세계의 면역 강화 식품 시장 : 기회와 전략(-2033년)
Immunity Boosting Food Products Global Market Opportunities And Strategies To 2033
상품코드 : 1543823
리서치사 : The Business Research Company
발행일 : 2024년 08월
페이지 정보 : 영문 308 Pages
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한글목차

세계 면역 강화 식품 시장은 2018년 163억 8,020만 달러로 평가되었으며, 2023년까지 연평균 8.0% 이상 성장할 것으로 예상됩니다.

1인당 가처분 소득 증가

1인당 가처분 소득 증가는 실적 기간 동안 면역력 강화 식품 시장의 성장을 가속했습니다. 가처분 소득 증가로 소비자들은 면역력 강화 식품을 포함한 프리미엄 건강 및 웰빙 제품을 구매할 수 있는 여력이 생겼습니다. 소득 증가는 개인의 건강에 대한 관심 증가로 이어져 면역력 증진과 같은 인지적 이점을 제공하는 제품에 대한 수요를 촉진했습니다. 이러한 경제 동향은 또한 전통적인 건강 애호가뿐만 아니라 예방적 건강 솔루션을 찾는 광범위한 계층으로 확대된 고품질 틈새 시장에 대한 선호도를 촉진했습니다. 예를 들어, 거시 경제 및 산업 공식 통계를 제공하는 미국 정부 기관인 경제분석국(BEA)에 따르면, 2023년 11월 미국의 1인당 가처분 소득은 2022년 11월의 5만 7,339달러에서 6만 1,047달러로 증가했다고 합니다. 인도의 가처분소득은 2021년 238조 5,737억 6,600만 루피(2조 8,692억 6,220만 달러)에서 2022년 272조 9,953억 7,000만 루피(3조 2,832억 4,161만 달러)로 증가할 것으로 예상됩니다. 따라서 1인당 가처분 소득 증가가 면역력 강화 식품 시장의 성장을 이끌었습니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 목차

제3장 표 리스트

제4장 그래프 리스트

제5장 보고서 구성

제6장 시장 특징

제7장 주요 시장 동향

제8장 면역 강화 식품 시장 : 거시경제 시나리오

제9장 세계 시장 규모와 성장

제10장 세계의 면역 강화 식품 시장 : 세분화

제11장 면역 강화 식품 시장 : 지역/국가별 분석

제12장 아시아태평양 시장

제13장 서유럽 시장

제14장 동유럽 시장

제15장 북미 시장

제16장 남미 시장

제17장 중동 시장

제18장 아프리카 시장

제19장 경쟁 구도와 기업 개요

제20장 경쟁 벤치마킹

제21장 경쟁 대시보드

제22장 주요 인수합병(M&A)

제23장 기회와 전략

제24장 면역 강화 식품 시장 : 결론과 제안

제25장 부록

LSH
영문 목차

영문목차

Immunity boosting food products are those that contain nutrients known to support the immune system, helping the body to fight off infections and diseases more effectively. These foods are rich in vitamins, minerals, antioxidants and other compounds that contribute to immune health.

The immunity boosting food products market consists of sales of immunity boosting food and beverages and food supplements and related services by entities (organizations, sole traders and partnerships) that manufacture/produce immunity boosting food and beverage products and food supplements used to boost the body's immune system.

The global immunity boosting food products market was valued at $16,380.2 million in 2018 which grew till 2023 at a compound annual growth rate (CAGR) of more than 8.0%.

Increased Disposable Income Per Capita

Increased disposable incomes per capita fueled the growth of the immunity boosting food products market during the historic period. Increased disposable incomes empowered consumers to afford premium health and wellness products, including immunity boosting foods. Rising incomes spurred a heightened focus on personal health, driving demand for products offering perceived benefits like immune support. This economic trend also fueled a preference for high-quality, niche items in the market, expanding beyond traditional health enthusiasts to a broader demographic seeking preventive health solutions. For instance, in November 2023, according to the Bureau of Economic Analysis (BEA), a US-based government agency that provides official macroeconomic and industry statistics, disposable personal income per capita in the United States increased to $61,047 in November 2023 from $57,339 in November 2022. Additionally, disposable personal income in India increased to 272,995,370 INR million ($3,283,241.61 million) in 2022, from 238,573,760 INR million ($2,869,262.20 million) in 2021. Therefore, increased disposable incomes per capita drove the growth of the immunity boosting food products market.

Introduction Of Lactose-Free And Healthy Alternatives To Meet Changing Needs

Major companies in the market are focusing on the introduction of lactose-free and healthy alternatives to meet evolving consumer preferences and dietary needs. As more individuals seek alternatives due to lactose intolerance or health considerations, such products cater to a growing market segment. These alternatives typically offer nutritional benefits similar to those of traditional options, often fortified with vitamins, minerals and proteins. For instance, in April 2024, Yeo Hiap Seng Limited, a Singapore-based food and beverage company, launched Yeo's Immuno Soy Milk, fortified with vitamin B6 and zinc to support the immune system. Endorsed as a healthier choice in Singapore and Malaysia, the beverage offers a lactose-free, nutritious alternative for breakfast. High in protein and calcium, soy milk is available in original and chocolate flavors, with plans for additional varieties in the future. This new product line marks a significant achievement for Yeo's, reflecting our commitment to using quality ingredients to create beverages that nourish and satisfy our customers while upholding our brand heritage.

The global immunity boosting food products market is fragmented, with a large number of small players operating in the market. The top ten competitors in the market made up to 9.71% of the total market in 2023.

Immunity Boosting Food Products Global Market Opportunities And Strategies To 2033 from The Business Research Company provides the strategists; marketers and senior management with the critical information they need to assess the global immunity boosting food products market as it emerges from the COVID-19 shut down.

Reasons to Purchase

Where is the largest and fastest-growing market for immunity boosting food products? How does the market relate to the overall economy; demography and other similar markets? What forces will shape the market going forward? The immunity boosting food products market global report from The Business Research Company answers all these questions and many more.

The report covers market characteristics; size and growth; segmentation; regional and country breakdowns; competitive landscape; market shares; trends and strategies for this market. It traces the market's history and forecasts market growth by geography. It places the market within the context of the wider immunity boosting food products market; and compares it with other markets.

The report covers the following chapters

Markets Covered:

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Table Of Contents

3 List Of Tables

4 List Of Figures

5 Report Structure

6 Market Characteristics

7 Major Market Trends

8 Immunity Boosting Food Products Market - Macro Economic Scenario

9 Global Market Size And Growth

10 Global Immunity Boosting Food Products Market Segmentation

11 Immunity Boosting Food Products Market, Regional and Country Analysis

12 Asia-Pacific Market

13 Western Europe Market

14 Eastern Europe Market

15 North America Market

16 South America Market

17 Middle East Market

18 Africa Market

19 Competitive Landscape And Company Profiles

20 Competitive Benchmarking

21 Competitive Dashboard

22 Key Mergers And Acquisitions

23 Opportunities And Strategies

24 Immunity Boosting Food Products Market, Conclusions And Recommendations

25 Appendix

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
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