필리핀의 반려동물 케어 시장 규모는 2025년에는 소매수량 기준에서도 현재의 금액 기준으로도 강력한 성장이 예상됩니다. 금액 및 수량 베이스에서도 2자리 성장이 예상됩니다. 반려동물의 사육율은 상승을 계속하고 있어 필리핀 가구의 41%가 개를, 8%가 고양이를 기르고 있습니다.
이 보고서는 필리핀의 반려동물 케어 시장을 분석하고 예측한 시장 조사 보고서입니다. 주요 기업, 주요 브랜드를 파악하고 시장에 영향을 미치는 주요 요인(신제품 개발, 유통, 가격 문제 등)의 전략적 분석을 제공합니다.
대상 제품 : 반려동물 사료, 반려동물 용품
데이터 범위 : 시장 규모(분석 및 예측), 기업 점유율, 브랜드 점유율, 유통 데이터
이 보고서를 구입하는 이유
반려동물 케어 시장의 상세한 파악
성장분야를 특정하고 변화를 촉진하는 요인을 특정
경쟁 환경, 시장의 주요 기업, 주요 브랜드를 이해
5년간의 예측을 이용하여 시장이 어떻게 발전할 것으로 예측되는지를 평가
Euromonitor International은 시장 조사 보고서, 비즈니스 참고서, 온라인 정보 시스템 출판에서 50년 이상의 실적을 보유하고 있습니다. 런던, 시카고, 싱가포르, 상하이, 빌뉴스, 두바이, 케이프타운, 산티아고, 시드니, 도쿄, 벵갈루루, 상파울루, 서울, 홍콩, 뒤셀도르프, 멕시코시티에 지사를 두고 100개국에 애널리스트 네트워크를 보유한 유로모니터 인터내셔널은 다양한 시장에 대한 이해와 독보적인 역량을 바탕으로 정보에 기반한 전략 계획을 수립할 수 있는 신뢰할 수 있는 정보 자료를 개발할 수 있습니다.
목차
목차 및 표 목록
주요 요약
시장 지표
시장 데이터
면책사항
출처
필리핀의 개 사료
주요 데이터 결과
발전(2025년)
프리미엄과 이코노미의 선택이 역동적인 성장을 이루고, 개 사료의 양극화를 볼 수 있습니다.
Pedigree는 톱을 유지하고 있지만, 수요의 양극화에 의해 점유율을 잃고 있습니다.
반려동물 가게와 슈퍼마켓은 개 식품의 주요 유통 채널이 계속되고 있습니다.
전망과 기회
보다 많은 주인이, 조리 끝난 도그 푸드의 편리성으로 이행할 것으로 예상되고 있습니다.
신뢰 문제에 대한 대응에 의해 도그 푸드의 온라인 판매는 계속 증가할 전망
도시화와 반려동물의 인간화의 동향은 도그 푸드 수요를 지지할 것
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카테고리 데이터
필리핀의 고양이 사료
주요 데이터 결과
발전(2025년)
2025년에는 고양이의 사육수 증가가 성장을 견인할 것으로 예상
Whiskas는 중가격대의 제품과 혁신성으로 고양이 사료의 리더
반려동물 숍이나 슈퍼마켓은 고양이의 먹이를 사기 위한 의지가 되는 선택지이며 계속하고 있습니다.
전망과 기회
고양이의 사육수 증가와 반려동물의 인간화의 경향에 의해 고양이 사료의 전망은 밝습니다.
소비자가 편리성과 가치를 요구함에 따라 전자상거래가 보급될 것으로 예상
반려동물 사육에 대한 의식의 변화가 고양이 사료의 프리미엄화를 추진
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카테고리 데이터
필리핀의 기타 반려동물 사료
주요 데이터 결과
발전(2025년)
경제 불확실성으로 인해 2025년에는 기타 반려동물 사료의 성장이 제한될 것으로 전망됩니다.
Tetra와 Sera는 계속 기타 반려동물 사료의 판매를 이끌고 있습니다.
반려동물 숍이나 슈퍼마켓이 기타 반려동물 사료의 판매를 독점하고 있습니다.
전망과 기회
경제적 압력으로 인해 기타 반려동물 사료의 성장 가능성이 제한될 수 있음
전자상거래는 성장하는 반면, 기타 반려동물 사료은 새로운 규제 문제에 직면할 수 있습니다.
틈새 성장 기회는 기타 반려동물 사료의 전문 분야에서도 발견될 수 있습니다.
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카테고리 데이터
필리핀의 반려동물 제품
주요 데이터 결과
발전(2025년)
반려동물의 건강과 행복의 향상에 투자하는 의욕을 나타내는 주인
반려동물 건강 관리 브랜드 Bay-O-Pet은 매우 세분화 된 경쟁 구도를 선도
반려동물 용품의 판매는 슈퍼마켓이 리드하고 있지만, 전자상거래도 성장하고 있습니다.
전망과 기회
고양이 모래는 견조한 성장이 예상되지만, 경제적인 압력에 의해 저가 거래가 촉진될 가능성
반려동물 용품에서 전자상거래가 더 큰 역할을 수행하게 됩니다.
