세계의 럭셔리 스키복 : 시장 점유율과 순위, 전체 판매량 및 수요 예측(2025-2031년)
Luxury Ski Clothing - Global Market Share and Ranking, Overall Sales and Demand Forecast 2025-2031
상품코드:1862161
리서치사:QYResearch
발행일:2025년 10월
페이지 정보:영문
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한글목차
럭셔리 스키복 세계 시장 규모는 2024년에 4억 2,800만 달러로 추정되며, 2025-2031년의 예측 기간에 CAGR 7.0%로 성장하여 2031년까지 6억 9,000만 달러로 확대될 것으로 예측됩니다.
이 보고서는 럭셔리 스키복의 국경 간 산업 발자국, 자본 배분 패턴, 지역 경제의 상호 의존성, 공급망 재구축, 최근 관세 조정 및 국제 전략적 대응 조치에 대한 종합적인 평가를 제공합니다.
스키복은 일반적으로 경기용과 여행용으로 나뉩니다. 경기복은 스포츠의 특성에 따라 디자인되어 운동 능력 향상에 중점을 두고 있습니다. 여행복은 주로 보온성, 심미성, 편안함, 실용성을 제공합니다. 스키복은 심미적인 이유뿐만 아니라 안전상의 이유로 선명한 색상이 사용되는 경우가 많습니다. 산간지역, 특히 급경사면이나 정비된 스키장에서 멀리 떨어진 곳(산사태나 방향감각 상실이 잦은 지역)에서 스키를 탈 때, 밝은 색상의 의류는 쉽게 식별할 수 있습니다.
이번 보고서에서는 1점당 보통 200달러가 넘는 럭셔리 스키복에 초점을 맞추었습니다.
주요 업체로는 PATAGONIA, Arc'teryx, Moncler, Canada Goose, The North Face, Kjus 등이 있습니다. 이들 업체는 중국 럭셔리 스키복 시장에서 높은 매출을 자랑하며, 상위 6개 브랜드의 매출 규모는 45% 이상을 차지합니다.
트렌드:
1. 보호성, 보온성, 쾌적성 추구
광범위한 퀼팅 가공으로 보온성 극대화
방풍 스커트로 편안함과 보온성 향상
내장형 프로텍터로 보호 성능 강화
2. 재활용 소재 활용
PATAGONIA에 따르면, 전 세계에서 생산되는 섬유 중 재생 소재의 사용률은 10% 미만입니다. 하지만 파타고니아 원단의 68%는 재생 소재로 만들어집니다. 재생 가능한 소재로는 100% 재생 폴리에스터로 만든 고어텍스(R) 원단과 써모그린(R) 100% 폴리에스터(90% 재생) 단열재 등이 있습니다.
3. 혹독한 겨울철 고산 환경과 까다로운 사용자에 대한 대응
많은 브랜드는 등산 활동의 요구 사항을 충족시키기 위해 3 층 구조의 GORE-TEX 소재와 완전 밀봉 된 외부 소프트 쉘을 채택했습니다. 또한 일부 브랜드는 더 높은 보온성을 실현하기 위해 고급 거위털을 사용하여 까다로운 고객의 요구를 충족시킵니다.
4. 이동성, 안전성, 내구성에 중점을 둡니다.
특징적인 레그 오프닝으로 이동성을 향상시켰습니다.
럭셔리 스키복의 수명을 연장하는 내마모성 소재 개발.
이 보고서는 세계 고급 스키웨어 시장에 대해 총 판매량, 매출액, 가격, 주요 기업의 시장 점유율 및 순위에 초점을 맞추고 지역/국가, 유형 및 용도별 분석을 종합적으로 제시하는 것을 목표로 합니다.
이 보고서는 2024년을 기준 연도로 하여 2025-2031년 과거 데이터와 예측 데이터를 포함하는 럭셔리 스키복 시장 규모, 추정치 및 예측치를 판매량(천 단위) 및 매출액(백만 달러)으로 제시하고 있습니다. 정량적, 정성적 분석을 통해 독자들이 고급 스키웨어 관련 사업 전략 및 성장 전략 수립, 시장 경쟁 평가, 현재 시장에서의 포지셔닝 분석, 정보에 입각한 비즈니스 의사결정을 할 수 있도록 도와드립니다.
시장 세분화
기업별
Bogner
Kjus
Moncler
Canada Goose
Phenix
The North Face
Patagonia
Arc'teryx
Fendi
Columbia
유형별 부문
재킷
팬츠
기타
용도별 부문
남성복
여성복
아동복
지역별
북미
미국
캐나다
아시아태평양
중국
일본
한국
동남아시아
인도
호주
기타 아시아태평양
유럽
독일
프랑스
영국
이탈리아
네덜란드
북유럽 국가
기타 유럽
라틴아메리카
멕시코
브라질
기타 라틴아메리카
중동 및 아프리카
튀르키예
사우디아라비아
아랍에미리트(UAE)
기타 중동 및 아프리카
LSH
영문 목차
영문목차
The global market for Luxury Ski Clothing was estimated to be worth US$ 428 million in 2024 and is forecast to a readjusted size of US$ 690 million by 2031 with a CAGR of 7.0% during the forecast period 2025-2031.
