세계의 장기 케어 제품 시장 조사 보고서 : 산업 분석, 규모, 점유율, 성장, 동향, 예측(2024-2032년)
Global Organ Care Products Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032
상품코드:1547473
리서치사:Value Market Research
발행일:2024년 07월
페이지 정보:영문 128 Pages
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한글목차
장기 케어 제품 시장의 세계 수요는 2023년 1억 7,485만 달러에서 2032년 약 6억 8,007만 달러의 시장 규모에 도달할 것으로 추정되며, 2024-2032년 조사 기간 동안 16.29%의 CAGR을 기록할 것으로 예상됩니다.
장기 케어 제품은 체외에 있는 장기를 장기간 또는 이식할 때까지 보존하기 위해 고안된 특수 장비입니다. 보존 기간을 연장하는 데 도움이 됩니다. 이러한 제품은 일반적으로 펌프 장치, 보온병 장치, 트롤리 및 작업대, 보존, 사전 컨디셔닝 및 재 컨디셔닝을 위한 도구로 구성됩니다. 기증자의 장기를 적절한 온도에서 보호 및 보존하고 이식 전 장기를 모니터링할 수 있어 의사와 환자 모두에게 유리합니다. 이 보존 방법은 장기를 냉동 보관하거나 인체와 동일한 환경에서 보관하는 등 기존의 장기 보존 방법을 따르고 있습니다.
시장 역학
불건강한 생활 습관의 채택, 만성 심혈관질환의 급속한 증가, 장기 부전, 특히 신부전 발생 증가는 장기 케어 제품 시장을 이끄는 주요 요인 중 일부입니다. 또한 장기 이식 및 보존 부문의 기술 발전, 비만 발생률 증가, 환경 오염 증가도 장기 케어 제품 시장을 촉진할 것입니다. 그러나 장기 이식에 따른 높은 지출, 장기 기증에 대한 불충분 한 지식, 인간 기증자 부족, 장기 기증 및 이식과 관련된 엄격한 법률, 새로운 장기 케어 제품 승인에 걸리는 긴 시간, 진행중인 COVID-19 위기와 같은 요인은 장기 케어 제품 시장의 성장을 저해 할 것으로 예상됩니다.
이 조사 보고서는 Porter's Five Forces 모델, 시장 매력도 분석, 밸류체인 분석을 다루고 있습니다. 이러한 도구는 산업 구조를 명확하게 파악하고 세계 수준에서 경쟁의 매력을 평가하는 데 도움이됩니다. 또한 이러한 도구는 장기 케어 제품 세계 시장에서 각 부문을 포괄적으로 평가할 수 있습니다. 장기 케어 제품 산업의 성장과 동향은 이 조사에 대한 전반적인 접근 방식을 설명합니다.
시장 세분화
장기 케어 제품 시장 보고서의 이 섹션에서는 국가 및 지역별 부문에 대한 자세한 데이터를 제공하여 전략가들이 각 제품 또는 서비스의 대상 고객을 식별하고 향후 기회를 파악할 수 있도록 돕습니다.
지역 분석
이 섹션에서는 북미, 유럽, 아시아태평양, 라틴아메리카, 중동 및 아프리카의 장기 케어 제품 시장의 현재와 미래 수요를 강조하는 지역 전망을 다룹니다. 또한, 모든 주요 지역의 개별 응용 분야에 대한 수요, 추정 및 예측에 초점을 맞추고 있습니다.
요청이 있으시면 저희에게 연락 주시기 바랍니다. 당사의 조사팀은 고객의 요구에 따라 맞춤형 보고서를 제공할 수 있습니다.
