Global Shopping Trolley Market Report, History and Forecast 2020-2031
상품코드:1879772
리서치사:QYResearch
발행일:2025년 11월
페이지 정보:영문
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한글목차
쇼핑 카트 시장 규모는 2024년에 7억 8,517만 달러로 평가되었고 2031년까지 9억 2,348만 달러에 이를 것으로 예측되고 있습니다.
2025년부터 2031년까지 예측 기간 동안 CAGR 1.53%를 보일 것으로 예측됩니다.
북미의 쇼핑 카트 시장은 2024년에 2억 3,300만 달러로 평가되었으며, 2024년부터 2031년까지 예측 기간 동안 0.41%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 성장하여 2031년에는 2억 2,237만 달러에 달할 것으로 예측됩니다.
아시아태평양의 쇼핑 카트 시장은 2024년에 2억 2,895만 달러로 평가되며 2031년에는 2억 8,621만 달러에 달할 것으로 예측됩니다. 2024년부터 2031년까지 예측 기간의 CAGR은 2.47%입니다.
유럽의 쇼핑 카트 시장은 2024년에 2억 6,592만 달러로 평가되었으며, 2024년부터 2031년까지 예측 기간 동안 1.22%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 2031년까지 3억 5,560만 달러에 달할 것으로 예측됩니다.
조사 범위
이 보고서는 쇼핑 카트 세계 시장에 대해 정량적 및 정성적 분석을 통해 종합적으로 제시하는 것을 목적으로 합니다. 이를 통해 독자들이 비즈니스/성장 전략 수립, 시장 경쟁 평가, 현재 시장에서의 자사 포지셔닝 분석, 쇼핑 카트 관련 정보에 입각한 비즈니스 의사결정을 내리는데 도움을 드리고자 합니다.
이 보고서는 2024년을 기준 연도로 하여, 2020년에서 2031년까지의 과거 데이터와 예측 데이터를 포함하는 판매량(천대) 및 매출(백만 달러)로 쇼핑 카트 시장 규모, 추정 및 예측을 제공합니다. 이 보고서는 세계 쇼핑 카트 시장을 종합적으로 세분화하고 있습니다. 지역별 시장 규모, 제품 유형별, 용도별, 주요 기업별 시장 규모에 대한 내용도 수록되어 있습니다.
시장에 대한 이해를 돕기 위해 경쟁 구도, 주요 경쟁사 및 각 회사 시장 순위에 대한 프로파일을 제공합니다. 기술 동향과 신제품 개발에 대해서도 논의했습니다.
이 보고서는 독자들이 업계 내 경쟁 구도와 경쟁 환경에서의 전략을 이해하고, 잠재적인 이익을 향상시키는 데 도움이 될 것입니다. 또한, 세계 쇼핑 카트 시장의 경쟁 환경에 초점을 맞추고 주요 업체들 시장 점유율, 업계 순위, 경쟁 생태계, 시장 성과, 신제품 개발, 운영 현황, 확장, 인수합병 등을 상세하게 소개했습니다. 이를 통해 독자들은 주요 경쟁사를 파악하고 시장 경쟁 구도를 깊이 있게 이해할 수 있습니다.
시장 세분화
목차
본 보고서에서는 쇼핑 카트 시장을 제조업체별, 유형별, 용도별, 지역·국가별로 분석하고 2024년을 기준연도으로서 과거 및 예측 기간(2020-2024년,2025-2031년) 시장 규모(금액, 수량, 평균 가격) 및 CAGR을 제공합니다.각 부문 잠재적인 매출 기회를 분명히 하는 것과 동시에, 모토시장 매력적인 투자 제안 매트릭스에 대해 해설하겠습니다.
기업별
Wanzl
Unarco
Guangdong Winleader
Kailiou
Suzhou Hongyuan
Creaciones Marsanz
Yirunda Business Equipment
Suzhou Youbang
Sambo Corp
Changshu Shajiabang
Americana Companies
Rolser
The Peggs Company
Versacart
R.W. Rogers
Foshan Yongchuangyi
Advancecarts
Rabtrolley
Guangzhou Shuang Tao
Damix
유형별 부문
100리터 이하
100-200리터
200리터 이상
용도별 부문
슈퍼마켓 및 하이퍼마켓
쇼핑몰
가정용
기타
지역별
북미
미국
캐나다
아시아태평양
중국
일본
한국
인도
호주
동남아시아
기타
유럽
독일
프랑스
영국
이탈리아
러시아
폴란드
체코
슬로바키아
헝가리
루마니아
오스트리아
우크라이나
기타
라틴아메리카
멕시코
브라질
아르헨티나
기타
중동 및 아프리카
GCC 국가
이집트
남아프리카공화국
기타
LSH
영문 목차
영문목차
The global market for Shopping Trolley was valued at US$ 785.17 million in the year 2024 and is projected to reach a revised size of US$ 923.48 million by 2031, growing at a CAGR of 1.53% during the forecast period 2025-2031.
North American market for Shopping Trolley was valued at US$ 203.30 million in 2024 and will reach US$ 222.37 million by 2031, at a CAGR of 0.41% during the forecast period of 2024 through 2031.
