세계의 면역력 강화 식품 시장(-2033년) : 성질, 형태, 제품, 최종사용자, 유통채널별 시장 규모, 예측, 지역별 전망 - 경쟁 전략
Immunity Boosting Food Market Size- By Nature, By Form, By Product, By End User, By Distribution Channel- Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033
상품코드 : 1412171
리서치사 : SPER Market Research Pvt. Ltd.
발행일 : 2024년 01월
페이지 정보 : 영문 218 Pages
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한글목차

세계 면역 강화 식품 시장 규모는 예측 기간 동안 8.41%의 연평균 복합 성장률(CAGR)을 나타내고, 2033년에는 598억 2,000만 달러 규모로 성장할 것으로 예상됩니다.

세계의 면역력 강화 식품 시장을 조사했으며, 시장 개요, 시장 영향요인 및 시장 기회 분석, 시장 규모 추이 및 예측, 각 부문별/지역별 상세 분석, 경쟁 구도, 주요 기업 프로파일 등의 정보를 정리하여 전해드립니다.

목차

제1장 서론

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 역학

제5장 시장 변수와 전망

제6장 경쟁 구도

제7장 세계의 면역력 강화 식품 시장 : 성질별

제8장 세계의 면역력 강화 식품 시장 : 형태별

제9장 세계의 면역력 강화 식품 시장 : 제품별

제10장 세계의 면역력 강화 식품 시장 : 최종사용자별

제11장 세계의 면역력 강화 식품 시장 : 유통 채널별

제12장 세계의 면역력 강화 식품 시장 예측

제13장 세계의 면역력 강화 식품 시장 : 성질별

제14장 세계의 면역력 강화 식품 시장 : 형태별

제15장 세계의 면역력 강화 식품 시장 : 제품별

제16장 세계의 면역력 강화 식품 시장 : 최종사용자별

제17장 세계의 면역력 강화 식품 시장 : 유통 채널별

제18장 세계의 면역력 강화 식품 시장 : 지역별

제19장 기업 개요

제20장 약어 리스트

제21장 참고 링크

제22장 결론

제23장 조사 범위

LSH
영문 목차

영문목차

Immunity Boosting Food Market Introduction and Overview

According to SPER Market Research, 'Immunity Boosting Food Market Size- By Nature, By Form, By Product, By End Use, By Distribution Channel- Regional Outlook, Competitive Strategies and Segment Forecast to 2033' state that the Global Immunity Boosting Food Market is predicted to reach USD 59.82 billion by 2033 with a CAGR of 8.41%.

The immune system is the body's primary defence system. It's responsible for protecting the body from foreign substances, bacteria, viruses and changes in cells. Eating a plant-based, low-fat diet boosts the immune system. The immune system is made up of white blood cells (WBCs) that produce antibodies against bacteria, viruses and other foreign invaders. Fruits and vegetables have been shown to help boost the immune system by providing a variety of nutrients.

While the COVID-19 pandemic had a negative impact on international companies and industries due to restrictions imposed by governments and lockdowns to maintain social isolation, the availability and production of food products that boost immunity decreased due to global restrictions. However, the introduction of the pandemic led to an increase in public demand for immunity-boosting foods. These foods were widely used in drugs, supplements, and nutraceuticals.

Scope of the Report:

Report Metric Details

Market size available for years 2019-2033

Base year considered 2022

Forecast period 2023-2033

Segments covered By Nature, By Form, By Product, By End Use, By Distribution Channel

Regions covered North America, Europe, Asia Pacific, Latin America and Rest of the World

Companies Covered Associated British Foods Plc , Blue Diamond Growers, Danone SA, Diamond Foods, LLC., Dole Food Company, Inc., Hines Nut Company, Nestle S.A., Olam International, Pinnacle Foods Corp.

Immunity Boosting Powder Market Segmentation:

By Nature: Based on the Nature, Global Immunity Boosting Food Market is segmented as Organic, Conventional.

By Form: Based on the Form, Global Immunity Boosting Food Market is segmented as Tablet, Capsule, Powder, Liquid.

By Product: Based on the Product, Global Immunity Boosting Food Market is segmented as Superfood, Probiotics & Prebiotics, Dairy based Products.

By End Use: Based on End Use, Global Immunity Boosting Food Market is segmented as Infants & Children, Adults.

Table of Contents

1. Introduction

2. Research Methodology

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

5. Market variable and outlook

6. Competitive Landscape

7. Global Immunity Boosting Food Market, By Nature (USD Million)

8. Global Immunity Boosting Food Market, By Form (USD Million)

9. Global Immunity Boosting Food Market, By Product (USD Million)

10. Global Immunity Boosting Food Market, By End Use (USD Million)

11. Global Immunity Boosting Food Market, By Distribution Channel (USD Million)

12. Global Immunity Boosting Food Market Forecast, 2019-2033 (USD Million)

13. Global Immunity Boosting Food Market, By Nature 2019-2033 (USD Million)

14. Global Immunity Boosting Food Market, By Form, 2019-2033 (USD Million)

15. Global Immunity Boosting Food Market, By Product, 2019-2033 (USD Million)

16. Global Immunity Boosting Food Market, By End Use, 2019-2033 (USD Million)

17. Global Immunity Boosting Food Market, By Distribution Channel, 2019-2033 (USD Million)

18. Global Immunity Boosting Food Market, By Region, 2019-2033 (USD Million)

19. Company Profile

20. List of Abbreviations

21. Reference Links

22. Conclusion

23. Research Scope

(주)글로벌인포메이션 02-2025-2992 kr-info@giikorea.co.kr
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