주요 기업을 자극하는 벤치마킹 시스템 - 새로운 이슈의 흐름과 성장 파이프라인을 촉진하는 혁신
수요측 플랫폼(DSP) 시장의 Frost Radar(TM)는 광고주 및 광고 대행사가 세계 광고 이니셔티브를 계획, 구매, 측정, 실행 및 최적화할 수 있는 소프트웨어 솔루션을 제공하는 공급자를 평가합니다. 라이소스에서 광고 인벤토리를 획득할 수 있도록 하는 광고 수요 집계기 역할을 합니다.
Frost & Sullivan은 100개 기업의 경쟁 기업 중에서 이 Frost Radar(TM) 분석을 통해 플로팅하는 상위 12개 기업의 DSP 공급자를 선출했습니다.
Frost & Sullivan은 업계의 수많은 기업을 분석했습니다. 리더십 및 기타 우수성을 바탕으로 추가 분석을 수행하는 기업을 선택하고 10개 항목의 '성장'과 '이노베이션' 기준으로 벤치마킹을 수행하고 Frost Radar(TM)의 위치를 밝힙니다. Radar(TM)에 게재된 각 기업의 경쟁 프로파일을 제시하고, 각 기업의 강점과 그 강점에 가장 적합한 비즈니스 기회를 고찰했습니다.
A Benchmarking System to Spark Companies to Action - Innovation That Fuels New Deal Flow and Growth Pipelines
The Frost Radar™ for the demand-side platform (DSP) market assesses providers offering software solutions that enable advertisers and agencies to plan, buy, measure, execute, and optimize their global advertising initiatives. These platforms act as advertising demand aggregators that permit the acquisition of ad inventory from media supply sources, such as ad exchanges, ad networks, content publishers, and supply-side platforms. The analysis covers DSPs offered as a stand-alone tool as well as DSPs integrated into a broader stack of technologies for programmatic advertising and includes self-service and managed-service DSP solutions.
From an estimated 100 competitors, Frost & Sullivan selected the top 12 DSP providers to plot in this Frost Radar™ analysis. Each has been operating in the DSP market for more than 5 years, has demonstrated a commitment to innovating in this ever-changing ecosystem, and had annual revenue at or above $170 million in 2024.
Frost & Sullivan analyzes numerous companies in an industry. Those selected for further analysis based on their leadership or other distinctions are benchmarked across 10 Growth and Innovation criteria to reveal their position on the Frost Radar™. The publication presents competitive profiles of each company on the Frost Radar™, considering their strengths and the opportunities that best fit those strengths.