세계의 벽지 시장 규모와 예측 - 지역 점유율, 동향, 성장 기회 분석 보고서 : 유형별, 최종 용도별, 지역별
Wallpaper Market Size and Forecast (2021 - 2031), Global and Regional Share, Trend, and Growth Opportunity Analysis Report Coverage: By Type (Paper-Based, Vinyl-Based, Fabric-Based, and Others), End Use (Residential and Non-residential), and Geography
상품코드:1591443
리서치사:The Insight Partners
발행일:2024년 10월
페이지 정보:영문 151 Pages
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벽지 시장 규모는 2023년에 3,055만 달러로 평가되었고, 2031년에는 4,255만 달러에 이를 것으로 예측되고, 2023년부터 2031년까지의 CAGR은 4.2%로 예측되고 있습니다.
벽지는 벽을 장식하는 데 사용되는 디자이너 패턴, 텍스처, 디지털 이미지를 가리킵니다. 주택 공간에 우아함을 더하거나 비주택 환경의 분위기를 높이거나 벽지는 다양한 요구와 디자인의 취향에 맞출 수 있습니다. 가정용 벽지는 미관, 내구성, 시공의 용이성 등을 고려하여 가정 환경 특유의 요구를 충족하도록 설계되어 있습니다. 한편, 상업용 벽지는 사무실, 호텔, 레스토랑 등의 공공 공간에서 높은 통행 양과 손모를 견딜 수 있도록 설계되었습니다.이 분류는 벽지가 의도 된 환경의 특정 요구 사항을 충족하는지 확인하기 위해 두께 및 무게와 같은 요소를 포함하는 종이 선택에 영향을 줍니다. 때문에 매우 중요합니다.
비주택 건설 부문에서는 비주택 개발에 대한 지속적인 요구가 있습니다. US Commerce Department에 따르면 2022년 11월 시점의 총 건설 지출은 11.3% 증가한 2조 500억 달러에 달했습니다. 민간 비주택 건설 지출은 6,982억 달러, 민간 주택 건설은 8,968억 달러, 공공 건설은 4,551억 달러에 이르렀습니다. 또한 사무실, 소매점, 병원, 교육 시설 등 비주택 및 시설 공간 수요 증가는 이러한 공간의 인테리어 디자인과 분위기를 높이기 위해 고품질로 시각적으로 매력적입니다. 제조업체는 비 주택 건설 부문의 미적 선호도와 기능적 요구 사항에 부응하는 혁신적인 벽지 디자인, 텍스처 및 재료를 도입하여 이 수요 증가를 지원합니다. 주택 건설 부문이 벽지 시장을 견인하고 있습니다.
벽지 시장은 유형별로 종이 기반, 비닐 기반, 패브릭 기반 등으로 구분됩니다. 배경 화면에서 가장 널리 고객에게 구입하고 있습니다. 비닐계 벽지는 내구성이 높기 때문에 아이 방이나 욕실, 주방 장식 등 주택용도에 최적입니다. 가정 및 상업시설에 제한된 장식 옵션을 제공합니다. 비닐계 벽지는 밑바닥이 있고 그 위에 비닐 필름이 겹쳐져 있습니다. 비닐 코팅 벽지는 아크릴 비닐와 같은 비닐의 화학 형태로 처리됩니다. 이 코팅은 습기와 수분으로부터 보호하는 추가 층을 제공합니다.
벽지 시장에 진출하는 기업은 Milton & King Pty Ltd, Walls Republic US, A-Street Prints, Abigail Edwards, Glamora Srl, Coordonne, Borastapeter AB, Sanderson Design Group, Asian Paints Ltd, Wall&deco Srl, Galerie Limited, Farrow and Ball Ltd, Osborne and Little, Cole and Son(Wallpapers) Ltd, Holden Deco 등이 있습니다.
