DTC(Direct to Consumer) 검사 산업 : 세계 시장
Direct-to-Consumer Testing Industry: Global Markets
상품코드 : 1487489
리서치사 : BCC Research
발행일 : 2024년 05월
페이지 정보 : 영문 81 Pages
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한글목차

세계의 DTC(Direct to Consumer) 검사 시장 규모는 2023년 16억 달러에서 예측 기간 중 CAGR 12.5%로 추이하며, 2029년에는 32억 달러에 달할 것으로 예측되고 있습니다.

유전자 DTC 검사 부문은 2023년 13억 달러에서 CAGR 12.7%로 추이하며, 2029년에는 27억 달러에 달할 것으로 예측되고 있습니다. 또한 마이크로바이옴 DTC 검사 부문은 2023년 513억 달러에서 CAGR 13.7%로 추이하며, 2029년에는 1,095억 달러에 달할 것으로 예측되고 있습니다.

세계의 DTC(Direct to Consumer) 검사 시장을 조사했으며, 시장 개요, 시장 영향요인 및 시장 기회의 분석, 신규 기술 및 기술개발의 동향, 특허 동향, 시장 규모의 추이·예측, 각종 구분·지역별 상세 분석, 경쟁 구도, 주요 기업의 개요 등을 정리하여 전해드립니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 개요

제3장 시장 역학

제4장 신규 기술과 개발

제5장 시장 세분화 분석

제6장 경쟁 정보

제7장 DTC(Direct to Consumer) 검사에서의 지속가능성 : ESG 관점

제8장 부록

KSA
영문 목차

영문목차

The global market for direct-to-consumer (DTC) testing is estimated to increase from $1.6 billion in 2023 to reach $3.2 billion by 2029, at a compound annual growth rate (CAGR) of 12.5% from 2024 through 2029.

The genetic DTC tests market for DTC testing is estimated to increase from $1.3 billion in 2023 to reach $2.7 billion by 2029, at a CAGR of 12.7% from 2024 through 2029.

The microbiome DTC tests market for DTC testing is estimated to increase from $51.3 billion in 2023 to reach $109.5 billion by 2029, at a CAGR of 13.7% from 2024 through 2029.

Report Scope

The current report provides detailed information about the direct-to-consumer (DTC) testing market. The report provides market projections for 2029 and market share for key market players. It details the market size of DTC testing based on test types, applications and distribution channels. Based on the test type, the DTC testing market is segmented into genetic DTC tests, biomarker-based DTC tests and microbiome DTC tests. The report excludes at-home pregnancy tests, fertility tests and COVID-19 tests. Provider-dependent at-home tests also are not included in this report. The report is segmented into health and wellness testing, ancestry and genealogy testing, carrier screening, disease risk assessment, pharmacogenetic testing, whole genome sequence-based DTC testing and other DTC tests based on application. Based on the distribution channel, the market is categorized into online and retail.

Report Includes

Table of Contents

Chapter 1 Executive Summary

Chapter 2 Market Overview

Chapter 3 Market Dynamics

Chapter 4 Emerging Technologies and Developments

Chapter 5 Market Segmentation Analysis

Chapter 6 Competitive Intelligence

Chapter 7 Sustainability in Direct-to-Consumer Testing: ESG Perspective

Chapter 8 Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
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