자가 검사 시장 : 제품 유형별, 용도 유형별, 샘플 유형별, 검사 유형별, 유통 채널별, 지역별 - 시장 규모, 점유율, 전망, 기회 분석(2025-2032년)
Self-Testing Market, by Product Type, by Application Type, by Sample Type, by Test Type, by Distribution Channel, and by Region - Size, Share, Outlook, and Opportunity Analysis, 2025 - 2032
상품코드 : 1705624
리서치사 : Coherent Market Insights
발행일 : 2025년 03월
페이지 정보 : 영문
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한글목차

세계의 자가 검사 시장은 2025년에 234억 9,000만 달러로 추정되고, 2032년에는 426억 7,000만 달러에 이를 것으로 예측되며, 2025-2032년 연평균 성장률(CAGR) 8.9%로 성장할 전망입니다.

보고 범위 보고서 세부정보
기준 연도 2024년 시장 규모(2025년) 234억 9,000만 달러
실적 데이터 2020-2024년 예측 기간 2025-2032년
예측 기간 CAGR(2025-2032년) : 8.90% 가치 예측(2032년) 426억 7,000만 달러
그림. 자가 검사 지역별 시장 점유율(%)(2025년)
Self-Testing Market-IMG1

자가 검사는 다양한 질병을 확인하거나 진단하기 위해 집에서 수행할 수 있는 절차입니다. 홈 테스트, 앳 홈 테스트, 매장(OTC) 테스트라는 용어도 있습니다. 바이러스 감염 가능성을 줄이고 모든 사람을 보호하기 위해 자가 검사는 백신 접종, 마스킹, 물리적 분리 등 많은 위험 감소 전략 중 하나로 이용할 수도 있습니다. 자가 검사 덕분에 환자와 그 상태를 파악하고 추적하고 치료하기 위한 새로운 방법이 가능해지고 있습니다. 이러한 검사 키트는 급성 감염증 진단에서부터 만성 질환 치료, 잠재적인 건강 문제의 특정에 이르기까지 예방과 건강을 위한 연속적인 이니셔티브의 구성 요소로 작성되고 있습니다. 이러한 검사는 포도당 모니터링, 비타민 및 미네랄 결핍 검사, 호르몬 검사, 임신 검사 등 다양한 목적으로 사용됩니다. 시장 주요 기업들은 코로나19와 같은 신흥 질병과 감염병에 대한 새로운 자가 검사 키트 개발 및 출시에 주력하고 있습니다.

예를 들어, 2021년 7월 12일, 미국의 다국적 의료기기 및 의료기관인 Abbott는 증상이 유무에 관계없이 성인 및 어린이의 SARS-CoV-2 바이러스를 검출하기 위한 Panbio COVID-19 Antigen Self-Test의 출시를 발표했습니다.

시장 역학

세계의 자가 검사 시장에서 사업을 전개하는 주요 기업은 제품의 발매 및 승인에 주력하고 있으며, 이는 예측 기간 중 세계의 자가 검사 시장 성장을 가속할 것으로 예측됩니다. 예를 들어 2021년 4월 변혁을 가져올 혁신적인 감염병 검사 키트 개발 및 상업화에 주력하는 의료 기술 기업인 Lucira Health는 캐나다 보건부가 이 회사의 LUCIRA CHECK IT COVID-19 검사 키트를 승인했다고 발표했습니다. LUCIRA CHECKIT 코로나19 검사 키트는 증상 유무에 관계없이 캐나다 보건부가 승인한 첫 자가 검사 키트입니다.

본 시험의 주요 특징

목차

제1장 조사의 목적 및 전제조건

제2장 시장 전망

제3장 세계의 자가 검사 시장 인사이트

제4장 세계의 자가 검사 시장 : 코로나 바이러스(COVID-19) 유행의 영향

제5장 세계의 자가 검사 시장 : 제품 유형별(2020-2032년)

제6장 세계의 자가 검사 시장 : 용도 유형별(2020-2032년)

제7장 세계의 자가 검사 시장 : 샘플 유형별(2020-2032년)

제8장 세계의 자가 검사 시장 : 검사 유형별(2020-2032년)

제9장 세계의 자가 검사 시장 : 유통 채널별(2020-2032년)

제10장 세계의 자가 검사 시장 : 지역별(2020-2032년)

제11장 기업 프로파일

제12장 분석가 추천

제13장 섹션

AJY
영문 목차

영문목차

Global Self-Testing Market is estimated to be valued at USD 23.49 Bn in 2025 and is expected to reach USD 42.67 Bn by 2032, growing at a compound annual growth rate (CAGR) of 8.9% from 2025 to 2032.

Report Coverage Report Details
Base Year: 2024 Market Size in 2025: USD 23.49 Bn
Historical Data for: 2020 To 2024 Forecast Period: 2025 To 2032
Forecast Period 2025 to 2032 CAGR: 8.90% 2032 Value Projection: USD 42.67 Bn
Figure. Self-Testing Market Share (%), By Region 2025
Self-Testing Market - IMG1

A self-test is a procedure that can be carried out at home to identify or diagnose a variety of illnesses. The terms home test, at-home test, and over-the-counter (OTC) test are also used to describe it. In order to protect everyone by reducing the likelihood of viral transmission, self-tests can also be used as one of many risk-reduction strategies, such as vaccination, masking, and physical separation. New methods for identifying, tracking, and treating patients and their conditions are being made possible thanks to self-testing. These testing kits are being created as a component of a continuum of preventative and wellness initiatives, from the diagnosis of acute infections to the treatment of chronic conditions to the identification of potential health issues. These tests are used for a variety of purposes, including glucose monitoring, checking for vitamin and mineral deficiencies, hormone testing, checking for pregnancy, and other things. Key market players are focusing on developing and launching new self-test kits for emerging diseases and infections such as the COVID-19.

For instance, on July 12, 2021, Abbott, an American multinational medical devices and health care company announced the launch of Panbio COVID-19 Antigen Self-Test for the detection of the SARS-CoV-2 virus in adults and children with or without symptoms.

Market Dynamics

Major companies operating in the global self-testing market are focused on product launches or approvals, which is expected to drive the market growth of global self-testing market over the forecast period. For instance, in April 2021, Lucira Health, Inc., a medical technology company focused on the development and commercialization of transformative and innovative infectious disease test kits, announced that Health Canada approved the company's LUCIRA CHECK IT COVID-19 test kit. The LUCIRA CHECK IT COVID-19 test kit is the first Health Canada-approved self-test for people with or without symptoms.

Key features of the study:

Detailed Segmentation:

Table of Contents

1. Research Objectives and Assumptions

2. Market Purview

3. Global Self-Testing Market Insights

4. Global Self-Testing Market- Impact of Coronavirus (COVID-19) Pandemic

5. Global Self-Testing Market, By Product Type, 2020 - 2032 (US$ Billion)

6. Global Self-Testing Market, By Application Type, 2020 - 2032 (US$ Billion)

7. Global Self-Testing Market, By Sample Type, 2020 - 2032 (US$ Billion)

8. Global Self-Testing Market, By Test Type, 2020 - 2032, (US$ Bn)

9. Global Self-Testing Market, By Distribution Channel, 2020 - 2032, (US$ Bn)

10. Global Self-Testing Market, By Region, 2020 - 2032, (US$ Bn)

11. Company Profiles

12. Analyst Recommendation

13. Section

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
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