벽지 시장 전체의 규모는 1차 정보와 2차 정보의 양쪽 모두를 이용해 도출되었습니다. 철저한 2차 조사를 실시했습니다. 다수의 1차 인터뷰를 실시했습니다.이 프로세스의 진출기업에는 부사장, 시장 개척 매니저, 마켓 인텔리전스 매니저, 국내 영업 매니저 등의 업계 전문가와, 벽지 시장을 전문으로 하는 평가 전문가, 연구 아나운서 목록, 키오피니언 리더 등의 외부 컨설턴트가 포함됩니다.
목차
제1장 서론
제2장 주요 요약
주요 인사이트
시장의 매력
제3장 조사 방법
2차 조사
1차 조사
가설의 책정
거시경제 요인분석
기초 수치의 작성
데이터의 삼각측량
국가 수준 데이터
제4장 벽지 시장의 정세
Porter's Five Forces 분석
공급기업의 협상력
구매자의 협상력
경쟁 기업간 경쟁 관계
대체품의 위협
신규 진입업자의 위협
생태계 분석
원재료
제조업체
최종 용도
밸류체인의 벤더 일람
제5장 벽지 시장 : 주요 시장 역학
벽지 시장 : 주요 시장 역학
시장 성장 촉진요인
비주택건설 부문 확대
비닐 베이스 벽지의 우위성
시장 성장 억제요인
대체 재료의 이용 가능성
시장 기회
홈 데코레이션 및 인테리어 디자인 활동 증가
향후의 동향
지속가능하고 환경친화적인 제품에 대한 수요 증가
성장 촉진요인과 억제요인의 영향
제6장 벽지 시장 : 세계 시장 분석
벽지 시장의 매출액, 2021-2031년
벽지 시장 예측 분석
제7장 벽지 시장 분석 : 유형별
종이 베이스
비닐 베이스
천 베이스
기타
제8장 벽지 시장 분석 : 최종 용도별
주택용
비주택
제9장 벽지 시장 : 지역별 분석
북미
미국
캐나다
멕시코
유럽
독일
프랑스
영국
이탈리아
스페인
기타 유럽
아시아태평양
호주
중국
인도
일본
한국
기타 아시아태평양
중동 및 아프리카
남아프리카
사우디아라비아
아랍에미리트(UAE)
기타 중동 및 아프리카
중남미
브라질
아르헨티나
기타 중남미
제10장 경쟁 구도
기업의 포지셔닝과 집중도
히트맵 분석
제11장 업계 정세
계약, 제휴, 합작 사업
파트너십과 협업
기타 전략과 전개
제12장 기업 프로파일
Milton & King Pty Ltd.
Walls Republic US
A-Street Prints
Abigail Edwards
Glamora Srl
Coordonne
Borastapeter AB
Sanderson Design Group
Asian Paints Ltd
Wall&deco Srl
Galerie Limited
Farrow and Ball Ltd
Osborne and Little
Cole and Son (Wallpapers) Ltd
Holden Decor
제13장 부록
JHS
영문 목차
영문목차
The wallpaper market size was valued at US$ 30.55 million in 2023 and is projected to reach US$ 42.55 million by 2031; it is estimated to register a CAGR of 4.2% from 2023 to 2031.
Wallpaper refers to designer patterns, textures, and digital images that are used to decorate walls. It is commonly used for interior decoration in homes and commercial spaces, catering to different aesthetic preferences and functional requirements. It adds a touch of elegance to a residential space or enhances the ambiance of a non-residential environment; wallpaper can be tailored to suit various needs and design preferences. The manufacturers categorize their products based on residential or non-residential usage. Residential wallpapers are designed to meet the specific needs of home environments, with considerations for aesthetics, durability, and ease of installation. Commercial wallpapers, on the other hand, are engineered to withstand higher levels of traffic and wear and tear in public spaces such as offices, hotels, and restaurants. This classification is crucial as it influences the choice of paper, including factors such as thickness and weight, to ensure that the wallpaper meets the specific requirements of its intended environment.
