자가 검사 시장 : 제품 유형별, 용도 유형별, 샘플 유형별, 검사 유형별, 유통 채널별, 지역별 - 시장 규모, 점유율, 전망, 기회 분석(2025-2032년)
Self-Testing Market, by Product Type, by Application Type, by Sample Type, by Test Type, by Distribution Channel, and by Region - Size, Share, Outlook, and Opportunity Analysis, 2025 - 2032
상품코드:1705624
리서치사:Coherent Market Insights
발행일:2025년 03월
페이지 정보:영문
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한글목차
세계의 자가 검사 시장은 2025년에 234억 9,000만 달러로 추정되고, 2032년에는 426억 7,000만 달러에 이를 것으로 예측되며, 2025-2032년 연평균 성장률(CAGR) 8.9%로 성장할 전망입니다.
보고 범위
보고서 세부정보
기준 연도
2024년
시장 규모(2025년)
234억 9,000만 달러
실적 데이터
2020-2024년
예측 기간
2025-2032년
예측 기간 CAGR(2025-2032년) :
8.90%
가치 예측(2032년)
426억 7,000만 달러
그림. 자가 검사 지역별 시장 점유율(%)(2025년)
자가 검사는 다양한 질병을 확인하거나 진단하기 위해 집에서 수행할 수 있는 절차입니다. 홈 테스트, 앳 홈 테스트, 매장(OTC) 테스트라는 용어도 있습니다. 바이러스 감염 가능성을 줄이고 모든 사람을 보호하기 위해 자가 검사는 백신 접종, 마스킹, 물리적 분리 등 많은 위험 감소 전략 중 하나로 이용할 수도 있습니다. 자가 검사 덕분에 환자와 그 상태를 파악하고 추적하고 치료하기 위한 새로운 방법이 가능해지고 있습니다. 이러한 검사 키트는 급성 감염증 진단에서부터 만성 질환 치료, 잠재적인 건강 문제의 특정에 이르기까지 예방과 건강을 위한 연속적인 이니셔티브의 구성 요소로 작성되고 있습니다. 이러한 검사는 포도당 모니터링, 비타민 및 미네랄 결핍 검사, 호르몬 검사, 임신 검사 등 다양한 목적으로 사용됩니다. 시장 주요 기업들은 코로나19와 같은 신흥 질병과 감염병에 대한 새로운 자가 검사 키트 개발 및 출시에 주력하고 있습니다.
예를 들어, 2021년 7월 12일, 미국의 다국적 의료기기 및 의료기관인 Abbott는 증상이 유무에 관계없이 성인 및 어린이의 SARS-CoV-2 바이러스를 검출하기 위한 Panbio COVID-19 Antigen Self-Test의 출시를 발표했습니다.
시장 역학
세계의 자가 검사 시장에서 사업을 전개하는 주요 기업은 제품의 발매 및 승인에 주력하고 있으며, 이는 예측 기간 중 세계의 자가 검사 시장 성장을 가속할 것으로 예측됩니다. 예를 들어 2021년 4월 변혁을 가져올 혁신적인 감염병 검사 키트 개발 및 상업화에 주력하는 의료 기술 기업인 Lucira Health는 캐나다 보건부가 이 회사의 LUCIRA CHECK IT COVID-19 검사 키트를 승인했다고 발표했습니다. LUCIRA CHECKIT 코로나19 검사 키트는 증상 유무에 관계없이 캐나다 보건부가 승인한 첫 자가 검사 키트입니다.
본 시험의 주요 특징
본 보고서는 세계 자가 검사 시장의 상세한 분석, 2024년을 기준 연도로 한 예측 기간(2025-2032년) 시장 규모를 제공합니다.
다른 부문에 걸친 잠재적인 수익 기회를 해명해, 이 시장의 매력적인 투자 제안 매트릭스를 해설했습니다.
또한 시장 성장 촉진요인, 억제요인, 기회, 신제품 발매 및 승인, 시장 동향, 지역별 전망, 주요 기업이 채용하는 경쟁 전략 등에 관한 중요한 인사이트도 제공합니다.
본 보고서에서는 세계 자가 검사 시장의 주요 기업 프로파일을 기업 하이라이트, 제품 포트폴리오, 주요 하이라이트, 재무 실적, 시장 전략 등의 파라미터에 근거하여 제공합니다.
이 보고서의 인사이트를 통해 마케팅 담당자 및 기업의 경영진이, 장래의 제품 발매, 유형 업그레이드, 시장 확대, 마케팅 전술에 관한 정보에 근거한 의사 결정을 실시하는 것을 가능하게 할 것입니다.
이 조사 보고서는 투자자, 공급업체, 제품 제조업체, 유통업체, 신규 참가자, 재무 분석가 등이 업계의 다양한 이해 관계자를 대상으로합니다.
이해관계자는 세계의 자가 검사 시장 분석에 사용되는 다양한 전략 매트릭스를 통해 의사 결정이 용이해집니다.
목차
제1장 조사의 목적 및 전제조건
조사 목적
전제조건
약어
제2장 시장 전망
보고서 설명
시장 정의 및 범위
주요 요약
시장 기회 맵
제3장 세계의 자가 검사 시장 인사이트
성장 촉진요인
시장 동향
주요 발전
제품 출시 및 승인
규제 시나리오
인수, 협업 및 파트너십 시나리오
Porter's Five Forces 분석
PEST 분석
브랜드 분석
가격 분석
제4장 세계의 자가 검사 시장 : 코로나 바이러스(COVID-19) 유행의 영향
경제에 미치는 영향
COVID-19 역학
자가 검사 키트에 대한 영향
제5장 세계의 자가 검사 시장 : 제품 유형별(2020-2032년)
키트
자가 검사 장치
제6장 세계의 자가 검사 시장 : 용도 유형별(2020-2032년)
혈당 검사
임신 검사
폐기능 검사
요로 감염증 검사
성감염증(STI) 검사
유전자 검사
비타민 검사 및 미네랄 결핍 검사
COVID-19 검사
알레르기 검사
위장 스크리닝
호르몬 검사
식품과민증 검사
기타(감염증 검사 등)
제7장 세계의 자가 검사 시장 : 샘플 유형별(2020-2032년)
혈액 샘플
타액 샘플
비강 샘플
대변 샘플
소변 샘플
기타(질 스와브 샘플 및 호기 샘플)
제8장 세계의 자가 검사 시장 : 검사 유형별(2020-2032년)
임상 검사
포인트 오브 케어 검사 및 재택 케어 검사
제9장 세계의 자가 검사 시장 : 유통 채널별(2020-2032년)
오프라인
온라인
제10장 세계의 자가 검사 시장 : 지역별(2020-2032년)
북미
라틴아메리카
유럽
아시아태평양
중국
인도
일본
호주
한국
ASEAN
기타 아시아태평양
중동
GCC
이스라엘
기타 중동
아프리카
남아프리카
중앙 아프리카
북아프리카
제11장 기업 프로파일
Becton, Dickinson and Company
회사의 하이라이트
제품 포트폴리오
주요 하이라이트
재무 실적
시장 전략
Abbott
회사의 하이라이트
제품 포트폴리오
주요 하이라이트
재무 실적
시장 전략
ACCESS BIO
CELLTRION INC.
Siemens Healthcare GmbH
ACON Laboratories, Inc.
ARKRAY, Inc
F. Hoffmann-La Roche Ltd.
OraSure Technologies Inc.
Quest Diagnostics
Bionime Corporation
Btnx Inc.
iHealth Labs Inc.
True Diagnostics Inc.
InBios International, Inc.(USA)
제12장 분석가 추천
운명의 원
애널리스트의 견해
일관성 있는 기회 맵
제13장 섹션
참고문헌
조사 방법
AJY
영문 목차
영문목차
Global Self-Testing Market is estimated to be valued at USD 23.49 Bn in 2025 and is expected to reach USD 42.67 Bn by 2032, growing at a compound annual growth rate (CAGR) of 8.9% from 2025 to 2032.
