Orange Juice Global Market Opportunities And Strategies To 2033
상품코드:1478545
리서치사:The Business Research Company
발행일:2024년 05월
페이지 정보:영문 335 Pages
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한글목차
세계 오렌지 주스 시장은 2018년 36억 8,640만 달러로 2023년까지 연평균 5.0% 이상 성장할 것으로 예상됩니다.
E-Commerce의 급격한 성장
E-Commerce 수요의 증가는 지난 몇 년 동안 오렌지 주스 시장의 성장을 이끌었습니다. 온라인을 통한 상품 구매의 증가는 다양한 음료 품목의 광범위한 도달 범위를 가능하게 하고, 오렌지 주스와 같은 수많은 유기농 음료와 관련된 인지도를 높이는 데 도움이 되었습니다. 예를 들어, 세계 무역에서 개발도상국의 이익을 증진하는 유엔 사무국 내 정부 간 기구인 UNCTAD(유엔무역개발회의)의 2021년 보고서에 따르면, 온라인 소매 판매는 여러 국가에서 눈에 띄게 성장했으며, 한국은 전년도 20.8%에서 2020년 25.9%로 가장 높은 점유율을 기록했다고 보고했습니다. 예를 들어, 인도와 같은 국가에서는 E-Commerce 포털이 한 지역에만 국한되어 있던 생산자에게 큰 노출을 제공함으로써 다양한 상품의 판매를 촉진하고 있습니다. 또한 COVID-19와 관련된 온라인 쇼핑의 증가로 미국 E-Commerce의 성장률은 2020년 32%에 달해 2019년 5,980억 달러에서 7,900억 달러에 달했습니다. 따라서 E-Commerce 시장의 증가는 오렌지 주스의 더 큰 가용성과 도달 범위를 보장하고 오렌지 주스 시장을 주도하고 있습니다.
목차
제1장 주요 요약
오렌지 주스 - 시장 매력과 거시경제 상황
제2장 목차
제3장 목차
제4장 표목차
제5장 보고서 구조
제6장 시장 특징
일반적인 시장 정의
개요
오렌지 주스 시장 정의와 세분화
시장 세분화 : 제품 유형별
냉동 농축
비농축물
캔포장
Fresh-Squeezed
건조
기타
시장 세분화 : 카테고리별
유기농
기존
시장 세분화 : 포장별
카톤
폴리프로필렌(PP) 재료 보틀
금속캔
기타 포장
시장 세분화 : 유통 채널별
식품 및 음료 업계
식품 서비스 제공자
슈퍼마켓과 하이퍼마켓
편의점
전문 식료품점
온라인 소매
제7장 주요 시장 동향
지속가능하고 투명성 있는 라벨표시 실천을 도입하기 위해서 라벨표시 개선에 초점
지속가능한 조달과 포장에 초점
건강지향 소비자 요구에 대응하는 혁신적인 오렌지 주스 제품
플레이버 베리에이션과 블렌드 혁신에 의해 제품 포트폴리오를 확대
시장 우위성을 추진하기 위한 전략적인 인수합병
제8장 오렌지 주스 시장 : 거시경제 시나리오
COVID-19의 영향 오렌지 주스 시장
우크라이나 전쟁의 영향, 오렌지 주스 시장
고인플레이션의 영향 오렌지 주스 시장
제9장 세계의 시장 규모와 성장
시장 규모
시장 성장 실적, 2018-2023년
시장 성장 촉진요인, 2018-2023년
시장 성장 억제요인, 2018-2023년
예측 시장 성장, 2023-2028년, 2033년
시장 성장 촉진요인, 2023-2028년
시장 성장 억제요인, 2023-2028년
제10장 세계의 오렌지 주스 시장 : 세분화
세계의 오렌지 주스 시장 : 제품 유형별 실적과 예측, 2018-2023년, 2028년, 2033년
세계의 오렌지 주스 시장 : 카테고리별, 실적과 예측, 2018-2023년, 2028년, 2033년
세계의 오렌지 주스 시장 : 포장별, 실적과 예측, 2018-2023년, 2028년, 2033년
세계의 오렌지 주스 시장 : 유통 채널별, 실적과 예측, 2018-2023년, 2028년, 2033년
제11장 오렌지 주스 시장 : 지역·국가별 분석
세계의 오렌지 주스 시장 : 지역별, 실적과 예측, 2018-2023년, 2028년, 2033년
세계의 오렌지 주스 시장 : 국가별, 실적과 예측, 2018-2023년, 2028년, 2033년
제12장 아시아태평양 시장
제13장 서유럽 시장
제14장 동유럽 시장
제15장 북미 시장
제16장 남미 시장
제17장 중동 시장
제18장 아프리카 시장
제19장 경쟁 상황과 기업 개요
기업 개요
Coca-Cola Company
Tropicana Beverage Group
Florida's Natural
Whole Foods Market, Inc.