도시의 반려동물 주인은 신제품 개발과 혁신의 중요한 타겟으로 보입니다.
카테고리 데이터
KTH
영문 목차
영문목차
Pet care in the Philippines is expected to see strong growth in both retail volume and current value terms in 2025. This is likely to be largely fuelled by the dominant category of dog food and cat food which accounts for most sales and which is set to see double-digit growth in value and volume terms. Pet ownership continues to rise, with 41% of Filipino households now owning a dog and 8% owning a cat, up from 37% and 7% at the start of the review period. This is expanding the potential consume...
Euromonitor International's Pet Care in Philippines report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2020-2024, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts to 2029 illustrate how the market is set to change.
Product coverage: Pet Food, Pet Products.
Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.
Why buy this report?
Get a detailed picture of the Pet Care market;
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Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
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Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.
TABLE OF CONTENTS
List Of Contents And Tables
EXECUTIVE SUMMARY
Pet care in 2025: The big picture
2025 key trends
Competitive landscape
Retail developments
What next for pet care?
MARKET INDICATORS
Table 1 Pet Populations 2020-2025
MARKET DATA
Table 2 Sales of Pet Food by Category: Volume 2020-2025
Table 3 Sales of Pet Care by Category: Value 2020-2025
Table 4 Sales of Pet Food by Category: % Volume Growth 2020-2025
Table 5 Sales of Pet Care by Category: % Value Growth 2020-2025
Table 6 NBO Company Shares of Pet Food: % Value 2020-2024
Table 7 LBN Brand Shares of Pet Food: % Value 2021-2024
Table 8 NBO Company Shares of Dog and Cat Food: % Value 2020-2024
Table 9 LBN Brand Shares of Dog and Cat Food: % Value 2021-2024
Table 10 Penetration of Private Label in Pet Care by Category: % Value 2020-2025
Table 11 Distribution of Pet Care by Format: % Value 2020-2025
Table 12 Distribution of Pet Care by Format and Category: % Value 2025
Table 13 Distribution of Dog and Cat Food by Format: % Value 2020-2025
Table 14 Distribution of Dog and Cat Food by Format and Category: % Value 2025
Table 15 Forecast Sales of Pet Food by Category: Volume 2025-2030
Table 16 Forecast Sales of Pet Care by Category: Value 2025-2030
Table 17 Forecast Sales of Pet Food by Category: % Volume Growth 2025-2030
Table 18 Forecast Sales of Pet Care by Category: % Value Growth 2025-2030
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources
DOG FOOD IN THE PHILIPPINES
KEY DATA FINDINGS
2025 DEVELOPMENTS
Polarisation seen in dog food as premium and economy options see dynamic growth
Pedigree remains on top but loses share due to polarisation of demand
Pet shops and superstores remains the key distribution channel for dog food
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
More owners expected to shift to the convenience of prepared dog food
Online sales of dog food set to continue rising as trust issues are addressed
Urbanisation and pet humanisation trends should support demand for dog food
Summary 2 Dog Food by Price Band 2025
CATEGORY INDICATORS
Table 19 Dog Owning Households: % Analysis 2020-2025
Table 20 Dog Population 2020-2025
Table 21 Consumption of Dog Food by Prepared vs Non-prepared: % Analysis 2020-2025
CATEGORY DATA
Table 22 Sales of Dog Food by Category: Volume 2020-2025
Table 23 Sales of Dog Food by Category: Value 2020-2025
Table 24 Sales of Dog Food by Category: % Volume Growth 2020-2025
Table 25 Sales of Dog Food by Category: % Value Growth 2020-2025
Table 26 Sales of Dry Dog Food by Life-Cycle: % Value 2020-2025
Table 27 Sales of Wet Dog Food by Life-Cycle: % Value 2020-2025
Table 28 NBO Company Shares of Dog Food: % Value 2020-2024
Table 29 LBN Brand Shares of Dog Food: % Value 2021-2024
Table 30 LBN Brand Shares of Dog Treats and Mixers: % Value 2021-2024
Table 31 Distribution of Dog Food by Format: % Value 2020-2025
Table 32 Forecast Sales of Dog Food by Category: Volume 2025-2030
Table 33 Forecast Sales of Dog Food by Category: Value 2025-2030
Table 34 Forecast Sales of Dog Food by Category: % Volume Growth 2025-2030
Table 35 Forecast Sales of Dog Food by Category: % Value Growth 2025-2030
CAT FOOD IN THE PHILIPPINES
KEY DATA FINDINGS
2025 DEVELOPMENTS
Increase in cat ownership fuelling growth in 2025
Whiskas leads cat food with mid-priced offerings and backed by innovation
Pet shops and superstores remain the go-to option for cat food
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Bright outlook for cat food thanks to rising cat population and the pet humanisation trend
E-commerce is expected to gain ground as consumers look for convenience and value
Evolving attitudes to pet ownership set to drive the premiumisation of cat food