최근, 프리미엄화와 반려동물의 휴머니제이션은 미국에서 반려동물 관리의 흥미로운 성장을 가져왔습니다. 하지만, 가격대의 급격한 변화와 케어에 대한 암묵적인 기준의 인상으로 많은 반려동물 소유자가 가격 경쟁에 휘말리기 시작하고 있습니다.
이 보고서는 미국의 반려동물 케어 시장을 분석하고 예측한 시장 조사 보고서입니다. 기업, 주요 브랜드를 파악하고 시장에 영향을 미치는 주요 요인(신제품 개발, 유통, 가격 문제 등)에 대한 전략적 분석을 제공합니다.
대상 제품 : 반려동물 사료, 반려동물 용품
데이터 범위 : 시장 규모(분석 및 예측), 기업 점유율, 브랜드 점유율, 유통 데이터
이 보고서를 구입하는 이유
반려동물 케어 시장의 상세한 파악
성장분야를 특정하고 변화를 촉진하는 요인을 특정
경쟁 환경, 시장의 주요 기업, 주요 브랜드를 이해
5년간의 예측을 이용하여 시장이 어떻게 발전할 것으로 예측되는지를 평가
Euromonitor International은 시장 조사 보고서, 비즈니스 참고서, 온라인 정보 시스템 출판에서 50년 이상의 실적을 보유하고 있습니다. 런던, 시카고, 싱가포르, 상하이, 빌뉴스, 두바이, 케이프타운, 산티아고, 시드니, 도쿄, 벵갈루루, 상파울루, 서울, 홍콩, 뒤셀도르프, 멕시코시티에 지사를 두고 100개국에 애널리스트 네트워크를 보유한 유로모니터 인터내셔널은 다양한 시장에 대한 이해와 독보적인 역량을 바탕으로 정보에 기반한 전략 계획을 수립할 수 있는 신뢰할 수 있는 정보 자료를 개발할 수 있습니다.
목차
목차 및 표 목록
주요 요약
시장 지표
시장 데이터
면책사항
출처
미국의 개 사료
주요 데이터 결과
발전(2025년)
현지의 경제 환경이 개의 사육에 과제
레거시 기업은 브랜드에 인간 맛을 갖게 하고 있습니다.
편리하고 개인화된 쇼핑 체험을 제공하는 전자상거래의 리드 전달
전망과 기회
불안정한 무역정책과 세계의 정치적 긴장이 프리미엄 브랜드의 성장을 위협
엄격한 경제 전망이 소비자의 쇼핑 장소에 영향을 미칩니다.
그레이 존의 포맷에 과제하는 기능적이고 가치 중시의 혁신 수요
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카테고리 데이터
미국의 고양이 사료
주요 데이터 결과
발전(2025년)
경제 전망은 계속 고양이 사료의 성장을 뒷받침
기존 기업은 신흥 브랜드로부터의 계속적인 과제에 직면
편의성과 프리미엄 혁신이 소비자를 온라인으로 끌어들입니다.
전망과 기회
불확실한 경제 전망이 카테고리의 성장력을 제한
전자상거래별 가격 설정의 영향을 최소화하기 위해 배송에 대한 의존도가 높아지고 있습니다.
천연 성분, 기능성, 투명성이 고양이 사료 제조업체에 있어서의 큰 초점이 됩니다.
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카테고리 데이터
미국의 기타 반려동물 사료
주요 데이터 결과
발전(2025년)
기타 반려동물 사료 수요는 여전히 약하지만, 프리미엄화가 밸류 세일을 지지
프리미엄화와 포맷의 혁신에 의해 소규모 브랜드에 기회 창출
소비자가 새로운 포맷을 요구하는 가운데, E-Commerce가 계속 우위 선점
전망과 기회
소비 패턴의 변동과 경제의 불확실성이 가격 주도의 성장을 가속
진화하는 공급 체인과 소매 풀필먼트가 채널의 성장을 압박
내츄럴 웰니스 동향에 초점을 맞춘 혁신
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카테고리 데이터
미국의 반려동물 제품
주요 데이터 결과
발전(2025년)
보수적인 지출은 제품의 성장을 기능성에 집중
단편화된 경쟁 구도이 혁신을 촉진
소셜 미디어와 라이프 스타일 중시의 쇼핑이 유통 동향에 영향
전망과 기회
정치적 긴장과 경제의 불확실성이 성장에 압력
소매업체는 친숙한 마케팅과 신뢰의 상실 사이의 경계선을 걷게 됩니다.
