인도네시아의 미용 및 퍼스널케어 시장
Beauty and Personal Care in Indonesia
상품코드 : 1735543
리서치사 : Euromonitor International
발행일 : 2025년 05월
페이지 정보 : 영문 133 Pages
 라이선스 & 가격 (부가세 별도)
US $ 2,925 ₩ 4,223,000
PDF (Single User License) help
PDF 보고서를 1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. 인쇄 가능하며 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위와 동일합니다.


한글목차

인도네시아의 미용 및 퍼스널케어 시장 규모는 몇 가지 중요한 요인에 힘입어 2024년에는 소매수량 기준에서도 현재의 금액 기준으로도 플러스 성장을 달성했습니다. 소셜 미디어 플랫폼과 독감 마케팅은 미용 제품의 인지도를 높이고 전자상거래의 급성장은 이러한 제품을 더 많은 사람들이 얻을 수 있도록하고 전반적인 증가에 기여했습니다.

이 보고서는 인도네시아의 미용 및 퍼스널케어를 분석하고 예측한 시장 조사 보고서입니다.

대상 제품 : 베이비 어린이용 제품, 목욕 및 샤워, 컬러 화장품, 데오드란트, 탈모제, 피부 화장품 미용 및 퍼스널케어, 향수, 헤어 케어, 매스 미용 및 퍼스널케어 A, 남성용 미용, 오랄 케어, 오랄 케어(전동 칫솔 제외), 프리미엄 미용 및 퍼스널케어, 프레스티지 미용 및 퍼스널케어, 스킨 케어, 선 케어

데이터 범위 : 시장 규모(분석 및 예측), 기업 점유율, 브랜드 점유율, 유통 데이터

이 보고서를 구입하는 이유

Euromonitor International은 시장 조사 보고서, 비즈니스 참고서, 온라인 정보 시스템 출판에서 50년 이상의 실적을 보유하고 있습니다. 런던, 시카고, 싱가포르, 상하이, 빌뉴스, 두바이, 케이프타운, 산티아고, 시드니, 도쿄, 벵갈루루, 상파울루, 서울, 홍콩, 뒤셀도르프, 멕시코시티에 지사를 두고 100개국에 애널리스트 네트워크를 보유한 유로모니터 인터내셔널은 다양한 시장에 대한 이해와 독보적인 역량을 바탕으로 정보에 기반한 전략 계획을 수립할 수 있는 신뢰할 수 있는 정보 자료를 개발할 수 있습니다.

목차

목차 및 표 목록

주요 요약

시장 데이터

면책사항

출처

인도네시아의 매스 미용 및 퍼스널케어

주요 데이터 결과

발전(2024년)

전망과 기회

카테고리 데이터

인도네시아의 프리미엄 미용 및 퍼스널케어

주요 데이터 결과

발전(2024년)

전망과 기회

카테고리 데이터

인도네시아의 아기 및 어린이용 제품

주요 데이터 결과

발전(2024년)

전망과 기회

카테고리 데이터

인도네시아의 목욕 및 샤워

주요 데이터 결과

발전(2024년)

전망과 기회

카테고리 데이터

인도네시아의 컬러 화장품

주요 데이터 결과

발전(2024년)

전망과 기회

카테고리 데이터

인도네시아의 데오드란트

주요 데이터 결과

발전(2024년)

전망과 기회

카테고리 데이터

인도네시아의 탈모제

주요 데이터 결과

발전(2024년)

전망과 기회

카테고리 데이터

인도네시아의 향수

주요 데이터 결과

발전(2024년)

전망과 기회

카테고리 데이터

인도네시아의 헤어 케어

주요 데이터 결과

발전(2024년)

전망과 기회

카테고리 데이터

인도네시아의 남성 그루밍

주요 데이터 결과

발전(2024년)

전망과 기회

카테고리 데이터

인도네시아의 구강 관리

주요 데이터 결과

발전(2024년)

전망과 기회

카테고리 데이터

인도네시아의 스킨케어

주요 데이터 결과

발전(2024년)

전망과 기회

카테고리 데이터

인도네시아의 선 케어

주요 데이터 결과

발전(2024년)

전망과 기회

카테고리 데이터

KTH
영문 목차

영문목차

Beauty and personal care in Indonesia achieved positive growth in both retail volume and current value terms in 2024, supported by several key factors. Younger consumers drove demand, influenced by heightened awareness of hygiene, personal appearance, and global beauty trends. Social media platforms and influencer marketing amplified the visibility of beauty products, while the rapid growth of e-commerce made these products more accessible to a wider audience, contributing to an overall increase...

Euromonitor International's Beauty and Personal Care in Indonesia report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2020-2024, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2029 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Baby and Child-specific Products, Bath and Shower, Colour Cosmetics, Deodorants, Depilatories, Dermocosmetics Beauty and Personal Care, Fragrances, Hair Care, Mass Beauty and Personal Care, Men's Grooming, Oral Care, Oral Care Excl Power Toothbrushes, Premium Beauty and Personal Care, Prestige Beauty and Personal Care, Skin Care, Sun Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

EXECUTIVE SUMMARY

MARKET DATA

DISCLAIMER

SOURCES

MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

CATEGORY DATA

PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN INDONESIA

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

CATEGORY DATA

BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS IN INDONESIA

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

CATEGORY DATA

BATH AND SHOWER IN INDONESIA

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

CATEGORY DATA

COLOUR COSMETICS IN INDONESIA

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

CATEGORY DATA

DEODORANTS IN INDONESIA

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

CATEGORY DATA

DEPILATORIES IN INDONESIA

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

CATEGORY DATA

FRAGRANCES IN INDONESIA

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

CATEGORY DATA

HAIR CARE IN INDONESIA

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

CATEGORY DATA

MEN'S GROOMING IN INDONESIA

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

CATEGORY DATA

ORAL CARE IN INDONESIA

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

CATEGORY DATA

SKIN CARE IN INDONESIA

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

CATEGORY DATA

SUN CARE IN INDONESIA

KEY DATA FINDINGS

2024 DEVELOPMENTS

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

CATEGORY DATA

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
ⓒ Copyright Global Information, Inc. All rights reserved.
PC버전 보기