세계의 주택 보증 서비스 시장 기회와 전략(-2034년)
Home Warranty Service Global Market Opportunities And Strategies To 2034
상품코드 : 1695927
리서치사 : The Business Research Company
발행일 : 2025년 03월
페이지 정보 : 영문 280 Pages
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한글목차

세계의 주택 보증 서비스 시장 규모는 2019년에 79억 955만 달러에 달했습니다. 이 시장은 2024년까지 CAGR 2.00% 이상으로 성장하고 있습니다.

주택 소유율의 상승은 실적 기간 중 주택 보증 서비스 시장의 성장을 가속했습니다. 주택 소유율은 거주할 수 있는 주택이나 부동산을 소유하고 있는 인구의 비율을 의미합니다. 이 지표는 일반적으로 임대나 다른 형태로 거주하는 것과 달리 주택을 완전히 구입하거나 모기지를 갚고 있는 개인이나 가구의 비율을 반영합니다. 주택 보증 서비스는 필수적인 시스템 및 가전제품의 수리 및 교체 비용을 보장하고 경제적 보호, 편의성, 안정감을 제공함으로써 주택 취득을 지원하는 것입니다. 예를 들어 2024년 12월 영국에 기반을 둔 주택 건설 및 부동산 개발 회사인 Avant Homes에 따르면 2024년 7월 현재 영국 성인의 53%가 주택을 소유하고 있으며, 이는 전국적으로 약 2,790만 명에 해당합니다. 따라서 주택 소유율 증가가 주택 보증 서비스 시장의 성장을 주도하고 있습니다.

세계의 주택 보증 서비스 시장에 대해 조사했으며, 시장의 개요와 유형별, 유통 채널별, 용도별, 지역·국가별 동향 및 시장에 참여하는 기업의 개요 등을 제공하고 있습니다.

목차

제1장 개요

제2장 목차

제3장 표 리스트

제4장 도표

제5장 리포트 구성

제6장 시장의 특징

제7장 주요 시장 동향

제8장 주택 보증 서비스 시장 - 거시경제 시나리오

제9장 세계 시장 규모와 성장

제10장 세계의 주택 보증 서비스 시장 세분화

제11장 주택 보증 서비스 시장, 지역별·국가별 분석

제12장 아시아태평양 시장

제13장 서유럽 시장

제14장 동유럽 시장

제15장 북미 시장

제16장 남미 시장

제17장 중동 시장

제18장 아프리카 시장

제19장 경쟁 구도와 기업 개요

제20장 기타 대기업과 혁신적 기업

제21장 경쟁 벤치마킹

제22장 경쟁 대시보드

제23장 주요 합병과 인수

제24장 기회와 전략

제25장 주택 보증 서비스 시장, 결론·제안

제26장 부록

KSA
영문 목차

영문목차

Home warranty service refers to a service contract that provides homeowners with coverage for the repair or replacement of home systems and appliances that fail due to normal wear and tear. These services are designed to offer financial protection and peace of mind by covering unexpected costs associated with common household breakdowns.

The home warranty service market consists of sales by entities (organizations, sole traders and partnerships) of home warranty service that are used predominantly by homeowners, landlords and property managers to safeguard investments in residential properties and ensure uninterrupted functioning of essential home features. Consumers typically purchase home warranty services either as standalone contracts or bundled with home purchase agreements to mitigate the risks of unforeseen expenses.

The global home warranty service market was valued at $7,909.55 million in 2019 which grew till 2024 at a compound annual growth rate (CAGR) of more than 2.00%.

Increased homeownership rates fueled the growth of the home warranty service market during the historic period. Homeownership rates refer to the percentage of a population that owns the home or property in which they reside. This metric typically reflects the proportion of individuals or households who have purchased their homes outright or are paying off a mortgage, as opposed to renting or living in other arrangements. A home warranty service supports homeownership by covering repair and replacement costs for essential systems and appliances, providing financial protection, convenience and peace of mind. For instance, in December 2024, according to the Avant Homes, a UK-based housebuilder and real estate developer, as of July 2024, 53% of UK adults are homeowners, representing approximately 27.9 million people nationwide. This marks a 3% increase from 2023, when the homeownership rate stood at 50%.Therefore, increased homeownership drove the growth of the home warranty service market.

Innovative Mobile Applications Enhancing Customer Experience

Leading companies in the home warranty service market are prioritizing the development of innovative solutions, such as mobile applications for home warranty services, to improve customer experience and optimize service processes. Home warranty services mobile applications refer to digital platforms specifically designed to facilitate interactions between home warranty service providers and their customers through mobile devices. For instance, in May 2024, ServicePlus, a New Zealand-based provider of home warranty solutions, launched a mobile application for both Android and iOS, aimed at enhancing access to home warranty services. The app allows users to easily submit service requests, track their application status in real-time and receive instant notifications about updates and appointments. With features such as plan management and online payments, the ServicePlus app significantly improves the convenience and efficiency of managing home warranties, reflecting the company's commitment to leveraging technology for better customer service.

The global home warranty service market is fairly fragmented, with large number of players operating in the market. The top ten competitors in the market made up to 15.93% of the total market in 2023.

Home Warranty Service Global Market Opportunities And Strategies To 2034 from The Business Research Company provides the strategists; marketers and senior management with the critical information they need to assess the global home warranty service market as it emerges from the COVID-19 shut down.

Reasons to Purchase

Where is the largest and fastest-growing market for home warranty service? How does the market relate to the overall economy; demography and other similar markets? What forces will shape the market going forward? The home warranty service market global report from The Business Research Company answers all these questions and many more.

The report covers market characteristics; size and growth; segmentation; regional and country breakdowns; competitive landscape; market shares; trends and strategies for this market. It traces the market's history and forecasts market growth by geography. It places the market within the context of the wider home warranty service market; and compares it with other markets.

The report covers the following chapters

Markets Covered:

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Table Of Contents

3 List Of Tables

4 List Of Figures

5 Report Structure

6 Market Characteristics

7 Major Market Trends

8 Home Warranty Services Market - Macro-Economic Scenario

9 Global Market Size and Growth

10 Global Home Warranty Service Market Segmentation

11 Home Warranty Service Market, Regional and Country Analysis

12 Asia-Pacific Market

13 Western Europe Market

14 Eastern Europe Market

15 North America Market

16 South America Market

17 Middle East Market

18 Africa Market

19 Competitive Landscape and Company Profiles

20 Other Major And Innovative Companies

21 Competitive Benchmarking

22 Competitive Dashboard

23 Key Mergers And Acquisitions

24 Opportunities And Strategies

25 Home Warranty Service Market, Conclusions And Recommendations

26 Appendix

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