세계의 문맥 광고 시장 - 규모, 점유율, 동향 분석 보고서 : 유형별, 전개별, 업계별, 어프로치별, 지역별 부문 예측(2024-2030년)
Contextual Advertising Market Size, Share & Trends Analysis Report By Type, By Deployment, By Industry Vertical, By Approach, By Region, And Segment Forecasts, 2024 - 2030
상품코드 : 1493248
리서치사 : Grand View Research
발행일 : 2024년 05월
페이지 정보 : 영문 120 Pages
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문맥 광고 시장의 성장과 동향 :

Grand View Research, Inc.의 최신 보고서에 따르면 세계 문맥 광고 시장 규모는 2030년까지 4,681억 7,000만 달러에 달할 것으로 예측되며 2024-2030년 CAGR은 13.3%를 기록합니다.

디지털 에코시스템의 확장과 온라인 플랫폼의 세계 보급은 문맥 광고의 잠재력을 크게 넓히고, 광고주에게는 엄청난 성장 기회를 제공합니다. 다양한 지역과 업계에 걸친 이러한 확장은 다양한 시청자층 타겟팅과 미개척 시장 부문의 개척을 촉진하고 시장 성장을 가속하고 있습니다. 광고주는 이러한 디지털 생태계의 잠재력을 활용하여 원하는 잠재고객에게 정확하게 도달하고, 재단사의 메시지를 전달하고, 마케팅 목표를 효과적으로 달성할 수 있으며, 세계 문맥 광고의 지속적인 발전과 발전에 크게 기여하고 있습니다.

게다가 주요 진출기업에 의한 파트너십, 공동 연구, 연구 개발 등의 이니셔티브 증가가 시장 성장을 더욱 촉진할 것으로 예상됩니다. 예를 들어 IAS는 2022년 1월 파리에 본사를 둔 문맥 광고회사 Context를 인수했습니다. Context는 디지털 컨텐츠 분류, 특히 소셜 미디어 플랫폼 및 커넥티드 TV(CTV)에서 이미지 및 동영상 분류에 관한 전문 지식으로 알려져 있습니다. IAS에 의한 이 전략적 파트너십은 기존 미디어 분류 및 컨텍스트 타겟팅 능력을 강화하기 위한 것입니다. Context의 문맥 광고 주도 기술을 통합함으로써 IAS는 디지털 컨텐츠를 식별하고 분류하는 서비스를 강화할 계획입니다.

문맥 광고 시장 보고서 하이라이트

목차

제1장 조사 방법과 범위

제2장 주요 개요

제3장 세계의 문맥 광고 시장의 변수, 동향, 범위

제4장 세계의 문맥 광고 시장 : 접근 방식별, 추정 및 동향 분석

제5장 세계의 문맥 광고 시장 : 유형별, 추정 및 동향 분석

제6장 세계의 문맥 광고 시장 : 전개별, 추정 및 동향 분석

제7장 세계의 문맥 광고 시장 : 업계별, 추정 및 동향 분석

제8장 문맥 광고 시장 :지역 추정 및 동향 분석

제9장 세계의 문맥 광고 시장 : 업계별, 추정 및 동향 분석

제10장 경쟁 구도

JHS
영문 목차

영문목차

Contextual Advertising Market Growth & Trends:

The global contextual advertising market size is anticipated to reach USD 468.17 billion by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc., registering a CAGR of 13.3% from 2024 to 2030. The expansion of digital ecosystems and the widespread adoption of online platforms worldwide have opened up extensive possibilities for contextual advertising, presenting advertisers with immense growth opportunities. This expansion across diverse regions and industries has facilitated the targeting of varied audience demographics and the exploration of untapped market segments, thereby fueling market growth. Advertisers can utilize the potential of these digital ecosystems to precisely reach their desired audiences, deliver tailored messages, and achieve marketing objectives effectively, contributing significantly to the continuous evolution and advancement of contextual advertising on a global scale.

Moreover, an increasing number of initiatives, such as partnerships, collaborations, and research & development, undertaken by key players is further expected to drive market growth. For instance, in January 2022, IAS acquired Context, a contextual advertising company based in Paris. It is known for its expertise in digital content classification, particularly in image and video categorization across social media platforms and connected TV (CTV). This strategic partnership by IAS aims to strengthen its existing media classification and contextual targeting capabilities. By integrating Context's contextual advertising-driven technology, IAS intends to enhance its services in identifying and classifying digital content.

Contextual Advertising Market Report Highlights:

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

Chapter 2. Executive Summary

Chapter 3. Global Contextual Advertising Market Variables, Trends, & Scope

Chapter 4. Global Contextual Advertising Market: Approach Estimates & Trend Analysis

Chapter 5. Global Contextual Advertising Market: Type Estimates & Trend Analysis

Chapter 6. Global Contextual Advertising Market: Deployment Estimates & Trend Analysis

Chapter 7. Global Contextual Advertising Market: Industry Vertical Estimates & Trend Analysis

Chapter 8. Contextual Advertising Market: Regional Estimates & Trend Analysis

Chapter 9. Global Contextual Advertising Market: Industry Vertical Estimates & Trend Analysis

Chapter 10. Competitive Landscape

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