목차
제1장 서문
제2장 주요 요약
시장 하이라이트
세계 시장 현황
제3장 장기 케어 제품 - 산업 분석
소개 : 시장 역학
시장 성장 촉진요인
시장 성장 억제요인
시장 기회
업계 동향
Porter's Five Forces 분석
시장 매력 분석
제4장 밸류체인 분석
밸류체인 분석
원자재 분석
원자재 리스트
원자재 제조업체 리스트
주요 원자재 가격 동향
잠재적 바이어 리스트
마케팅 채널
직접 마케팅
간접 마케팅
마케팅 채널 발전 동향
제5장 장기 케어 제품 세계 시장 분석 : 장기 유형별
장기 유형별 개요
장기 유형별 과거·예측 데이터 분석
신장
간
심장
폐
기타
제6장 장기 케어 제품 세계 시장 분석 : 제품 유형별
제품 유형별 개요
제품 유형별 과거·예측 데이터 분석
트롤리
휴대용
제7장 장기 케어 제품 세계 시장 분석 : 지역별
지역별 전망
소개
북미 매출 분석
개요, 실적과 예측
북미 : 부문별
북미 : 국가별
미국
캐나다
멕시코
유럽 매출 분석
개요, 실적과 예측
유럽 : 부문별
유럽 : 국가별
영국
프랑스
독일
이탈리아
러시아
기타 유럽
아시아태평양 매출 분석
개요, 실적과 예측
아시아태평양 : 부문별
아시아태평양 : 국가별
중국
인도
일본
한국
호주
동남아시아
기타 아시아태평양
라틴아메리카 매출 분석
개요, 실적과 예측
라틴아메리카 : 부문별
라틴아메리카 : 국가별
브라질
아르헨티나
페루
칠레
기타 라틴아메리카
중동 및 아프리카 매출 분석
개요, 실적과 예측
중동 및 아프리카 : 부문별
중동 및 아프리카 : 국가별 리스트
사우디아라비아
아랍에미리트
이스라엘
남아프리카공화국
기타 중동 및 아프리카
제8장 장기 케어 제품 기업 경쟁 상황
장기 케어 제품 시장 경쟁
제휴·협력·계약
인수합병
신제품 발매
기타 개발
제9장 기업 개요
상위 기업의 시장 점유율 분석
시장 집중도
TransMedics Inc.
Bridge To Life Ltd.
XVIVO
OrganOx Limited
Organ Recovery System
Preservation Solution Inc.
Paragonix Technologies And IGL
ksm
영문 목차
영문목차
The global demand for Organ Care Products Market is presumed to reach the market size of nearly USD 680.07 Million by 2032 from USD 174.85 Million in 2023 with a CAGR of 16.29% under the study period 2024-2032.
Organ care products are special equipments designed for preserving the organs, outside the body, for an extended period of time or till they are transplanted. It helps in increasing the timeframe of preservation. Such products typically consist of pump units, thermos units, trolleys or work benches along with tools for preserving, preconditioning and reconditioning. It is advantageous for both doctors and patients, as it protects and preserves donor organs at proper temperature and also allows supervision of organs before transplantation. The method of conservation conforms to conventional method of organ preservation, such as freezing or storing the organs in an environment which is same as the human body.
MARKET DYNAMICS
Adoption of unhealthy lifestyle, rapidly growing cases of chronic cardiovascular disease, increasing occurrence of organ failure, particularly kidney failure, are some of the key factors driving organ care products market. Furthermore, technological advancements in the field of organ transplantation and preservation, increasing incidence of obesity and increasing environmental pollution will also boost organ care product market. However, factors such as high expenditure associated with organ transplant, insufficient knowledge regarding organ donation, scarcity of human donors, stringent laws related to organ donation and transplantation, length of time required for approval of new organ care products and the ongoing Covid-19 crisis will hamper the growth of organ care product market.
The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Organ Care Products. The growth and trends of Organ Care Products industry provide a holistic approach to this study.
MARKET SEGMENTATION
This section of the Organ Care Products market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.
By Organ Type
Kidney
Liver
Heart
Lungs
Others
By Product Type
Trolly
Portable
REGIONAL ANALYSIS
This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Organ Care Products market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.
The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Organ Care Products market include TransMedics Inc., Bridge To Life Ltd., XVIVO, OrganOx Limited, Organ Recovery System, Preservation Solution Inc., Paragonix Technologies And IGL. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.
In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.