Report Coverage
Report Details
Base Year:
2024
Market Size in 2025:
USD 23.49 Bn
Historical Data for:
2020 To 2024
Forecast Period:
2025 To 2032
Forecast Period 2025 to 2032 CAGR:
8.90%
2032 Value Projection:
USD 42.67 Bn
Figure. Self-Testing Market Share (%), By Region 2025
A self-test is a procedure that can be carried out at home to identify or diagnose a variety of illnesses. The terms home test, at-home test, and over-the-counter (OTC) test are also used to describe it. In order to protect everyone by reducing the likelihood of viral transmission, self-tests can also be used as one of many risk-reduction strategies, such as vaccination, masking, and physical separation. New methods for identifying, tracking, and treating patients and their conditions are being made possible thanks to self-testing. These testing kits are being created as a component of a continuum of preventative and wellness initiatives, from the diagnosis of acute infections to the treatment of chronic conditions to the identification of potential health issues. These tests are used for a variety of purposes, including glucose monitoring, checking for vitamin and mineral deficiencies, hormone testing, checking for pregnancy, and other things. Key market players are focusing on developing and launching new self-test kits for emerging diseases and infections such as the COVID-19.
For instance, on July 12, 2021, Abbott, an American multinational medical devices and health care company announced the launch of Panbio COVID-19 Antigen Self-Test for the detection of the SARS-CoV-2 virus in adults and children with or without symptoms.
Market Dynamics
Major companies operating in the global self-testing market are focused on product launches or approvals, which is expected to drive the market growth of global self-testing market over the forecast period. For instance, in April 2021, Lucira Health, Inc., a medical technology company focused on the development and commercialization of transformative and innovative infectious disease test kits, announced that Health Canada approved the company's LUCIRA CHECK IT COVID-19 test kit. The LUCIRA CHECK IT COVID-19 test kit is the first Health Canada-approved self-test for people with or without symptoms.
Key features of the study:
This report provides an in-depth analysis of the global self-testing market, market size (US$ Billion), and compound annual growth rate (CAGR %) for the forecast period (2025-2032), considering 2024 as the base year
It elucidates potential revenue opportunities across different segments and explains attractive investment proposition matrices for this market
This study also provides key insights about market drivers, restraints, opportunities, new product launches or approval, market trends, regional outlook, and competitive strategies adopted By key players
It profiles key players in the global self-testing market based on the following parameters - company highlights, types portfolio, key highlights, financial performance, and market strategies
Key companies covered as a part of this study include Becton, Dickinson and Company, Abbott, ACCESS BIO, CELLTRION INC., Siemens Healthcare GmbH, ACON Laboratories Inc., ARKRAY, Inc, Hoffmann-La Roche Ltd., OraSure Technologies Inc., Quest Diagnostics, Bionime Corporation, Btnx Inc. iHealth Labs Inc., InBios International, Inc. USA. and True Diagnostics Inc.
Insights from this report would allow marketers and the management authorities of the companies to make informed decisions regarding their future product launches, type up-gradation, market expansion, and marketing tactics
The global self-testing market report caters to various stakeholders in this industry including investors, suppliers, product manufacturers, distributors, new entrants, and financial analysts
Stakeholders would have ease in decision-making through various strategy matrices used in analyzing the global self-testing market
Detailed Segmentation:
Global Self-Testing market, By Product Type
Kits
Self-testing kits
Self-collection kits
Self-testing Devices
Global Self-Testing market, By Application Type
Blood Glucose Testing
Pregnancy Testing
Pulmonary Function Testing
Urinary Tract Infection Testing
Sexually transmitted infections (STIs) Testing
Genetic Testing
Vitamin and Mineral Deficiency Testing
COVID Testing
Allergy Testing
Gastrointestinal Screening
Hormone Testing
Food Sensitivity Testing
Others (Infectious Disease Testing, etc.)
Global Self-Testing market, By Sample Type
Blood Sample
Saliva Sample
Nasal Sample
Stool Sample
Urine Sample
Other Sample (Vaginal Swab Sample and Breathe Sample)
Global Self-Testing market, By Test Type
Laboratory Tests
Point of Care Tests/Homecare Tests
Global Self-Testing market, By Distribution Channel