PagerDuty의 Jeli 인수 : 인시던트 관리의 변화에 대한 대응을 통한 시장 확대 기회
PagerDuty´s Jeli Acquisition: Market Expansion Opportunity by Addressing Shifts in Incident Management
상품코드 : 1441928
리서치사 : IDC
발행일 : 2024년 02월
페이지 정보 : 영문 4 Pages
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이 IDC Market Note는 IT 및 개발 조직에서 자동화, AI 및 문화적 변화의 역할에 초점을 맞춰 인시던트 관리의 진화하는 상황에 대해 살펴봅니다. 관련 통신 및 IT 서비스 관리 도구와 통합하고 인시던트 분석 기능을 강화하는 PagerDuty의 Jeli 인수에 초점을 맞추고 있습니다. IDC의 IT 서비스 관리 소프트웨어(IT Service Management Software) 리서치 매니저인 스노우 템페스트(Snow Tempest)는 다음과 같이 말했습니다. "IT 문화와 관행의 변화는 사고 관리 도구의 새로운 기능을 지원하는 AI와 생성형 AI를 포함하여 인시던트 관리에 변화를 가져오고 있습니다."

주요 요약

Market Note

IDC의 관점

참고 자료

ksm
영문 목차

영문목차

This IDC Market Note discusses the evolving landscape of incident management and highlights the role of automation, AI, and cultural shifts in IT and development organizations. It focuses on PagerDuty's acquisition of Jeli, which integrates with relevant communication and IT service management tools and enhances incident analysis capabilities."Shifts in IT culture and practices are transforming incident management, including AI and generative AI supporting new functionality in incident management tools," said Snow Tempest, research manager, IT Service Management Software at IDC.

Executive Snapshot

In This Market Note

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