세계의 오프로드용 오토바이 타이어 : 시장 점유율과 순위, 전체 판매량 및 수요 예측(2025-2031년)
Off-Road Motorcycle Tyres - Global Market Share and Ranking, Overall Sales and Demand Forecast 2025-2031
상품코드:1883330
리서치사:QYResearch
발행일:2025년 12월
페이지 정보:영문
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한글목차
세계의 오프로드용 오토바이 타이어 시장은 2024년에 4억 1,486만 달러로 평가되었고, 2031년까지 6억 9,800만 달러에 이를 것으로 예측됩니다.
2025년부터 2031년까지 연평균 복합 성장률(CAGR) 3.37%를 보일 것으로 예측됩니다.
북미의 오프로드용 오토바이 타이어 시장은 2024년에 5,904만 달러로 평가되었으며 2025년부터 2031년까지 예측 기간 동안 3.25%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 성장하여 2031년에는 7,607만 달러에 달할 것으로 예측됩니다.
아시아태평양의 오프로드용 오토바이 타이어 시장은 2024년에 5,021만 달러로 평가되었고, 2025-2031년의 예측 기간 동안 3.60%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 성장하여 2031년에는 6,647만 달러에 달할 것으로 예측됩니다.
유럽의 오프로드용 오토바이 타이어 시장은 2024년에 8,451만 달러로 평가되었고, 2025-2031년의 예측 기간 동안 연평균 2.19%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 2031년에는 1억 1,169만 달러에 달할 것으로 예측됩니다.
오프로드용 오토바이 타이어의 세계적인 주요 기업으로는 Michelin, Pirelli, Bridgestone, Yokohama TWS, Cheng Shin Rubber, Tiumsun Rubber Tire, Zhongce Rubber, Kenda Tires, Continental, Sichuan Yuanxing Rubber, Sumitomo Rubber 등이 있습니다. 2024년 기준, 세계 상위 5개 기업의 매출 점유율은 약 59.04%를 차지했습니다.
이 보고서는 세계 오프로드용 오토바이 타이어 시장에 대해 전체 판매량, 매출, 매출액, 가격, 주요 기업의 시장 점유율 및 순위에 초점을 맞추고 지역별, 국가별, 유형별, 용도별 분석을 종합적으로 제시하는 것을 목표로 합니다.
오프로드용 오토바이 타이어 시장 규모 추정 및 예측은 판매량(1,000대) 및 매출액(백만 달러)으로 제시되며, 2024년을 기준 연도, 2020년에서 2031년까지의 과거 데이터와 예측 데이터를 포함하는 2024년부터 2031년까지 시장 규모 추정 및 예측을 제공합니다. 정량적 분석과 정성적 분석을 통해 독자들이 오프로드용 오토바이 타이어 관련 사업 및 성장 전략 수립, 시장 경쟁 평가, 현재 시장에서의 자사 위치 분석, 정보에 입각한 사업적 판단을 할 수 있도록 지원합니다.
시장 세분화
기업별
Michelin
Pirelli
Bridgestone
Yokohama TWS
Cheng Shin Rubber
Tiumsun Rubber Tire
Zhongce Rubber
Kenda Tires
Continental
Sichuan Yuanxing Rubber
Sumitomo Rubber
GoodYear
New Dongyue Group
Shinko Tires
유형별 부문
Hard Terrain Tyres
Intermediate Terrain Tyres
Soft Terrain Tyres
용도별 부문
OEM
애프터마켓
지역별
북미
미국
캐나다
아시아태평양
중국
일본
한국
동남아시아
인도
호주
기타 아시아태평양
유럽
독일
프랑스
영국
이탈리아
스페인
기타 유럽
라틴아메리카
멕시코
브라질
기타 라틴아메리카
중동 및 아프리카
튀르키예
GCC
남아프리카공화국
기타 중동 및 아프리카
LSH
영문 목차
영문목차
The global Off-Road Motorcycle Tyres market was valued at US$ 414.86 million in 2024 and is expected to reach US$ 6.98% million by 2031, growing at a CAGR of 3.37% during 2025-2031.
North American market for Off-Road Motorcycle Tyres was valued at $ 59.04 million in 2024 and will reach $ 76.07 million by 2031, at a CAGR of 3.25% during the forecast period of 2025 through 2031.
Asia-Pacific market for Off-Road Motorcycle Tyres was valued at $ 50.21 million in 2024 and will reach $ 66.47 million by 2031, at a CAGR of 3.60% during the forecast period of 2025 through 2031.
Europe market for Off-Road Motorcycle Tyres was valued at $ 84.51 million in 2024 and will reach $ 101.69 million by 2031, at a CAGR of 2.19% during the forecast period of 2025 through 2031.
The global key companies of Off-Road Motorcycle Tyres include Michelin, Pirelli, Bridgestone, Yokohama TWS, Cheng Shin Rubber, Tiumsun Rubber Tire, Zhongce Rubber, Kenda Tires, Continental, Sichuan Yuanxing Rubber, Sumitomo Rubber etc. In 2024, the global five largest players hold a share approximately 59.04% in terms of revenue.
This report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for Off-Road Motorcycle Tyres, focusing on the total sales volume, sales revenue, price, key companies market share and ranking, together with an analysis of Off-Road Motorcycle Tyres by region & country, by Type, and by Application.
The Off-Road Motorcycle Tyres market size, estimations, and forecasts are provided in terms of sales volume (K Units) and sales revenue ($ millions), considering 2024 as the base year, with history and forecast data for the period from 2020 to 2031. With both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analyze their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding Off-Road Motorcycle Tyres.
Market Segmentation
By Company
Michelin
Pirelli
Bridgestone
Yokohama TWS
Cheng Shin Rubber
Tiumsun Rubber Tire
Zhongce Rubber
Kenda Tires
Continental
Sichuan Yuanxing Rubber
Sumitomo Rubber
GoodYear
New Dongyue Group
Shinko Tires
Segment by Type
Hard Terrain Tyres
Intermediate Terrain Tyres
Soft Terrain Tyres
Segment by Application
OEM
Aftermarket
By Region
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
South Korea
Southeast Asia
India
Australia
Rest of Asia-Pacific
Europe
Germany
France
U.K.
Italy
Spain
Rest of Europe
Latin America
Mexico
Brazil
Rest of Latin America
Middle East & Africa
Turkey
GCC
South Africa
Rest of MEA
Chapter Outline
Chapter 1: Introduces the report scope of the report, global total market size (valve, volume and price). This chapter also provides the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.
Chapter 2: Detailed analysis of Off-Road Motorcycle Tyres manufacturers competitive landscape, price, sales and revenue market share, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.
Chapter 3: Provides the analysis of various market segments by Type, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.
Chapter 4: Provides the analysis of various market segments by Application, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.
Chapter 5: Sales, revenue of Off-Road Motorcycle Tyres in regional level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and introduces the market development, future development prospects, market space, and market size of each country in the world.
Chapter 6: Sales, revenue of Off-Road Motorcycle Tyres in country level. It provides sigmate data by Type, and by Application for each country/region.
Chapter 7: Provides profiles of key players, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product sales, revenue, price, gross margin, product introduction, recent development, etc.
Chapter 8: Analysis of industrial chain, including the upstream and downstream of the industry.