세계의 온라인 식료품 쇼핑 시장 예측(2025-2030년)
Global Online Grocery Shopping Market - Forecasts from 2025 to 2030
상품코드 : 1697431
리서치사 : Knowledge Sourcing Intelligence
발행일 : 2025년 02월
페이지 정보 : 영문 140 Pages
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한글목차

세계의 온라인 식료품 쇼핑 시장은 2025년 2,737억 400만 달러에서 2030년에는 8,521억 9,500만 달러로 확대될 것으로 보이며, 2030년까지 CAGR 25.5%로 성장할 것으로 예측됩니다.

온라인 식료품 쇼핑 시장은 인터넷의 확산과 스마트폰, 태블릿 등의 접속 장치 증가에 따라 성장하고 있습니다. 기술의 진보와 비용과 시간을 절약하면서 다양한 상품을 제공하는 온라인 쇼핑의 편의성으로 시장이 상승하고 있습니다. 온라인 식료품 쇼핑이 시작된 주된 이유는 세계 인터넷 보급률의 상승과 인터넷에 직접 접속하는 스마트폰 단말기 증가입니다. 세계 은행의 데이터에 따르면 인터넷을 이용하는 사람의 수는 10년간 두 배로 늘었습니다. 이 인터넷 사용 증가로 인해 세계 인터넷 용도을 사용하는 사람들의 수가 증가하고 있습니다.

시장 동향 :

이 보고서에서 다루는 주요 기업으로는 Amazon.com, Inc., Instamart(Swiggy), Walmart, Ahold Delhaize, Albertsons Companies, Inc., Target Brands, Inc., The Kroger Co., Boxed, LLC 등이 있습니다.

이 보고서의 주요 이점

어떤 용도로 사용됩니까?

업계 및 시장 인사이트, 사업 기회 평가, 제품 수요 예측, 시장 진출 전략, 지리적 확대, 설비 투자 결정, 규제 프레임워크와 영향, 신제품 개발, 경쟁의 영향

분석 범위

온라인 식료품 쇼핑 시장은 다음 부문별로 분석됩니다.

제품별

결제 수단별

지역별

목차

제1장 주요 요약

제2장 시장 현황

제3장 비즈니스 상황

제4장 기술 전망

제5장 세계의 온라인 식료품 쇼핑 시장 : 제품별

제6장 세계의 온라인 식료품 쇼핑 시장 : 결제 수단별

제7장 세계의 온라인 식료품 쇼핑 시장 : 지역별

제8장 경쟁 환경과 분석

제9장 기업 프로파일

제10장 부록

JHS
영문 목차

영문목차

The global online grocery shopping market, valued at US$852.195 billion in 2030 from US$273.704 billion in 2025, is projected to grow at a CAGR of 25.5% through 2030.

The global online grocery shopping market is growing due to increasing internet penetration and connected devices such as smartphones and tablets. The market is rising due to technological advancements and the convenience of online shopping, which offers various products while saving on cost and time. The major reasons for the start of online grocery shopping are the increasing internet penetration worldwide and the growth in smartphone devices that are directly connected to the internet. According to World Bank data, the number of people using the internet has grown two-fold in a decade. This increase in Internet usage has increased the number of people using Internet applications worldwide.

Market Trends:

Some of the major players covered in this report include Amazon.com, Inc., Instamart (Swiggy), Walmart, Ahold Delhaize, Albertsons Companies, Inc., Target Brands, Inc., The Kroger Co., and Boxed, LLC, among others.

Key Benefits of this Report:

What do businesses use our reports for?

Industry and Market Insights, Opportunity Assessment, Product Demand Forecasting, Market Entry Strategy, Geographical Expansion, Capital Investment Decisions, Regulatory Framework & Implications, New Product Development, Competitive Intelligence

Report Coverage:

Global Online Grocery Shopping Market is analyzed into the following segments:

By Product

By Mode of Payment

By Region

TABLE OF CONTENTS

1. EXECUTIVE SUMMARY

2. MARKET SNAPSHOT

3. BUSINESS LANDSCAPE

4. TECHNOLOGICAL OUTLOOK

5. GLOBAL ONLINE GROCERY SHOPPING MARKET BY PRODUCT

6. GLOBAL ONLINE GROCERY SHOPPING MARKET BY MODE OF PAYMENT

7. GLOBAL ONLINE GROCERY SHOPPING MARKET BY GEOGRAPHY

8. COMPETITIVE ENVIRONMENT AND ANALYSIS

9. COMPANY PROFILES

10. APPENDIX

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