the major regional markets that include North America (the United States and Canada); Asia Pacific (China, Japan, India, South Korea, Australia, Indonesia, and others); Europe (Germany, France, the United Kingdom, Italy, Spain, Russia, and others); Latin America (Brazil, Mexico, and others); and Middle East and Africa. According to the report, North America was the largest market for nitro-infused beverages. Some of the factors driving the North America nitro-infused beverages market included the escalating demand for nitro-infused coffee, strong expenditure capacities of consumers, and increasing product availability on online sales platforms.
Competitive Landscape:
The report has also provided a comprehensive analysis of the competitive landscape in the global nitro-infused beverages market. Detailed profiles of all major companies have also been provided. Some of the companies covered include Beanly Beverages Private Limited, Bona Fide Nitro Coffee and Tea, Caveman Coffee Company, Funkin Cocktails, H&H Products Company, King's Row Coffee, La Colombe Coffee Roasters, Left Hand Brewing Company, Lucky Jack Cold Brew Coffee, NITRO Beverage Co., Quivr, RISE Brewing Co., Starbucks Corporation, etc. Kindly note that this only represents a partial list of companies, and the complete list has been provided in the report.
Key Questions Answered in This Report
1. How big is the global nitro-infused beverages market?
2. What is the expected growth rate of the global nitro-infused beverages market during 2025-2033?
3. What are the key factors driving the global nitro-infused beverages market?
4. What has been the impact of COVID-19 on the global nitro-infused beverages market?
5. What is the breakup of the global nitro-infused beverages market based on the product?
6. What is the breakup of the global nitro-infused beverages market based on the distribution channel?
7. What are the key regions in the global nitro-infused beverages market?
8. Who are the key players/companies in the global nitro-infused beverages market?
Table of Contents
1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Nitro-infused Beverages Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product
6.1 Nitro Coffee
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Nitro Tea
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Nitro Soft Drinks
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Others
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Distribution Channel
7.1 Supermarket and Hypermarkets
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Convenience Stores
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Online Stores
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Others
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Region
8.1 North America
8.1.1 United States
8.1.1.1 Market Trends
8.1.1.2 Market Forecast
8.1.2 Canada
8.1.2.1 Market Trends
8.1.2.2 Market Forecast
8.2 Asia-Pacific
8.2.1 China
8.2.1.1 Market Trends
8.2.1.2 Market Forecast
8.2.2 Japan
8.2.2.1 Market Trends
8.2.2.2 Market Forecast
8.2.3 India
8.2.3.1 Market Trends
8.2.3.2 Market Forecast
8.2.4 South Korea
8.2.4.1 Market Trends
8.2.4.2 Market Forecast
8.2.5 Australia
8.2.5.1 Market Trends
8.2.5.2 Market Forecast
8.2.6 Indonesia
8.2.6.1 Market Trends
8.2.6.2 Market Forecast
8.2.7 Others
8.2.7.1 Market Trends
8.2.7.2 Market Forecast
8.3 Europe
8.3.1 Germany
8.3.1.1 Market Trends
8.3.1.2 Market Forecast
8.3.2 France
8.3.2.1 Market Trends
8.3.2.2 Market Forecast
8.3.3 United Kingdom
8.3.3.1 Market Trends
8.3.3.2 Market Forecast
8.3.4 Italy
8.3.4.1 Market Trends
8.3.4.2 Market Forecast
8.3.5 Spain
8.3.5.1 Market Trends
8.3.5.2 Market Forecast
8.3.6 Russia
8.3.6.1 Market Trends
8.3.6.2 Market Forecast
8.3.7 Others
8.3.7.1 Market Trends
8.3.7.2 Market Forecast
8.4 Latin America
8.4.1 Brazil
8.4.1.1 Market Trends
8.4.1.2 Market Forecast
8.4.2 Mexico
8.4.2.1 Market Trends
8.4.2.2 Market Forecast
8.4.3 Others
8.4.3.1 Market Trends
8.4.3.2 Market Forecast
8.5 Middle East and Africa
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Breakup by Country
8.5.3 Market Forecast
9 Drivers, Restraints, and Opportunities
9.1 Overview
9.2 Drivers
9.3 Restraints
9.4 Opportunities
10 Value Chain Analysis
11 Porters Five Forces Analysis
11.1 Overview
11.2 Bargaining Power of Buyers
11.3 Bargaining Power of Suppliers
11.4 Degree of Competition
11.5 Threat of New Entrants
11.6 Threat of Substitutes
12 Price Analysis
13 Competitive Landscape
13.1 Market Structure
13.2 Key Players
13.3 Profiles of Key Players
13.3.1 Beanly Beverages Private Limited
13.3.1.1 Company Overview
13.3.1.2 Product Portfolio
13.3.2 Bona Fide Nitro Coffee and Tea
13.3.2.1 Company Overview
13.3.2.2 Product Portfolio
13.3.3 Caveman Coffee Company
13.3.3.1 Company Overview
13.3.3.2 Product Portfolio
13.3.4 Funkin Cocktails
13.3.4.1 Company Overview
13.3.4.2 Product Portfolio
13.3.5 H&H Products Company
13.3.5.1 Company Overview
13.3.5.2 Product Portfolio
13.3.6 King's Row Coffee
13.3.6.1 Company Overview
13.3.6.2 Product Portfolio
13.3.7 La Colombe Coffee Roasters
13.3.7.1 Company Overview
13.3.7.2 Product Portfolio
13.3.8 Left Hand Brewing Company
13.3.8.1 Company Overview
13.3.8.2 Product Portfolio
13.3.9 Lucky Jack Cold Brew Coffee
13.3.9.1 Company Overview
13.3.9.2 Product Portfolio
13.3.10 NITRO Beverage Co.
13.3.10.1 Company Overview
13.3.10.2 Product Portfolio
13.3.11 Quivr
13.3.11.1 Company Overview
13.3.11.2 Product Portfolio
13.3.12 RISE Brewing Co.
13.3.12.1 Company Overview
13.3.12.2 Product Portfolio
13.3.13 Starbucks Corporation
13.3.13.1 Company Overview
13.3.13.2 Product Portfolio
13.3.13.3 Financials
13.3.13.4 SWOT Analysis
Kindly note that this only represents a partial list of companies, and the complete list has been provided in the report.