The non-residential construction sector experiences a continuous need for non-residential developments. According to the US Commerce Department reported a 11.3% increase in total construction spending to $2.05 trillion as of November 2022. Actual construction spending reached $1.8 billion through November 2023, 6.2% higher than the previous year. Private non-residential construction spending reached $698.2 billion, private residential construction at $896.8 billion, and public construction at $455.1 billion. The construction of hotels, resorts, shopping malls, office towers, and entertainment complexes to cater to the growing influx of population and businesses has aided the demand growth of wallpapers. Furthermore, the increased demand for non-residential and institutional spaces, including offices, retail stores, hospitals, and educational facilities, has led to a surge in the need for quality and visually appealing wallcovering to enhance these spaces' interior design and ambiance. Manufacturers are responding to this demand growth by introducing innovative wallpaper designs, textures, and materials catering to the non-residential construction sector's aesthetic preferences and functional requirements. Thus, the proliferating non-residential construction sector drives the wallpaper market.
Based on type, the wallpaper market is segmented into paper based, vinyl based, fabric based, and others. The vinyl based segment held the largest share of the market in 2023. Vinyl-based wallpaper is the most widely purchased by customers among all types of wallpaper. Vinyl-based wallpaper is highly durable, making it an excellent choice for residential purposes such as decorating kid's rooms, bathrooms, and kitchens. It is available in numerous styles, including pre-pasted, peel-and-stick, and textured, providing endless decorating options for home and commercial buildings. Vinyl-based wallpaper has a base with a vinyl film layered on its top. This base and layering process provides durability to wallpaper, making it thick, washable, and long-lasting. Vinyl-coated wallpaper is treated with a chemical form of vinyl, such as acrylic vinyl. This coating provides an additional layer of protection from humidity and moisture. Vinyl-based wallpaper is preferably used in public spaces, including hotels, restaurants, and shopping complexes.
A few players operating in the wallpaper market include Milton & King Pty Ltd, Walls Republic US, A-Street Prints, Abigail Edwards, Glamora Srl, Coordonne, Borastapeter AB, Sanderson Design Group, Asian Paints Ltd, Wall&deco S.r.l., Galerie Limited, Farrow and Ball Ltd, Osborne and Little, Cole and Son (Wallpapers) Ltd, and Holden Deco, and among others. Players operating in the wallpaper market focus on providing innovative and healthy products at affordable prices to fulfill customer demand.
The overall wallpaper market size has been derived using both primary and secondary sources. To begin the research process, exhaustive secondary research has been conducted using internal and external sources to obtain qualitative and quantitative information related to the market. Also, multiple primary interviews have been conducted with industry participants to validate the data and gain more analytical insights into the topic. The participants of this process include industry experts such as VPs, business development managers, market intelligence managers, and national sales managers-along with external consultants such as valuation experts, research analysts, and key opinion leaders-specializing in the wallpaper market.
Table Of Contents
1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Secondary Research
3.2 Primary Research
3.2.1 Hypothesis formulation:
3.2.2 Macro-economic factor analysis:
3.2.3 Developing base number:
3.2.4 Data Triangulation:
3.2.5 Country level data:
4. Wallpaper Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Porter's Five Forces Analysis
4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
4.2.2 Bargaining Power of Buyers
4.2.3 Competitive Rivalry
4.2.4 Threat of Substitutes
4.2.5 Threat of New Entrants
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 Raw Materials:
4.3.2 Manufacturers:
4.3.3 End Use
4.3.4 List of Vendors in the Value Chain
5. Wallpaper Market - Key Market Dynamics
5.1 Wallpaper Market - Key Market Dynamics
5.2 Market Drivers
5.2.1 Proliferating Non-Residential Construction sector
5.2.2 Advantages of Vinyl Based Wallpaper
5.3 Market Restraints
5.3.1 Availability of Alternative
5.4 Market Opportunities
5.4.1 Increasing Home Decor and Interior Design Activities
5.5 Future Trends
5.5.1 Increasing Demand for Sustainable and Eco-Friendly Products