"수익화 플랫폼은 CSP가 수익을 유지하고 잠재적으로 확장할 수 있도록 새로운 서비스와 가격 옵션을 지원하기 위해 계속 진화할 것으로 보입니다."
이 보고서는 2024-2029년 통신 서비스 제공업체(CSP)의 수익화 플랫폼(MP) 솔루션 및 관련 서비스에 대한 2024-2029년 지출에 대한 예측을 제공합니다. 또한, 벤더와 CSP에 대한 조언도 제공합니다.
이 예측 보고서와 부록은 다음 내용을 제공합니다.
글로벌 수익화 플랫폼 시장의 지출에 대한 6년간의 상세한 예측
3개 주요 용도의 하위 부문 : 파트너 관리, charging, rating & policy 관리, 청구 및 오퍼 작성
2개 딜리버리 유형 : 제품 관련 서비스, 전문 서비스
4개 통신 서비스 : 모바일, IoT, 소비자용 고정, 기업용 고정
8개 지역중유럽 및 동유럽(CEE), 선진 아시아태평양(DVAP), 신흥 아시아태평양(EMAP), 라틴아메리카, 중동 및 북아프리카(MENA), 북미(NA), 사하라 이남 아프리카(SSA), 서유럽(WE).
시장 성장 촉진요인 인사이트와 예측 기간중 지출에 대한 영향
수익화 플랫폼 시장에 영향을 미치는 비즈니스 환경과 지역 역학 분석
상세한 시장의 정의
CSP와 벤더에 대한 조언
LSH
영문 목차
영문목차
"Monetisation platforms will continue to evolve to support new services and pricing options to enable CSPs to maintain, and potentially grow, their revenue."
This report provides forecasts for communications service provider (CSP) spending on monetisation platforms (MP) solutions and related services for 2024-2029. The report also provides recommendations for vendors and CSPs.
This forecast report and the accompanying data annex provide:
a detailed, 6-year worldwide forecast for spending in the monetisation platforms market, split into:
three main application sub-segments: partner management, charging, rating and policy management and billing and offer creation
two delivery types: product-related and professional services
four telecoms services: mobile, IoT, consumer fixed and business fixed
eight geographical regions: Central and Eastern Europe (CEE), developed Asia-Pacific (DVAP), emerging Asia-Pacific (EMAP), Latin America (LATAM), the Middle East and North Africa (MENA), North America (NA), Sub-Saharan Africa (SSA) and Western Europe (WE)
an examination of the market drivers and how they will affect spending during the forecast period
analysis of the business environment and regional dynamics that will influence the monetisation platforms market