3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Organ Type
3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Product Type
3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Region
4. VALUE CHAIN ANALYSIS
4.1. Value Chain Analysis
4.2. Raw Material Analysis
4.2.1 List of Raw Materials
4.2.2 Raw Material Manufactures List
4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
4.3. List of Potential Buyers
4.4. Marketing Channel
4.4.1 Direct Marketing
4.4.2 Indirect Marketing
4.4.3 Marketing Channel Development Trend
5. GLOBAL ORGAN CARE PRODUCTS MARKET ANALYSIS BY ORGAN TYPE
5.1. Overview By Organ Type
5.2. Historical and Forecast Data Analysis By Organ Type
5.3. Kidney Historic and Forecast Sales By Regions
5.4. Liver Historic and Forecast Sales By Regions
5.5. Heart Historic and Forecast Sales By Regions
5.6. Lungs Historic and Forecast Sales By Regions
5.7. Others Historic and Forecast Sales By Regions
6. GLOBAL ORGAN CARE PRODUCTS MARKET ANALYSIS BY PRODUCT TYPE
6.1. Overview By Product Type
6.2. Historical and Forecast Data Analysis By Product Type
6.3. Trolly Historic and Forecast Sales By Regions
6.4. Portable Historic and Forecast Sales By Regions
7. GLOBAL ORGAN CARE PRODUCTS MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY
7.1. Regional Outlook
7.2. Introduction
7.3. North America Sales Analysis
7.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
7.3.2 North America By Segment Sales Analysis
7.3.3 North America By Country Sales Analysis
7.3.4 United States Sales Analysis
7.3.5 Canada Sales Analysis
7.3.6 Mexico Sales Analysis
7.4. Europe Sales Analysis
7.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
7.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
7.4.3 Europe By Country Sales Analysis
7.4.4 United Kingdom Sales Analysis
7.4.5 France Sales Analysis
7.4.6 Germany Sales Analysis
7.4.7 Italy Sales Analysis
7.4.8 Russia Sales Analysis
7.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
7.5. Asia Pacific Sales Analysis
7.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
7.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
7.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
7.5.4 China Sales Analysis
7.5.5 India Sales Analysis
7.5.6 Japan Sales Analysis
7.5.7 South Korea Sales Analysis
7.5.8 Australia Sales Analysis
7.5.9 South East Asia Sales Analysis
7.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
7.6. Latin America Sales Analysis
7.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
7.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
7.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
7.6.4 Brazil Sales Analysis
7.6.5 Argentina Sales Analysis
7.6.6 Peru Sales Analysis
7.6.7 Chile Sales Analysis
7.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
7.7. Middle East & Africa Sales Analysis
7.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
7.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
7.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
7.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
7.7.5 UAE Sales Analysis
7.7.6 Israel Sales Analysis
7.7.7 South Africa Sales Analysis
7.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis
8. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE ORGAN CARE PRODUCTS COMPANIES
8.1. Organ Care Products Market Competition
8.2. Partnership/Collaboration/Agreement
8.3. Merger And Acquisitions
8.4. New Product Launch
8.5. Other Developments
9. COMPANY PROFILES OF ORGAN CARE PRODUCTS INDUSTRY
9.1. Top Companies Market Share Analysis
9.2. Market Concentration Rate
9.3. TransMedics Inc.
9.3.1 Company Overview
9.3.2 Company Revenue
9.3.3 Products
9.3.4 Recent Developments
9.4. Bridge To Life Ltd.
9.4.1 Company Overview
9.4.2 Company Revenue
9.4.3 Products
9.4.4 Recent Developments
9.5. XVIVO
9.5.1 Company Overview
9.5.2 Company Revenue
9.5.3 Products
9.5.4 Recent Developments
9.6. OrganOx Limited
9.6.1 Company Overview
9.6.2 Company Revenue
9.6.3 Products
9.6.4 Recent Developments
9.7. Organ Recovery System
9.7.1 Company Overview
9.7.2 Company Revenue
9.7.3 Products
9.7.4 Recent Developments
9.8. Preservation Solution Inc.
9.8.1 Company Overview
9.8.2 Company Revenue
9.8.3 Products
9.8.4 Recent Developments
9.9. Paragonix Technologies And IGL
9.9.1 Company Overview
9.9.2 Company Revenue
9.9.3 Products
9.9.4 Recent Developments
Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies