세계의 고급 의류 시장(2025-2029년)
Global Luxury Apparel Market 2025-2029
상품코드 : 1645504
리서치사 : TechNavio
발행일 : 2025년 01월
페이지 정보 : 영문 187 Pages
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한글목차

고급 의류 시장은 2024-2029년에 252억 달러, 예측 기간 중 CAGR은 4.7%로 성장할 것으로 예측됩니다.

고급 의류 시장의 전체적인 분석, 시장 규모·예측, 동향, 성장 촉진요인, 과제, 약 25개 벤더를 다룬 벤더 분석 등을 게재하고 있습니다.

현재의 시장 시나리오, 최신 동향 및 성장요인, 전체 시장 환경에 대한 최신 분석을 제공합니다. 시장은 신흥 국가의 가처분 소득 증가, 도시화의 진전, 소비자의 취향 변화로 인해 주도되고 있습니다.

시장 범위
기준연도 2025
종료연도 2029
예측 기간 2025-2029
성장 모멘텀 가속
전년대비 2025년 4.4%
CAGR 4.7%
증분액 252억 달러

본 조사는 고급 스포츠웨어의 인기 상승이 향후 수년간 고급 의류 시장의 성장을 촉진하는 주요 요인 중 하나로 분석됩니다. 또한 개인화된 옷차림에 대한 동향과 지속가능성에 대한 중요성이 높아지는 것도 이 시장의 큰 수요로 이어질 것으로 보입니다.

목차

제1장 개요

제2장 Technavio 분석

제3장 시장 구도

제4장 시장 규모

제5장 시장 규모 실적

제6장 정성 분석

제7장 Five Forces 분석

제8장 시장 세분화 : 유통 채널별

제9장 시장 세분화 : 최종사용자별

제10장 고객 상황

제11장 지역별 상황

제12장 촉진요인·과제·기회·억제요인

제13장 경쟁 구도

제14장 경쟁 분석

제15장 부록

KSA
영문 목차

영문목차

The luxury apparel market is forecasted to grow by USD 25.2 bn during 2024-2029, accelerating at a CAGR of 4.7% during the forecast period. The report on the luxury apparel market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current market scenario, the latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by rising disposable income in emerging countries, increasing urbanization in cities, and changing consumer preferences in dressing senses.

Market Scope
Base Year2025
End Year2029
Series Year2025-2029
Growth MomentumAccelerate
YOY 20254.4%
CAGR4.7%
Incremental Value$25.2 bn

Technavio's luxury apparel market is segmented as below:

By Distribution Channel

By End-user

By Geographical Landscape

This study identifies the growing popularity of luxury sportswear as one of the prime reasons driving the luxury apparel market growth during the next few years. Also, rising trend of personalized clothing and growing importance of sustainability will lead to sizable demand in the market.

The report on the luxury apparel market covers the following areas:

The robust vendor analysis is designed to help clients improve their market position, and in line with this, this report provides a detailed analysis of several leading luxury apparel market vendors that include 3.1 Phillip Lim, Burberry Group Plc, Chanel Ltd., COACH, Dolce and Gabbana S.r.l., Giorgio Armani SpA, Guccio Gucci Spa, Hanesbrands Inc., Hennes and Mauritz AB, Hermes International SA, Levi Strauss and Co., LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE, Pearl Global Ltd., Prada S.p.A, PVH Corp., Ralph Lauren Corp., Salvatore Ferragamo Spa, The Estee Lauder Co. Inc., VF Corp., and Zara. Also, the luxury apparel market analysis report includes information on upcoming trends and challenges that will influence market growth. This is to help companies strategize and leverage all forthcoming growth opportunities.

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

The publisher presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive primary and secondary research. The market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast accurate market growth.

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Technavio Analysis

3 Market Landscape

4 Market Sizing

5 Historic Market Size

6 Qualitative Analysis

7 Five Forces Analysis

8 Market Segmentation by Distribution Channel

9 Market Segmentation by End-user

10 Customer Landscape

11 Geographic Landscape

12 Drivers, Challenges, and Opportunity/Restraints

13 Competitive Landscape

14 Competitive Analysis

15 Appendix

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