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한글목차
고급 의류 시장은 2024-2029년에 252억 달러, 예측 기간 중 CAGR은 4.7%로 성장할 것으로 예측됩니다.
고급 의류 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 게재하고 있습니다.
현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 시장은 신흥 국가의 가처분 소득 증가, 도시화의 진전, 소비자의 취향 변화로 인해 주도되고 있습니다.
시장 범위
기준연도
2025
종료연도
2029
예측 기간
2025-2029
성장 모멘텀
가속
전년대비 2025년
4.4%
CAGR
4.7%
증분액
252억 달러
본 조사는 고급 스포츠웨어의 인기 상승이 향후 수년간 고급 의류 시장의 성장을 촉진하는 주요 요인 중 하나로 분석됩니다. 또한 개인화된 옷차림에 대한 동향과 지속가능성에 대한 중요성이 높아지는 것도 이 시장의 큰 수요로 이어질 것으로 보입니다.
목차
제1장 개요
시장 개요
제2장 Technavio 분석
가격·수명주기·고객 구입 바스켓·채택률·구입 기준의 분석
인풋의 중요성과 차별화의 요인
혼란의 요인
촉진요인과 과제의 영향
제3장 시장 구도
시장 에코시스템
시장의 특징
밸류체인 분석
제4장 시장 규모
시장의 정의
시장 부문 분석
시장 규모 2024
시장 전망 2024-2029
제5장 시장 규모 실적
세계의 고급 의류 시장 2019-2023
유통 채널 부문 분석 2019-2023
최종사용자 부문 분석 2019-2023
지역별 부문 분석 2019-2023
국가별 부문 분석 2019-2023
제6장 정성 분석
AI의 영향 : 세계의 고급 의류 시장
제7장 Five Forces 분석
Five Forces 요약
바이어의 교섭력
공급 기업의 교섭력
신규 진출업체의 위협
대체품의 위협
경쟁의 위협
시장 현황
제8장 시장 세분화 : 유통 채널별
시장 부문
비교 : 유통 채널별
오프라인 : 시장 규모와 예측 2024-2029
온라인 : 시장 규모와 예측 2024-2029
시장 기회 : 유통 채널별
제9장 시장 세분화 : 최종사용자별
시장 부문
비교 : 최종사용자별
남성 : 시장 규모와 예측 2024-2029
여성 : 시장 규모와 예측 2024-2029
시장 기회 : 최종사용자별
제10장 고객 상황
고객 상황의 개요
제11장 지역별 상황
지역별 세분화
지역별 비교
유럽 : 시장 규모와 예측 2024-2029
북미 : 시장 규모와 예측 2024-2029
아시아태평양 : 시장 규모와 예측 2024-2029
남미 : 시장 규모와 예측 2024-2029
중동 및 아프리카 : 시장 규모와 예측 2024-2029
미국 : 시장 규모와 예측 2024-2029
프랑스 : 시장 규모와 예측 2024-2029
독일 : 시장 규모와 예측 2024-2029
브라질 : 시장 규모와 예측 2024-2029
영국 : 시장 규모와 예측 2024-2029
중국 : 시장 규모와 예측 2024-2029
캐나다 : 시장 규모와 예측 2024-2029
이탈리아 : 시장 규모와 예측 2024-2029
일본 : 시장 규모와 예측 2024-2029
인도 : 시장 규모와 예측 2024-2029
시장 기회 : 지역 상황별
제12장 촉진요인·과제·기회·억제요인
시장 성장 촉진요인
시장이 해결해야 할 과제
촉진요인과 과제의 영향
시장의 기회·억제요인
제13장 경쟁 구도
개요
경쟁 구도
혼란 상황
업계의 리스크
제14장 경쟁 분석
기업 개요
기업 순위 지수
기업의 시장 포지셔닝
Phillip Lim
Phillip Lim-Overview
Phillip Lim-Product/Service
Phillip Lim-Key offerings
Burberry Group Plc
Chanel Ltd.
COACH
Dolce and Gabbana S.r.l.
Giorgio Armani SpA
Guccio Gucci Spa
Hermes International SA
Levi Strauss and Co.
LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE
Prada S.p.A
PVH Corp.
Ralph Lauren Corp.
Salvatore Ferragamo Spa
Zara
제15장 부록
KSA
영문 목차
영문목차
The luxury apparel market is forecasted to grow by USD 25.2 bn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 4.7% during the forecast period. The report on the luxury apparel market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.
The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by rising disposable income in emerging countries, increasing urbanization in cities, and changing consumer preferences in dressing senses.
Market Scope
Base Year
2025
End Year
2029
Series Year
2025-2029
Growth Momentum
Accelerate
YOY 2025
4.4%
CAGR
4.7%
Incremental Value
$25.2 bn
Technavio's luxury apparel market is segmented as below:
By Distribution Channel
Offline
Online
By End-user
Men
Women
By Geographical Landscape
Europe
North America
APAC
South America
Middle East and Africa
This study identifies the growing popularity of luxury sportswear as one of the prime reasons driving the luxury apparel market growth during the next few years. Also, rising trend of personalized clothing and growing importance of sustainability will lead to sizable demand in the market.
The report on the luxury apparel market covers the following areas:
Luxury Apparel Market sizing
Luxury Apparel Market forecast
Luxury Apparel Market industry analysis
The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading luxury apparel market vendors that include 3.1 Phillip Lim, Burberry Group Plc, Chanel Ltd., COACH, Dolce and Gabbana S.r.l., Giorgio Armani SpA, Guccio Gucci Spa, Hanesbrands Inc., Hennes and Mauritz AB, Hermes International SA, Levi Strauss and Co., LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE, Pearl Global Ltd., Prada S.p.A, PVH Corp., Ralph Lauren Corp., Salvatore Ferragamo Spa, The Estee Lauder Co. Inc., VF Corp., and Zara. Also, the luxury apparel market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.
The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.
The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.
Table of Contents
1 Executive Summary
1.1 Market overview
Executive Summary - Chart on Market Overview
Executive Summary - Data Table on Market Overview
Executive Summary - Chart on Global Market Characteristics
Executive Summary - Chart on Market By Geographical Landscape
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by Distribution Channel
Executive Summary - Chart on Market Segmentation by End-user
Executive Summary - Chart on Incremental Growth
Executive Summary - Data Table on Incremental Growth
Executive Summary - Chart on Company Market Positioning
2 Technavio Analysis
2.1 Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
Analysis of price sensitivity, lifecycle, customer purchase basket, adoption rates, and purchase criteria
2.2 Criticality of inputs and Factors of differentiation
Overview on criticality of inputs and factors of differentiation
2.3 Factors of disruption
Overview on factors of disruption
2.4 Impact of drivers and challenges
Impact of drivers and challenges in 2024 and 2029
3 Market Landscape
3.1 Market ecosystem
Parent Market
Data Table on - Parent Market
3.2 Market characteristics
Market characteristics analysis
3.3 Value chain analysis
Value chain analysis
4 Market Sizing
4.1 Market definition
Offerings of companies included in the market definition
4.2 Market segment analysis
Market segments
4.3 Market size 2024
4.4 Market outlook: Forecast for 2024-2029
Chart on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ billion)
Data Table on Global - Market size and forecast 2024-2029 ($ billion)
Chart on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
Data Table on Global Market: Year-over-year growth 2024-2029 (%)
5 Historic Market Size
5.1 Global Luxury Apparel Market 2019 - 2023
Historic Market Size - Data Table on Global Luxury Apparel Market 2019 - 2023 ($ billion)
5.2 Distribution Channel segment analysis 2019 - 2023