VFX Services - Global Market Share and Ranking, Overall Sales and Demand Forecast 2024-2030
상품코드:1523426
리서치사:QYResearch
발행일:2024년 07월
페이지 정보:영문
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한글목차
세계의 VFX 서비스 시장 규모는 2023년에 추정 102억 369만 달러이며, 2030년까지 220억 6,957만 달러에 달할 것으로 예측되며, 2024-2030년의 예측 기간에 CAGR로 12.15%의 성장이 전망됩니다.
북미 시장 규모는 2023년에 56억 8,483만 달러이며, 2030년까지 122억 4,705만 달러에 달할 전망이며, 예측 기간의 CAGR은 12.09%입니다.
아시아태평양 시장 규모는 2023년에 17억 7,862만 달러이며, 2030년까지 41억 3,301만 달러에 달할 전망이며, 예측 기간의 CAGR은 13.32%입니다.
유럽 시장 규모는 2023년에 25억 7,417만 달러이며, 2030년까지 54억 1,832만 달러에 달할 전망이며, 예측 기간의 CAGR은 11.69%입니다.
세계 VFX 서비스의 주요 기업은 Industrial Light and Magic, Technicolor Group, Framestore, Sony Pictures Entertainment, DNEG, Weta FX, Scanline VFX, Cinesite Group, Animal Logic, Digital Domain, Rodeo FX, Digital Idea, PhantomFX, Flatworld Solutions, Base FX, BUF 등입니다. 2023년, 세계의 상위 5사가 매출 기반으로 약 24.46%의 점유율을 차지했습니다.
세계의 VFX 서비스 시장에 대해 조사분석했으며, 각 지역의 시장 규모와 예측, 주요 기업의 시장 점유율과 순위등의 정보를 제공하고 있습니다.
목차
제1장 시장 개요
VFX 서비스 제품 서론
세계의 VFX 서비스 시장 규모 예측(2019-2030년)
VFX 서비스 시장의 동향과 촉진요인
VFX 서비스 산업 동향
VFX 서비스 시장 촉진요인과 기회
VFX 서비스 시장이 해결해야 할 과제
VFX 서비스 시장 억제요인
전제조건과 제한
조사 목적
고려되는 연수
제2장 경쟁 분석 : 기업별
세계의 VFX 서비스 기업 매출 순위(2023년)
세계의 VFX 서비스 매출 : 기업별(2019-2024년)
VFX 서비스의 주요 기업 설립 시기와 본사
VFX 서비스 시장의 경쟁 분석
VFX 서비스 시장 집중도(2019-2024년)
세계의 VFX 서비스 매출 5대·10 대기업(2023년)
세계의 주요 기업 : 기업 유형별(Tier 1·Tier 2·Tier 3)(2023년 시점 VFX 서비스 매출에 기반)
합병과 인수, 확대
제3장 부문 : 유형별
서론 : 유형별
특수 효과
디지털 효과
세계의 VFX 서비스 판매 : 유형별
세계의 VFX 서비스 판매 : 유형별(2019년·2023년·2030년)
세계의 VFX 서비스 판매 : 유형별(2019-2030년)
세계의 VFX 서비스 판매 : 유형별(2019-2030년)
제4장 부문 : 용도별
서론 : 용도별
TV
영화
비디오 게임
기타
세계의 VFX 서비스 판매 : 용도별
세계의 VFX 서비스 판매 : 용도별(2019년·2023년·2030년)
세계의 VFX 서비스 판매 : 용도별(2019-2030년)
세계의 VFX 서비스 판매 : 용도별(2019-2030년)
제5장 부문 : 지역별
세계의 VFX 서비스 판매 : 지역별
세계의 VFX 서비스 판매 : 지역별(2019년·2023년·2030년)
세계의 VFX 서비스 판매 : 지역별(2019-2024년)
세계의 VFX 서비스 판매 : 지역별(2025-2030년)
세계의 VFX 서비스 판매 : 지역별(2019-2030년)
북미
북미의 VFX 서비스 판매(2019-2030년)
북미의 VFX 서비스 판매 : 국가별(2023년·2030년)
유럽
유럽의 VFX 서비스 판매(2019-2030년)
유럽의 VFX 서비스 판매 : 국가별(2023년·2030년)
아시아태평양
아시아태평양의 VFX 서비스 판매(2019-2030년)
아시아태평양의 VFX 서비스 판매 : 지역별(2023년·2030년)
남미
남미의 VFX 서비스 판매(2019-2030년)
남미의 VFX 서비스 판매 : 국가별(2023년·2030년)
중동 및 아프리카
제6장 부문 : 주요 국가/지역별
주요 국가/지역의 VFX 서비스 판매의 성장 동향(2019년·2023년·2030년)
주요 국가/지역의 VFX 서비스 판매(2019-2030년)
미국
미국의 VFX 서비스 판매(2019-2030년)
미국의 VFX 서비스 판매 : 유형별(2023년·2030년)
미국의 VFX 서비스 판매 : 용도별(2023년·2030년)
유럽
유럽의 VFX 서비스 판매(2019-2030년)
유럽의 VFX 서비스 판매 : 유형별(2023년·2030년)
유럽의 VFX 서비스 판매 : 용도별(2023년·2030년)
중국
중국의 VFX 서비스 판매(2019-2030년)
중국의 VFX 서비스 판매 : 유형별(2023년·2030년)
중국의 VFX 서비스 판매 : 용도별(2023년·2030년)
일본
일본의 VFX 서비스 판매(2019-2030년)
일본의 VFX 서비스 판매 : 유형별(2023년·2030년)
일본의 VFX 서비스 판매 : 용도별(2023년·2030년)
한국
한국의 VFX 서비스 판매(2019-2030년)
한국의 VFX 서비스 판매 : 유형별(2023년·2030년)
한국의 VFX 서비스 판매 : 용도별(2023년·2030년)
동남아시아
동남아시아의 VFX 서비스 판매(2019-2030년)
동남아시아의 VFX 서비스 판매 : 유형별(2023년·2030년)
동남아시아의 VFX 서비스 판매 : 용도별(2023년·2030년)
인도
인도의 VFX 서비스 판매(2019-2030년)
인도의 VFX 서비스 판매 : 유형별(2023년·2030년)
인도의 VFX 서비스 판매 : 용도별(2023년·2030년)
제7장 기업 개요
Industrial Light and Magic
Technicolor Group
Framestore
Sony Pictures Entertainment
DNEG
Weta FX
Scanline VFX
Cinesite
Animal Logic
Digital Domain
Rodeo FX
Digital Idea
PhantomFX
Flatworld Solutions
Base FX
BUF
제8장 산업 체인 분석
VFX 서비스 산업 체인
원재료의 주요 공급업체
미드스트림 분석
다운스트림 분석(고객 분석)
판매 모델과 판매채널
제9장 조사 결과와 결론
제10장 부록
KSA
영문 목차
영문목차
The global market for VFX Services was estimated to be worth US$ 10,203.69 million in 2023 and is forecast to a readjusted size of US$ 22,069.57 million by 2030 with a CAGR of 12.15% during the forecast period 2024-2030.
North American market for VFX Services was valued at $ 5,684.83 million in 2023 and will reach $ 12,247.05 million by 2030, at a CAGR of 12.09% during the forecast period of 2024 through 2030.