Asia-Pacific market for Shopping Trolley was valued at US$ 228.95 million in 2024 and will reach US$ 286.21 million by 2031, at a CAGR of 2.47% during the forecast period of 2024 through 2031.
Europe market for Shopping Trolley was valued at US$ 265.92 million in 2024 and will reach US$ 305.56 million by 2031, at a CAGR of 1.22% during the forecast period of 2024 through 2031.
Report Scope
This report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for Shopping Trolley, with both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analysis their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding Shopping Trolley.
The Shopping Trolley market size, estimations, and forecasts are provided in terms of sales volume (K Units) and revenue ($ millions), considering 2024 as the base year, with history and forecast data for the period from 2020 to 2031. This report segments the global Shopping Trolley market comprehensively. Regional market sizes, concerning products by Type, by Application, and by players, are also provided.
For a more in-depth understanding of the market, the report provides profiles of the competitive landscape, key competitors, and their respective market ranks. The report also discusses technological trends and new product developments.
This report will help the readers to understand the competition within the industries and strategies for the competitive environment to enhance the potential profit. The report also focuses on the competitive landscape of the global Shopping Trolley market, and introduces in detail the market share, industry ranking, competitor ecosystem, market performance, new product development, operation situation, expansion, and acquisition. etc. of the main players, which helps the readers to identify the main competitors and deeply understand the competition pattern of the market.
Market Segmentation
This report covers the Shopping Trolley segments by manufacturers, by Type, by Application, by region and country, and provides market size (value, volume and average price) and CAGR for the history and forecast period (2020-2024, 2025-2031), considering 2024 as the base year. It elucidates potential revenue opportunities across different segments and explains attractive investment proposition matrices for this market.
By Company
Wanzl
Unarco
Guangdong Winleader
Kailiou
Suzhou Hongyuan
Creaciones Marsanz
Yirunda Business Equipment
Suzhou Youbang
Sambo Corp
Changshu Shajiabang
Americana Companies
Rolser
The Peggs Company
Versacart
R.W. Rogers
Foshan Yongchuangyi
Advancecarts
Rabtrolley
Guangzhou Shuang Tao
Damix
Segment by Type
Up to 100L
100-200L
More than 200L
Segment by Application
Supermarket & Hypermarkets
Shopping Mall
Household
Others
By Region
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
South Korea
India
Australia
Southeast Asia
Other
Europe
Germany
France
U.K.
Italy
Russia
Poland
Czech Republic
Slovakia
Hungary
Romania
Austria
Ukraine
Other
Latin America
Mexico
Brazil
Argentina
Other
Middle East & Africa
GCC Countries
Egypt
South Africa
Other
Chapter Outline
Chapter One: Introduces the study scope of this report, executive summary of market segments by Type, market size segments for North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, Middle East & Africa.
Chapter Two: Detailed analysis of Shopping Trolley manufacturers competitive landscape, price, sales, revenue, market share and ranking, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.
Chapter Three: Sales, revenue of Shopping Trolley in regional level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and introduces the future development prospects, and market space in the world.
Chapter Four: Introduces market segments by Application, market size segment for North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, Middle East & Africa.
Chapter Five, Six, Seven, Eight and Nine: North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, Middle East & Africa, sales and revenue by country.
Chapter Ten: Provides profiles of key players, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product sales, revenue, price, gross margin, product introduction, recent development, etc.
Chapter Eleven: Analysis of industrial chain, key raw materials, manufacturing cost, and market dynamics. Introduces the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.
Chapter Twelve: Analysis of sales channel, distributors and customers.
Chapter Thirteen: Research Findings and Conclusion.
Table of Contents
1 Shopping Trolley Market Overview
1.1 Shopping Trolley Product Overview
1.2 Shopping Trolley Market by Type
1.2.1 Up to 100L
1.2.2 100-200L
1.2.3 More than 200L
1.3 Global Shopping Trolley Market Size by Type
1.3.1 Global Shopping Trolley Market Size Overview by Type (2020-2031)
1.3.2 Global Shopping Trolley Historic Market Size Review by Type (2020-2025)
1.3.3 Global Shopping Trolley Forecasted Market Size by Type (2026-2031)
1.4 Key Regions Market Size by Type
1.4.1 North America Shopping Trolley Sales Breakdown by Type (2020-2025)
1.4.2 Europe Shopping Trolley Sales Breakdown by Type (2020-2025)
1.4.3 Asia-Pacific Shopping Trolley Sales Breakdown by Type (2020-2025)
1.4.4 Latin America Shopping Trolley Sales Breakdown by Type (2020-2025)
1.4.5 Middle East and Africa Shopping Trolley Sales Breakdown by Type (2020-2025)
2 Shopping Trolley Market Competition by Company
2.1 Global Top Players by Shopping Trolley Sales (2020-2025)
2.2 Global Top Players by Shopping Trolley Revenue (2020-2025)
2.3 Global Top Players by Shopping Trolley Price (2020-2025)
2.4 Global Top Manufacturers Shopping Trolley Manufacturing Base Distribution and Headquarters
2.5 Shopping Trolley Market Competitive Situation and Trends