필리핀의 미용 및 퍼스널케어 시장 규모는 2024년도 소매수량·금액 모두 건전한 성장을 기록했습니다. 지방에서는 근대적인 식료품 소매점의 개발에 의해 새로운 소비자가 늘어나고 있습니다. 또, 필리핀에서는 신용 시설에의 액세스가 용이하게 되었기 때문에 소비자의 구매력도 높아지고 있습니다.
이 보고서는 필리핀의 미용과 개인 관리를 분석하고 예측한 시장 조사 보고서입니다.
대상 제품 : 베이비 및 어린이용 제품, 목욕 및 샤워, 컬러 화장품, 데오드란트, 탈모제, 피부 화장품 미용 및 퍼스널케어, 향수, 헤어 케어, 매스 미용 및 퍼스널케어 A, 남성용 미용, 오랄 케어, 오랄 케어(전동 칫솔 제외), 프리미엄 미용 및 퍼스널케어, 프레스티지 미용 및 퍼스널케어, 스킨 케어, 선 케어
데이터 범위 : 시장 규모(분석 및 예측), 기업 점유율, 브랜드 점유율, 유통 데이터
이 보고서를 구입하는 이유
미용 및 퍼스널케어 시장의 상세한 파악
성장분야를 특정하고 변화를 촉진하는 요인을 특정
경쟁 환경, 시장의 주요 기업, 주요 브랜드를 이해
5년간의 예측을 이용하여 시장이 어떻게 발전할 것으로 예측되는지를 평가
Euromonitor International은 시장 조사 보고서, 비즈니스 참고서, 온라인 정보 시스템 출판에서 50년 이상의 실적을 보유하고 있습니다. 런던, 시카고, 싱가포르, 상하이, 빌뉴스, 두바이, 케이프타운, 산티아고, 시드니, 도쿄, 벵갈루루, 상파울루, 서울, 홍콩, 뒤셀도르프, 멕시코시티에 지사를 두고 100개국에 애널리스트 네트워크를 보유한 유로모니터 인터내셔널은 다양한 시장에 대한 이해와 독보적인 역량을 바탕으로 정보에 기반한 전략 계획을 수립할 수 있는 신뢰할 수 있는 정보 자료를 개발할 수 있습니다.
목차
목차 및 표 목록
주요 요약
시장 데이터
면책사항
출처
필리핀의 매스 뷰티와 개인 관리
주요 데이터 결과
발전(2024년)
도시화가 매스 부문의 개발을 촉진
매스 부문은 저렴한 가격으로 다기능 제품을 제공
다국적 기업이 매스 부문을 지배
전망과 기회
매스 미용 및 퍼스널케어 제품의 전망은 양호
인플루언서 마케팅은 매스브랜드에 있어서 중요한 전략인 계속
복수의 카테고리에 걸쳐 혁신적인 포맷이 등장
카테고리 데이터
필리핀의 프리미엄 뷰티와 퍼스널케어
주요 데이터 결과
발전(2024년)
도시화가 프리미엄 부문의 성장을 지지
전통적인 고급 브랜드는 프리미엄 부문의 리더로 계속
소비자는 새로운 프리미엄 브랜드를 탐구하는 것에 열심
전망과 기회
여행 기회 증가에 의해 고급품 수요가 증가
프리미엄 채널에서 소매 전자상거래의 발전
프리미엄 부문에서 인기를 유지하는 상표 등록된 독점적 성분
카테고리 데이터
필리핀의 아기 및 어린이용 제품
주요 데이터 결과
발전(2024년)
가족에 초점을 맞추고 아기와 어린이를 위한 제품을 지원
경쟁 구도는 비교적 통합
할인이 격화하는 가운데, 슈퍼마켓이 유통을 리드
전망과 기회
다기능 제품은 소비자에게 지지
아기·아이용품 전문 소매업이 지위를 확대
유기농과 천연 성분은 제품 개발에 중요한 의미
카테고리 데이터
필리핀의 목욕 및 샤워
주요 데이터 결과
발전(2024년)
위생과 미관을 중시하고 있기 때문에 목욕 및 샤워는 인기
다국적 기업은 버스와 샤워로 강한 지위를 구축
버스 용품이나 샤워 용품의 구입은 식료품 채널에 집중
전망과 기회
보다 건강하고 활동적인 라이프 스타일이 입욕과 샤워의 보급을 촉진
미백 효과와 보습 효과는 여성 사이에서 인기 지속
보다 지속 가능한 포맷에 대한 관심 증가
카테고리 데이터
필리핀 컬러 화장품
주요 데이터 결과
발전(2024년)
사교적인 라이프 스타일과 자기 표현으로의 이행에 의해 컬러 화장품 수요가 증가
현지 브랜드는 경쟁 구도에 있어서 큰 우위성 구축
미용 전문점이 컬러 화장품의 유통을 리드
전망과 기회
역동적인 성장은 온라인 컨텐츠 크리에이터와 인플루언서의 역할별 지원
이동성과 접근성이 이동 중에 라이프 스타일을 추진
컬러 화장품에서는 다기능 트렌드가 앞으로도 주류 역할
카테고리 데이터
필리핀의 데오드란트
주요 데이터 결과
발전(2024년)
기온 상승과 현대의 라이프 스타일이 견조한 수요를 지지
프로모션 활동은 시장 리더의 가치 제안을 강화
종래의 점포형 소매업체는 소매 E-Commerce와의 경쟁에 직면
전망과 기회
지속성과 향기가 뛰어난 데오드란트는 성장의 기회
유기농 데오드란트는 필리핀 문화의 중요한 일부인 계속
미용 관련 성분의 통합과 인체 공학에 근거한 포맷의 확대
카테고리 데이터
필리핀의 제모제
주요 데이터 결과
발전(2024년)
탈모제가 과제에 직면해, 성과는 즉각적
기업이가 주목을 받고 있는 가운데, 다국적 기업이 리드
탈모제의 저렴한 가격은 온라인 소매업체에게 기회 창출
전망과 기회
탈모제/블리치제의 인기가 더욱 저하되어, 탈모제의 전망은 약해집니다.
유기농 트렌드가 피부 친화적인 새로운 처방을 제공
기술 진보 중 탈모제의 과제
카테고리 데이터
필리핀 향수
주요 데이터 결과
발전(2024년)
사교적인 라이프 스타일과 저렴한 옵션이 향수에 대한 관심 증대
중저소득층의 소비자가 매스프레그랑스 수요를 견인
오프라인 매장형 소매업체는 향수 브랜드에 있어서 불가결
전망과 기회
향수에는 더욱 역동적인 퍼포먼스가 기대됩니다.
매스 프래그런스의 유통 확대별 카테고리 개발의 지원
오드 팔팜은 습기에 대한 내성이 높다고 생각되고 있기 때문에 앞으로도 인기있는 선택지로 계속 될 것으로 예측됩니다.
카테고리 데이터
필리핀의 헤어 케어
주요 데이터 결과
발전(2024년)
기온 상승과 액티브한 라이프 스타일에 의해 헤어 케어의 사용 증가
다국적 기업이 헤어케어 분야에서 선두를 유지
종래의 채널은 전자상거래 소매업체에게 뒤쳐졌습니다.
전망과 기회
헤어 케어 카테고리의 밝은 전망
헤어 케어의 트렌드의 톱 솔루션, 볼륨과 두께
드라이 헤어 스프레이와 소형 리필용 제품이 인기를 모을 것으로 예상
카테고리 데이터
필리핀의 남성 그루밍
주요 데이터 결과
발전(2024년)
전통적인 규범이나 습관의 진화에 수반해, 남성의 그루밍은 건전하게 성장
경쟁이 격화하는 중에서도 시장 리더는 회복력을 유지
필리핀의 디지털화는 소매 E-Commerce의 성장을 지지
전망과 기회
맨즈 그루밍의 다이나믹한 전망
남성의 스킨 케어에서는 밝기와 미백의 기능이 계속 중요
추가 카테고리 횡단적인 개발이 기대
카테고리 데이터
필리핀의 구강 관리
주요 데이터 결과
발전(2024년)
구강 위생과 미용 요구가 강력한 가치 성장을 지지
Colgate-Palmolive Philippines는 오랄 케어에서 강력한 리더십을 강화
식료품 소매업체는 구강 케어 제품의 유통에 있어서 강한 지위를 차지
전망과 기회
구강 케어 수요 증가에 수반하는 다이나믹한 성장
국내 여행은 구강 케어를 더욱 촉진
천연으로 지속 가능한 원료와 제품에 중점을 둔 구강 관리
카테고리 데이터
필리핀의 스킨케어
주요 데이터 결과
발전(2024년)
사교적이고 액티브한 라이프 스타일이 스킨 케어 수요를 견인
다국적 기업이 주도하는 세분화된 경쟁 구도
건강과 미용 전문가는 스킨케어의 중요한 채널
전망과 기회
필리핀 스킨케어의 밝은 전망
스킨케어 제품의 매출을 늘리는 트렌드 재킹과 소셜 미디어 전략
지속가능성에 대한 노력은 새로운 혁신 창출
카테고리 데이터
필리핀의 선 케어
주요 데이터 결과
발전(2024년)
피부를 지키고 싶다는 강한 생각으로부터, 선스크린 케어는 꾸준히 증가
현지와 해외 선수가 정면에서 서로 경쟁
오프라인과 온라인 채널 간의 치열한 경쟁
전망과 기회
액티브한 라이프 스타일과 여행이 선스크린의 매출 증대
스틱과 화이트닝 효과에 중점을 둔 새로운 혁신
소비자는 자외선 차단제 제품에 한층 더 효과를 기대
카테고리 데이터
KTH
영문 목차
영문목차
Beauty and personal in the Philippines continued to register healthy retail volume and value growth in 2024. Consumption picked up on the previous year due to lifestyle changes and easing inflationary pressures. Middle income groups are growing in the Philippine's alongside urbanisation, with provincial areas attracting new consumers through the development of modern grocery retailers. Consumer purchasing power has also increased in the Philippines due to easier access to credit facilities. As u...
Euromonitor International's Beauty and Personal Care in Philippines report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2020-2024, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2029 illustrate how the market is set to change.
Product coverage: Baby and Child-specific Products, Bath and Shower, Colour Cosmetics, Deodorants, Depilatories, Dermocosmetics Beauty and Personal Care, Fragrances, Hair Care, Mass Beauty and Personal Care, Men's Grooming, Oral Care, Oral Care Excl Power Toothbrushes, Premium Beauty and Personal Care, Prestige Beauty and Personal Care, Skin Care, Sun Care.
Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.
Why buy this report?
Get a detailed picture of the Beauty and Personal Care market;
Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.
Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.
TABLE OF CONTENTS
List Of Contents And Tables
EXECUTIVE SUMMARY
Beauty and personal care in 2024: The big picture
2024 key trends
Competitive landscape
Retail developments
What next for beauty and personal care?
MARKET DATA
Table 1 Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2019-2024
Table 2 Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 3 GBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2024
Table 4 NBO Company Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2020-2024
Table 5 LBN Brand Shares of Beauty and Personal Care: % Value 2021-2024
Table 6 Penetration of Private Label in Beauty and Personal Care by Category: % Value 2019-2024
Table 7 Distribution of Beauty and Personal Care by Format: % Value 2019-2024
Table 8 Distribution of Beauty and Personal Care by Format and Category: % Value 2024
Table 9 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: Value 2024-2029
Table 10 Forecast Sales of Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2024-2029
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources
MASS BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE PHILIPPINES
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Urbanisation drives development of mass segment
Mass segment delivers affordable and multifunctional products
Multinational players dominate the mass segment
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Strong outlook for mass beauty and personal care products
Influencer marketing to remain a key strategy for mass brands
Innovative formats will emerge across multiple categories
CATEGORY DATA
Table 11 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2019-2024
Table 12 Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 13 NBO Company Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2020-2024
Table 14 LBN Brand Shares of Mass Beauty and Personal Care: % Value 2021-2024
Table 15 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: Value 2024-2029
Table 16 Forecast Sales of Mass Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2024-2029
PREMIUM BEAUTY AND PERSONAL CARE IN THE PHILIPPINES
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Urbanisation supports growth of premium segment
Traditional luxury brands remain leaders in premium segment
Consumers are keen to explore new premium brands
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Growing demand for premium goods accentuated by more travel occasions
Retail e-commerce develops in the premium channel
Trademarked and exclusive ingredients to remain popular in the premium segment
CATEGORY DATA
Table 17 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2019-2024
Table 18 Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2019-2024
Table 19 NBO Company Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2020-2024
Table 20 LBN Brand Shares of Premium Beauty and Personal Care: % Value 2021-2024
Table 21 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: Value 2024-2029
Table 22 Forecast Sales of Premium Beauty and Personal Care by Category: % Value Growth 2024-2029
BABY AND CHILD-SPECIFIC PRODUCTS IN THE PHILIPPINES
KEY DATA FINDINGS
2024 DEVELOPMENTS
Family focus supports baby and child-specific products