Welch Foods Inc.
제20장 기타 주요 기업과 혁신적 기업
Welch Foods Inc.
Ocean Spray
Tree Top Inc.
Keurig Dr Pepper Inc.
Trader Joe's
Sunny Delight Beverages Co.
Bolthouse Farms
Odwalla Inc.
Langer Juice Company
Natalie's Orchid Island Juice Company
Naked Juice
Martinelli's
Evolution Fresh
Uncle Matt's Organic Orange Juice
Santa Cruz Organic
Lakewood Organic
제21장 경쟁 대시보드
제22장 주요 인수합병
Emami Acquired Axiom Ayurveda
Beaumont Juice, Inc. Acquired United Juice Companies of America, Inc.
The Coca-Cola Company Acquired Chi Limited
제23장 기회와 전략
세계의 오렌지 주스 시장, 2028년 : 신규사업 기회가 많은 나라
세계의 오렌지 주스 시장, 2028년 : 신규사업 기회가 많은 부문
세계의 오렌지 주스 시장, 2028년 : 성장 전략
시장 동향 다른 전략
경쟁 전략
제24장 오렌지 주스 시장 : 결론과 제안
결론
추천사항
제품
장소
가격
프로모션
인재
제25장 부록
ksm
영문 목차
영문목차
Orange juice is a fruit liquid extracted from the interior of an orange, after it has been squeezed, pressed or crushed, and is abundant in vitamins, minerals and antioxidants. It is a healthy beverage that helps improve immunity and promotes bone formation, gum health and wound healing.
The orange juice market consists of sales of orange juice by entities (organizations, sole traders and partnerships) that produce orange juice in various forms.
The global orange juice market was valued at $3,686.4 million in 2018 which grew till 2023 at a compound annual growth rate (CAGR) of more than 5.0%.
Rapid Growth In Ecommerce
The rising demand for e-commerce drove the growth of the orange juice market during the historic period. The increasing purchase of goods online allows for a wider reach of various beverage items and also helps in generating awareness related to a number of organic drinks, such as orange juice. For instance, according to a 2021 report by UNCTAD (United Nations Conference on Trade and Development), an intergovernmental organization within the United Nations Secretariat that promotes the interests of developing countries in world trade, online retail sales grew markedly in several countries, with the Republic of Korea reporting the highest share at 25.9% in 2020, up from 20.8% the year before. In countries such as India, for instance, e-commerce portals have boosted the sales of various goods, by giving larger exposure to producers who were confined to one geography. Further, COVID-19-related boosts in online shopping resulted in U.S. ecommerce growth to 32% in 2020, to reach $790 billion, up from $598 billion in 2019. Therefore, the increasing e-commerce market ensures the greater availability and reach of orange juice, driving the orange juice market.
Focus On Improved Labelling To Introduce Sustainable And Transparent Labeling Practices
Companies in the orange juice market are focusing on improving their labelling and using sustainable labeling practices. Organic beverages including orange juice have grown into a multi-million-dollar industry and are commanding a larger share of the overall beverage market. As the world becomes more health conscious, consumers are looking for organic beverages. For these products to truly appeal to organic shoppers, the food packaging labels should be environmentally friendly as well. The emphasis on labelling and packing has shifted to sustainability and clear labelling, with minimal designs. For instance, according to research on Packaging and Consumer Behavior in 2020, 38% of consumers were willing to purchase a newly launched product with clear product information. To reduce the amount wasted, organic packaging companies try to package the product using as little material as possible. Some companies opt for plain, labeled plastic bags over any type of eye-catching packaging. These clear bags also allow consumers to see the product before they buy it, offering an added sense of transparency. While packaging organic beverages, companies try to include information about purity and a tamper evident seal, ensuring the customer that products are free from artificial additives or preservatives.
