Direct-to-Consumer Testing Industry: Global Markets
상품코드:1487489
리서치사:BCC Research
발행일:2024년 05월
페이지 정보:영문 81 Pages
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세계의 DTC(Direct to Consumer) 검사 시장 규모는 2023년 16억 달러에서 예측 기간 중 CAGR 12.5%로 추이하며, 2029년에는 32억 달러에 달할 것으로 예측되고 있습니다.
유전자 DTC 검사 부문은 2023년 13억 달러에서 CAGR 12.7%로 추이하며, 2029년에는 27억 달러에 달할 것으로 예측되고 있습니다. 또한 마이크로바이옴 DTC 검사 부문은 2023년 513억 달러에서 CAGR 13.7%로 추이하며, 2029년에는 1,095억 달러에 달할 것으로 예측되고 있습니다.
세계의 DTC(Direct to Consumer) 검사 시장을 조사했으며, 시장 개요, 시장 영향요인 및 시장 기회의 분석, 신규 기술 및 기술개발의 동향, 특허 동향, 시장 규모의 추이·예측, 각종 구분·지역별 상세 분석, 경쟁 구도, 주요 기업의 개요 등을 정리하여 전해드립니다.
목차
제1장 주요 요약
시장 전망
조사 범위
시장 개요
제2장 시장 개요
개요
PESTEL 분석
Porter's Five Forces 분석
업계에서 경쟁
규제 상황
미국
유럽
아시아태평양
기타 지역
제3장 시장 역학
시장 역학
시장 촉진요인
소비자와 의사 의식의 향상
유전자 배열 해석의 비용 하락
시장 억제요인
규제 가이드라인의 결여
결과의 부정확성
시장 기회
신흥 경제국
시장이 해결해야 할 과제
윤리와 데이터 프라이버시 문제
제4장 신규 기술과 개발
신기술
유전자 배열 해석의 진보
디지털화
AI
특허 분석
특허 : 기업별
제5장 시장 세분화 분석
부문별 내역
시장 분석 : 검사 유형별
유전자 DTC 검사
바이오마커 기반 DTC 검사
마이크로바이옴 DTC 검사
시장 분석 : 용도별
건강·웰니스
조상·계보
질병 리스크 평가
캐리어 스크리닝
약리유전학적 검사
전게놈 배열에 기반한 DTC 검사
기타
시장 분석 : 유통 채널별
온라인
소매
지역적 내역
시장 분석 : 지역별
북미
유럽
아시아태평양
기타 지역
제6장 경쟁 정보
시장 분석
주요 기업
전략 분석
제7장 DTC(Direct to Consumer) 검사에서의 지속가능성 : ESG 관점
ESG : 개요
DTC 검사 업계에서의 지속가능성 : ESG 관점
주요 ESG상 문제
DTC 검사 업계의 ESG 퍼포먼스 분석
BCC에 의한 결론
제8장 부록
조사 방법
전시
두자어
기업 개요
23ANDME INC.
ANCESTRY
GENETIC TECHNOLOGIES LTD.
EVERLYWELL INC.
LABORATORY CORPORATION OF AMERICA HOLDINGS
MAPMYGENOME
MICROBIOME LABS
MYHERITAGE LTD.
QUEST DIAGNOSTICS INC.
VIOME LIFE SCIENCES INC.
KSA
영문 목차
영문목차
The global market for direct-to-consumer (DTC) testing is estimated to increase from $1.6 billion in 2023 to reach $3.2 billion by 2029, at a compound annual growth rate (CAGR) of 12.5% from 2024 through 2029.
The genetic DTC tests market for DTC testing is estimated to increase from $1.3 billion in 2023 to reach $2.7 billion by 2029, at a CAGR of 12.7% from 2024 through 2029.
The microbiome DTC tests market for DTC testing is estimated to increase from $51.3 billion in 2023 to reach $109.5 billion by 2029, at a CAGR of 13.7% from 2024 through 2029.
Report Scope
The current report provides detailed information about the direct-to-consumer (DTC) testing market. The report provides market projections for 2029 and market share for key market players. It details the market size of DTC testing based on test types, applications and distribution channels. Based on the test type, the DTC testing market is segmented into genetic DTC tests, biomarker-based DTC tests and microbiome DTC tests. The report excludes at-home pregnancy tests, fertility tests and COVID-19 tests. Provider-dependent at-home tests also are not included in this report. The report is segmented into health and wellness testing, ancestry and genealogy testing, carrier screening, disease risk assessment, pharmacogenetic testing, whole genome sequence-based DTC testing and other DTC tests based on application. Based on the distribution channel, the market is categorized into online and retail.
Report Includes
21 data tables and 42 additional tables
Analysis of the global market landscape of direct-to-consumer (DTC) testing industry
Analyses of the global market trends, with market revenue data for 2022, estimates for 2023, forecasts for 2024, and projected CAGRs through 2029
Estimate of the current market size and revenue prospects, along with a market share analysis by test type, application, distribution channel and region
Facts and figures pertaining to the market dynamics, current and emerging technologies, regulations, and the expected impact of macroeconomic factors
An analysis of patents related to DTC
Overview of sustainability trends and ESG developments in the industry, with a focus on consumer attitudes, companies' ESG score rankings and their ESG practices
An analysis of the industry structure, including companies' market shares, M&A activity, and venture funding
Company profiles of major players within the industry, including Ancestry, 23andMe Inc., Laboratory Corporation of America Holdings, Quest Diagnostics Inc., and MyHeritage Ltd.
Table of Contents
Chapter 1 Executive Summary
Market Outlook
Scope of Report
Market Summary
Chapter 2 Market Overview
Overview
PESTEL Analysis
Porter's 5 Forces Analysis
Bargaining Power of Buyers
Bargaining Power of Suppliers
Potential of New Entrants
Threat of Substitutes
Competition in the Industry
Regulatory Landscape
U.S.
Europe
Asia-Pacific
Rest of the World
Chapter 3 Market Dynamics
Market Dynamics
Market Drivers
Rising Consumer and Physician Awareness
Decreasing Costs of Genetic Sequencing
Market Restraints
Lack of Regulatory Guidelines
Inaccuracy of Results
Market Opportunities
Emerging Economies
Market Challenges
Ethical and Data Privacy Issues
Chapter 4 Emerging Technologies and Developments
Emerging Technologies
Advances in Gene Sequencing
Digitalization
Artificial Intelligence
Patent Analysis
Patents, by Company
Chapter 5 Market Segmentation Analysis
Segmental Breakdown
Market Analysis, by Test Type
Genetic DTC Tests
Biomarker-based DTC Tests
Microbiome DTC Tests
Market Breakdown, by Application
Health and Wellness Testing
Ancestry and Genealogy Testing
Disease Risk Assessment
Carrier Screening
Pharmacogenetic Testing
Whole Genome Sequence-based DTC Testing
Other DTC Tests
Market Breakdown, by Distribution Channel
Online Channel
Retail Channels
Geographic Breakdown
Market Analysis, by Region
North America
Europe
Asia-Pacific
Rest of the World
Chapter 6 Competitive Intelligence
Market Analysis
Top Players
Strategic Analysis
Chapter 7 Sustainability in Direct-to-Consumer Testing: ESG Perspective
Introduction to ESG
Sustainability in Direct-to-Consumer (DTC) Testing Industry: An ESG Perspective