세계의 오렌지 주스 시장 : 기회와 전략(-2033년)
Orange Juice Global Market Opportunities And Strategies To 2033
상품코드 : 1478545
리서치사 : The Business Research Company
발행일 : 2024년 05월
페이지 정보 : 영문 335 Pages
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한글목차

세계 오렌지 주스 시장은 2018년 36억 8,640만 달러로 2023년까지 연평균 5.0% 이상 성장할 것으로 예상됩니다.

E-Commerce의 급격한 성장

E-Commerce 수요의 증가는 지난 몇 년 동안 오렌지 주스 시장의 성장을 이끌었습니다. 온라인을 통한 상품 구매의 증가는 다양한 음료 품목의 광범위한 도달 범위를 가능하게 하고, 오렌지 주스와 같은 수많은 유기농 음료와 관련된 인지도를 높이는 데 도움이 되었습니다. 예를 들어, 세계 무역에서 개발도상국의 이익을 증진하는 유엔 사무국 내 정부 간 기구인 UNCTAD(유엔무역개발회의)의 2021년 보고서에 따르면, 온라인 소매 판매는 여러 국가에서 눈에 띄게 성장했으며, 한국은 전년도 20.8%에서 2020년 25.9%로 가장 높은 점유율을 기록했다고 보고했습니다. 예를 들어, 인도와 같은 국가에서는 E-Commerce 포털이 한 지역에만 국한되어 있던 생산자에게 큰 노출을 제공함으로써 다양한 상품의 판매를 촉진하고 있습니다. 또한 COVID-19와 관련된 온라인 쇼핑의 증가로 미국 E-Commerce의 성장률은 2020년 32%에 달해 2019년 5,980억 달러에서 7,900억 달러에 달했습니다. 따라서 E-Commerce 시장의 증가는 오렌지 주스의 더 큰 가용성과 도달 범위를 보장하고 오렌지 주스 시장을 주도하고 있습니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 목차

제3장 목차

제4장 표목차

제5장 보고서 구조

제6장 시장 특징

제7장 주요 시장 동향

제8장 오렌지 주스 시장 : 거시경제 시나리오

제9장 세계의 시장 규모와 성장

제10장 세계의 오렌지 주스 시장 : 세분화

제11장 오렌지 주스 시장 : 지역·국가별 분석

제12장 아시아태평양 시장

제13장 서유럽 시장

제14장 동유럽 시장

제15장 북미 시장

제16장 남미 시장

제17장 중동 시장

제18장 아프리카 시장

제19장 경쟁 상황과 기업 개요

제20장 기타 주요 기업과 혁신적 기업

제21장 경쟁 대시보드

제22장 주요 인수합병

제23장 기회와 전략

제24장 오렌지 주스 시장 : 결론과 제안

제25장 부록

ksm
영문 목차

영문목차

Orange juice is a fruit liquid extracted from the interior of an orange, after it has been squeezed, pressed or crushed, and is abundant in vitamins, minerals and antioxidants. It is a healthy beverage that helps improve immunity and promotes bone formation, gum health and wound healing.

The orange juice market consists of sales of orange juice by entities (organizations, sole traders and partnerships) that produce orange juice in various forms.

The global orange juice market was valued at $3,686.4 million in 2018 which grew till 2023 at a compound annual growth rate (CAGR) of more than 5.0%.

Rapid Growth In Ecommerce

The rising demand for e-commerce drove the growth of the orange juice market during the historic period. The increasing purchase of goods online allows for a wider reach of various beverage items and also helps in generating awareness related to a number of organic drinks, such as orange juice. For instance, according to a 2021 report by UNCTAD (United Nations Conference on Trade and Development), an intergovernmental organization within the United Nations Secretariat that promotes the interests of developing countries in world trade, online retail sales grew markedly in several countries, with the Republic of Korea reporting the highest share at 25.9% in 2020, up from 20.8% the year before. In countries such as India, for instance, e-commerce portals have boosted the sales of various goods, by giving larger exposure to producers who were confined to one geography. Further, COVID-19-related boosts in online shopping resulted in U.S. ecommerce growth to 32% in 2020, to reach $790 billion, up from $598 billion in 2019. Therefore, the increasing e-commerce market ensures the greater availability and reach of orange juice, driving the orange juice market.

Focus On Improved Labelling To Introduce Sustainable And Transparent Labeling Practices

Companies in the orange juice market are focusing on improving their labelling and using sustainable labeling practices. Organic beverages including orange juice have grown into a multi-million-dollar industry and are commanding a larger share of the overall beverage market. As the world becomes more health conscious, consumers are looking for organic beverages. For these products to truly appeal to organic shoppers, the food packaging labels should be environmentally friendly as well. The emphasis on labelling and packing has shifted to sustainability and clear labelling, with minimal designs. For instance, according to research on Packaging and Consumer Behavior in 2020, 38% of consumers were willing to purchase a newly launched product with clear product information. To reduce the amount wasted, organic packaging companies try to package the product using as little material as possible. Some companies opt for plain, labeled plastic bags over any type of eye-catching packaging. These clear bags also allow consumers to see the product before they buy it, offering an added sense of transparency. While packaging organic beverages, companies try to include information about purity and a tamper evident seal, ensuring the customer that products are free from artificial additives or preservatives.

The global orange juice market is fairly concentrated, with a small number of large players dominating the market. The top ten competitors in the market made up to 38.3% of the total market in 2022.

Orange Juice Global Market Opportunities And Strategies To 2033 from The Business Research Company provides the strategists; marketers and senior management with the critical information they need to assess the global orange juice market as it emerges from the COVID-19 shut down.

Reasons to Purchase

Where is the largest and fastest-growing market for orange Juice? How does the market relate to the overall economy; demography and other similar markets? What forces will shape the market going forward? The orange Juice market global report from The Business Research Company answers all these questions and many more.

The report covers market characteristics; size and growth; segmentation; regional and country breakdowns; competitive landscape; market shares; trends and strategies for this market. It traces the market's history and forecasts market growth by geography. It places the market within the context of the wider orange juice market; and compares it with other markets.

The report covers the following chapters

Markets Covered:

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Table Of Contents

3 List Of Tables

4 List Of Figures

5 Report Structure

6 Market Characteristics

7 Major Market Trends

8 Orange Juice Market - Macro Economic Scenario

9 Global Market Size and Growth

10 Global Orange Juice Market Segmentation

11 Orange Juice Market, Regional and Country Analysis

12 Asia-Pacific Market

13 Western Europe Market

14 Eastern Europe Market

15 North America Market

16 South America Market

17 Middle East Market

18 Africa Market

19 Competitive Landscape and Company Profiles

20 Other Major And Innovative Companies

21 Competitive Dashboard

22 Key Mergers And Acquisitions

23 Opportunities And Strategies

24 Orange Juice Market, Conclusions And Recommendations

25 Appendix

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