The global orange juice market is fairly concentrated, with a small number of large players dominating the market. The top ten competitors in the market made up to 38.3% of the total market in 2022.
Orange Juice Global Market Opportunities And Strategies To 2033 from The Business Research Company provides the strategists; marketers and senior management with the critical information they need to assess the global orange juice market as it emerges from the COVID-19 shut down.
Reasons to Purchase
Gain a truly global perspective with the most comprehensive report available on this market covering 15 geographies.
Understand how the market is being affected by the coronavirus and how it is likely to emerge and grow as the impact of the virus abates.
Create regional and country strategies on the basis of local data and analysis.
Identify growth segments for investment.
Outperform competitors using forecast data and the drivers and trends shaping the market.
Understand customers based on the latest market research findings.
Benchmark performance against key competitors.
Utilize the relationships between key data sets for superior strategizing.
Suitable for supporting your internal and external presentations with reliable high-quality data and analysis.
Where is the largest and fastest-growing market for orange Juice? How does the market relate to the overall economy; demography and other similar markets? What forces will shape the market going forward? The orange Juice market global report from The Business Research Company answers all these questions and many more.
The report covers market characteristics; size and growth; segmentation; regional and country breakdowns; competitive landscape; market shares; trends and strategies for this market. It traces the market's history and forecasts market growth by geography. It places the market within the context of the wider orange juice market; and compares it with other markets.
The report covers the following chapters
Introduction and Market Characteristics- Brief introduction to the segmentations covered in the market, definitions and explanations about the segment by product type, by category, by packaging and by distribution channel.
Key Trends- Highlights the major trends shaping the orange juice market. This section also highlights likely future developments in the market.
Macro-Economic Scenario- The report provides an analysis of the impact of the COVID-19 pandemic, impact of the Russia-Ukraine war and impact of rising inflation on the global and regional markets, providing strategic insights for businesses in the orange juice market.
Global Market Size And Growth- Global historic (2018-2023) and forecast (2023-2028, 2033F) market values and drivers and restraints that support and control the growth of the market in the historic and forecast periods.
Regional And Country Analysis - Historic (2018-2023) and forecast (2023-2028, 2033F) market values and growth and market share comparison by region and country.
Market Segmentation- Contains the market values (2018-2023) (2023-2028, 2033F) and analysis for each segment by product type, by category, by packaging and by distribution channel in the market. Historic (2018-2023) and forecast (2023-2028) and (2028-2033) market values and growth and market share comparison by region market.
Regional Market Size and Growth- Regional market size (2023), historic (2018-2023) and forecast (2023-2028, 2033F) market values and growth and market share comparison of countries within the region. This report includes information on all the regions Asia-Pacific, Western Europe, Eastern Europe, North America, South America, Middle East and Africa and major countries within each region.
Competitive Landscape- Details on the competitive landscape of the market, estimated market shares and company profiles of the leading players.
Other Major And Innovative Companies - Details on the company profiles of other major and innovative companies.
Competitive Benchmarking - Briefs on the financials comparison between major players in the market.
Competitive Dashboard - Briefs on competitive dashboard of major players.
Key Mergers and Acquisitions- Information on recent mergers and acquisitions in the market is covered in the report. This section gives key financial details of mergers and acquisitions which have shaped the market in recent years.
Market Opportunities And Strategies - Describes market opportunities and strategies based on findings of the research, with information on growth opportunities across countries, segments and strategies to be followed in those markets.
Conclusions And Recommendations - This section includes recommendations for orange juice providers in terms of product/service offerings geographic expansion, marketing strategies and target groups.
Appendix- This section includes details on the NAICS codes covered, abbreviations and currencies codes used in this report.
Markets Covered:
1) By Product Type: Frozen Concentrated Orange Juice; Not from Concentrate; Canned Orange Juice; Fresh-Squeezed Orange Juice; Dehydrated Orange Juice; Other Product Type.
2) By Category: Organic; Conventional
3) By Packaging: Cartons; Polypropylene (PP) Material Bottles; Metal Cans; Other Packaging
4) By Distribution Channel: Food and Beverage Industry; Food Service Providers; Supermarkets; Hypermarkets; Convenience Stores; Specialty Food Stores; Online Retail