혁신을 선도하는 포장, 포맷, 성분의 기능성
카테고리 데이터
KTH
영문 목차
영문목차
In recent years, premiumisation and pet humanisation have resulted in exciting growth for pet care in the US. Even as pet owners faced steep challenges to their personal economies, many pet owners preferred to limit their own lifestyles rather than lower their pet's standards of living. However, rapid shifts in price tiers, as well as elevated implied standards for care, have begun to price out many pet owners. Emerging from an intense year of natural disasters that left many across the US displ...
Euromonitor International's Pet Care in USA report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2020-2024, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts to 2029 illustrate how the market is set to change.
Product coverage: Pet Food, Pet Products.
Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.
Why buy this report?
Get a detailed picture of the Pet Care market;
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Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.
Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.
TABLE OF CONTENTS
List Of Contents And Tables
EXECUTIVE SUMMARY
Pet care in 2025: The big picture
2025 key trends
Competitive landscape
Retail developments
What next for pet care?
MARKET INDICATORS
Table 1 Pet Populations 2020-2025
MARKET DATA
Table 2 Sales of Pet Food by Category: Volume 2020-2025
Table 3 Sales of Pet Care by Category: Value 2020-2025
Table 4 Sales of Pet Food by Category: % Volume Growth 2020-2025
Table 5 Sales of Pet Care by Category: % Value Growth 2020-2025
Table 6 NBO Company Shares of Pet Food: % Value 2020-2024
Table 7 LBN Brand Shares of Pet Food: % Value 2021-2024
Table 8 NBO Company Shares of Dog and Cat Food: % Value 2020-2024
Table 9 LBN Brand Shares of Dog and Cat Food: % Value 2021-2024
Table 10 Penetration of Private Label in Pet Care by Category: % Value 2020-2025
Table 11 Distribution of Pet Care by Format: % Value 2020-2025
Table 12 Distribution of Pet Care by Format and Category: % Value 2025
Table 13 Distribution of Dog and Cat Food by Format: % Value 2020-2025
Table 14 Distribution of Dog and Cat Food by Format and Category: % Value 2025
Table 15 Forecast Sales of Pet Food by Category: Volume 2025-2030
Table 16 Forecast Sales of Pet Care by Category: Value 2025-2030
Table 17 Forecast Sales of Pet Food by Category: % Volume Growth 2025-2030
Table 18 Forecast Sales of Pet Care by Category: % Value Growth 2025-2030
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources
DOG FOOD IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2025 DEVELOPMENTS
Local economic environment challenges dog ownership
Legacy players seek to humanise branding
E-commerce leads distribution with convenient, personalised shopper experiences
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Volatile trade policy and global political tensions to threaten premium brand growth
Tense economic outlook to impact where consumers shop
Demand for functional, value-conscious innovations to challenge grey area formats
Summary 2 Dog Food by Price Band 2025
CATEGORY INDICATORS
Table 19 Dog Owning Households: % Analysis 2020-2025
Table 20 Dog Population 2020-2025
Table 21 Consumption of Dog Food by Prepared vs Non-prepared: % Analysis 2020-2025
CATEGORY DATA
Table 22 Sales of Dog Food by Category: Volume 2020-2025
Table 23 Sales of Dog Food by Category: Value 2020-2025
Table 24 Sales of Dog Food by Category: % Volume Growth 2020-2025
Table 25 Sales of Dog Food by Category: % Value Growth 2020-2025
Table 26 Sales of Dry Dog Food by Life-Cycle: % Value 2020-2025
Table 27 Sales of Wet Dog Food by Life-Cycle: % Value 2020-2025
Table 28 NBO Company Shares of Dog Food: % Value 2020-2024
Table 29 LBN Brand Shares of Dog Food: % Value 2021-2024
Table 30 LBN Brand Shares of Dog Treats and Mixers: % Value 2021-2024
Table 31 Distribution of Dog Food by Format: % Value 2020-2025
Table 32 Forecast Sales of Dog Food by Category: Volume 2025-2030
Table 33 Forecast Sales of Dog Food by Category: Value 2025-2030
Table 34 Forecast Sales of Dog Food by Category: % Volume Growth 2025-2030
Table 35 Forecast Sales of Dog Food by Category: % Value Growth 2025-2030
CAT FOOD IN THE US
KEY DATA FINDINGS
2025 DEVELOPMENTS
Economic outlook continues to favour cat food's growth
Legacy players face continued challenge from emergent brands
Convenience and premium innovations draw consumers online
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Uncertain economic outlook to limit stronger category growth
Growing dependence on delivery to minimise impact of pricing via e-commerce
Natural claims, functionality, and transparency to be major focus for cat food players