This report provides a comprehensive assessment of recent tariff adjustments and international strategic countermeasures on Luxury Ski Clothing cross-border industrial footprints, capital allocation patterns, regional economic interdependencies, and supply chain reconfigurations.
Ski Clothing is generally divided into competition wear and travel wear. Competition wear is designed based on the specifics of the sport and focuses on improving athletic performance. Travel wear primarily provides warmth, aesthetics, comfort, and practicality. Skiwear is often brightly colored, not only for aesthetic reasons but also for safety reasons. When skiing in the mountains, especially on steep slopes, or away from established ski areas (where landslides and disorientation are common), brightly colored clothing provides easy identification.
This report focuses on Luxury Ski Clothing, which typically costs at least $200 per piece.
Major manufacturers include Patagonia, Arc'teryx, Moncler, Canada Goose, The North Face and Kjus, etc. These manufacturers have high sales in the Luxury Ski Clothing market in China. The sales scale of the top 6 brands accounted for more than 45%.
Trends:
1. Focus on protection, warmth, and comfort
Extensive quilting maximizes warmth
A windbreaker skirt enhances comfort and warmth
Built-in protective gear enhances protection
2. Use of recycled materials
PATAGONIA states that less than 10% of globally produced fibers are made from recycled materials. However, 68% of PATAGONIA's fabrics are made from recycled materials. Renewable materials include 100% recycled polyester GORE-TEX fabric and Thermogreen(R) 100% polyester (90% recycled) insulation.
3. Meeting the demands of alpine environments and demanding users during harsh winters
Many brands utilize three-layer GORE-TEX material and a fully sealed outer softshell to meet the demands of mountaineering. Additionally, some brands utilize premium goose down for added warmth, meeting demanding customer requirements.
4. Focus on mobility, safety, and durability
Featured leg openings enhance mobility
Developing abrasion-resistant fabrics to extend the life of luxury Ski Clothing.
This report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for Luxury Ski Clothing, focusing on the total sales volume, sales revenue, price, key companies market share and ranking, together with an analysis of Luxury Ski Clothing by region & country, by Type, and by Application.
The Luxury Ski Clothing market size, estimations, and forecasts are provided in terms of sales volume (K Units) and sales revenue ($ millions), considering 2024 as the base year, with history and forecast data for the period from 2020 to 2031. With both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analyze their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding Luxury Ski Clothing.
Market Segmentation
By Company
Bogner
Kjus
Moncler
Canada Goose
Phenix
The North Face
Patagonia
Arc'teryx
Fendi
Columbia
Segment by Type
Jacket
Pants
Others
Segment by Application
Men's Clothing
Women's Clothing
Children's Clothing
By Region
North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
South Korea
Southeast Asia
India
Australia
Rest of Asia-Pacific
Europe
Germany
France
U.K.
Italy
Netherlands
Nordic Countries
Rest of Europe
Latin America
Mexico
Brazil
Rest of Latin America
Middle East & Africa
Turkey
Saudi Arabia
UAE
Rest of MEA
Chapter Outline
Chapter 1: Introduces the report scope of the report, global total market size (value, volume and price). This chapter also provides the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.
Chapter 2: Detailed analysis of Luxury Ski Clothing manufacturers competitive landscape, price, sales and revenue market share, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.
Chapter 3: Provides the analysis of various market segments by Type, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.
Chapter 4: Provides the analysis of various market segments by Application, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.
Chapter 5: Sales, revenue of Luxury Ski Clothing in regional level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and introduces the market development, future development prospects, market space, and market size of each country in the world.
Chapter 6: Sales, revenue of Luxury Ski Clothing in country level. It provides sigmate data by Type, and by Application for each country/region.
Chapter 7: Provides profiles of key players, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product sales, revenue, price, gross margin, product introduction, recent development, etc.
Chapter 8: Analysis of industrial chain, including the upstream and downstream of the industry.
Chapter 9: Conclusion.
Table of Contents
1 Market Overview
1.1 Luxury Ski Clothing Product Introduction
1.2 Global Luxury Ski Clothing Market Size Forecast
1.2.1 Global Luxury Ski Clothing Sales Value (2020-2031)
1.2.2 Global Luxury Ski Clothing Sales Volume (2020-2031)
1.2.3 Global Luxury Ski Clothing Sales Price (2020-2031)