Asia-Pacific market for VFX Services was valued at $ 1,778.62 million in 2023 and will reach $ 4,133.01 million by 2030, at a CAGR of 13.32% during the forecast period of 2024 through 2030.
Europe market for VFX Services was valued at $ 2,574.17 million in 2023 and will reach $ 5,418.32 million by 2030, at a CAGR of 11.69% during the forecast period of 2024 through 2030.
The global key companies of VFX Services include Industrial Light and Magic, Technicolor Group, Framestore, Sony Pictures Entertainment, DNEG, Weta FX, Scanline VFX, Cinesite Group, Animal Logic, Digital Domain, Rodeo FX, Digital Idea, PhantomFX, Flatworld Solutions, Base FX, BUF, etc. In 2023, the global five largest players hold a share approximately 24.46% in terms of revenue.
This report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for VFX Services, focusing on the total sales revenue, key companies market share and ranking, together with an analysis of VFX Services by region & country, by Type, and by Application.
The VFX Services market size, estimations, and forecasts are provided in terms of sales revenue ($ millions), considering 2023 as the base year, with history and forecast data for the period from 2019 to 2030. With both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analyze their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding VFX Services.
Market Segmentation
By Company
Industrial Light and Magic
Technicolor Group
Framestore
Sony Pictures Entertainment
DNEG
Weta FX
Scanline VFX
Cinesite Group
Animal Logic
Digital Domain
Rodeo FX
Digital Idea
PhantomFX
Flatworld Solutions
Base FX
BUF
Segment by Type
Special Effects
Digital Effects
Segment by Application
Television
Film
Video Game
Others
By Region
North America
United States
Canada
Mexico
Asia-Pacific
China
Japan
South Korea
Southeast Asia
India
Australia
Rest of Asia-Pacific
Europe
Germany
France
U.K.
Italy
Rest of Europe
South America
Brazil
Rest of South America
Middle East and Africa
Chapter Outline
Chapter 1: Introduces the report scope of the report, global total market size. This chapter also provides the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.
Chapter 2: Detailed analysis of VFX Services company competitive landscape, revenue market share, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.
Chapter 3: Provides the analysis of various market segments by Type, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.
Chapter 4: Provides the analysis of various market segments by Application, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.
Chapter 5: Revenue of VFX Services in regional level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and introduces the market development, future development prospects, market space, and market size of each country in the world.
Chapter 6: Revenue of VFX Services in country level. It provides sigmate data by Type, and by Application for each country/region.
Chapter 7: Provides profiles of key players, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product revenue, gross margin, product introduction, recent development, etc.
Chapter 8: Analysis of industrial chain, including the upstream and downstream of the industry.
Chapter 9: Conclusion.
Table of Contents
1 Market Overview
1.1 VFX Services Product Introduction
1.2 Global VFX Services Market Size Forecast (2019-2030)
1.3 VFX Services Market Trends & Drivers
1.3.1 VFX Services Industry Trends
1.3.2 VFX Services Market Drivers & Opportunity
1.3.3 VFX Services Market Challenges
1.3.4 VFX Services Market Restraints
1.4 Assumptions and Limitations
1.5 Study Objectives
1.6 Years Considered
2 Competitive Analysis by Company
2.1 Global VFX Services Players Revenue Ranking (2023)
2.2 Global VFX Services Revenue by Company (2019-2024)
2.3 Key Companies VFX Services Founded Time and Headquarters